شرکت InMotion Hosting

خرید هاست از شرکت InMotion Hosting

همیشه در شروع یک تجارت تازه، یک سری کارهای پایه باید انجام گیرد. انتخاب هاست خوب از همین قدم‌های پایه است. انتخاب هاست مسئله‌ای است که در ابتدا شاید جدی گرفته نشود و محدودیت بودجه و زمان باعث انتخاب بد شود. اما باید بدانید که موفقیت آینده تجارت شما، نیازمند یک پشتیبانی قوی از سوی هاست است و به همین خاطر در این مقاله ما شرکت InMotion Hosting را معرفی خواهیم کرد.

این شرکت یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات سرور، دامنه و هاست است. اگر قصد خرید هاست خارجی را داشته باشید، بدون شک InMotion Hosting یکی از گزینه‌هایی است که بدون بررسی وب سایت آن، تحقیقات شما برای خرید به انجام نمی‌رسد.

آشنایی با شرکت InMotion Hosting

اگر به دنبال خرید هاست هستید، حتما نام شرکت InMotion Hosting را شنیده‌اید. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین خدمات‌دهندگان در زمینه هاست آنلاین است.

تاسیس این شرکت به سال ۲۰۰۱ برمی‌گردد و با گذشت این سال‌ها، InMotion رشد خیره‌کننده‌ای داشته و توانسته حدود ۵۰۰ هزار دامنه را پشتیبانی کند. این شرکت دو دیتاسنتر بزرگ در لس آنجلس و ساحل ویرجینا دارد. همچنین Web Hosting Hub هم متعلق به این شرکت است. این سرویس بیشتر مخصوص بلاگرها و شرکت‌های تازه کار است.

عموما شرکت‌های هاستینگ برتر دنیا ادعا می‌کنند که در برخی زمینه‌ها اولین و بهترین هستند. شرکت InMotion Hosting هم ادعا دارد که در زمینه انتقال، پشتیبانی و ضمانت حرف اول را می‌زند. اگر سری به گزینه‌های پشتیبانی این شرکت بزنید، می‌بینید که چندان هم بیراه نگفته و در هر ساعت از شبانه روز که اراده کنید، می‌توانید از پشتیبانی آن‌ها بهره ببرید.

با این حال، هیچ شرکت هاستینگی بی‌نقص نیست و در کنار امکانات و خدمات، ممکن است ضعف‌هایی هم حس شود. در این بررسی سعی شده تا تمامی مزایا و معایب شرکت InMotion Hosting پوشش داده شود. ابتدا با مزایای سرورهای این شرکت آشنا شویم.

مزایای سرورهای InMotion Hosting

شرکت InMotion Hosting در سه زمینه عملکرد فوق‌العاده دارد. آپ‌تایم، سرعت و پشتیبانی از اصلی‌ترین نواحی تمرکز این شرکت هستند. البته نمی‌توان گفت که InMotion در بقیه زمینه‌ها عملکرد ضعیفی دارد و تنها این موارد نقاط قوت آن هستند. ارائه خدمات متناسب با .

آپ تایم سرورها

بررسی آپ‌تایم یا همان در دسترس بودن سرور، یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب هاست خوب است. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که آپ‌تایم بالایی برای آن به ثلت رسیده تا سایت شما هیچگاه از دسترسی خارج نشود. آپ‌تایم شرکت InMotion Hosting روی ۹۹/۹۱ درصد قرار دارد که تنها ۰/۰۳ درصد از استاندارد معمول پایین‌تر است. بنابراین به نظر می‌رسد خرید هاست از شرکت InMotion Hosting انتتخاب عقلانی به نظر می‌رسد.

البته باید در نظر بگیرید که این میزان فوق‌العاده است. آپ‌تایم شرکت اطمینان خاطر خاصی به شما اعطا خواهد کرد. تداوم، یکی از اصلی‌ترین نکات آپ‌تایم این شرکت است. می‌توانید آمار دقیق آپ‌تایم در چهار ماه مختلف از دو سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را در پایین مشاهده کنید.

۲۰۱۷

  • آپ‌تایم میانگین سپتامبر: ۹۹/۹۶ درصد
  • آپ‌تایم میانگین اکتبر: ۹۹/۹۹ درصد
  • آپ‌تایم میانگین نوامبر: ۹۹/۹۵ درصد
  • آپ‌تایم میانگین دسامبر: ۹۹/۹۹ درصد

۲۰۱۸

  • آپ‌تایم میانگین ژانویه: ۹۹/۶۸ درصد
  • آپ‌تایم میانگین فوریه: ۹۹/۹۱ درصد
  • آپ‌تایم میانگین مارچ: ۹۹/۹۶ درصد
  • آپ‌تایم میانگین آپریل: ۹۹/۹۹ درصد

شرکت InMotion Hostingسرورهای سریع

اگر وبسایت شما سرعت بالایی در بارگذاری داشته باشد، تجربه کاربری به شدت بهبود خواهد یافت. اما یکی از اهمیت‌های سرعت سرور، تاثیر آن در رنکینگ گوگل است. سرعت سایت یکی از عوامل بهبود سئو سایت است. اگر بارگذاری وبسایت شما بیش از دو تا پنج ثانیه طول بکشد، نیمی از ترافیک شما ریزش خواهد داشت.

سرعت بارگذاری سرورهای شرکت InMotion Hosting فوق‌العاده است و هر صفحه با سرعت میانگین ۷۵۱ میلی ثانیه بارگذاری خواهد شد. این سرعت ۱۵/۶ درصد از استاندارد صنعت که ۸۹۰ میلی ثانیه است، بهتر است.

برای اینکه تداوم را در سرعت سرورها ببینیم، سرعت را در چندین ماه مختلف مقایسه خواهیم کرد.

۲۰۱۷

  • سرعت میانگین سپتامبر: ۶۶۰ میلی ثانیه
  • سرعت میانگین اکتبر: ۷۴۷ میلی ثانیه
  • سرعت میانگین نوامبر: ۶۳۳ میلی ثانیه
  • سرعت میانگین دسامبر: ۷۱۸ میلی ثانیه

۲۰۱۸

  • سرعت میانگین ژانویه: ۸۰۷ میلی ثانیه
  • سرعت میانگین فوریه: ۷۸۴ میلی ثانیه
  • سرعت میانگین مارچ: ۷۷۰ میلی ثانیه
  • سرعت میانگین آپریل: ۶۷۳ میلی ثانیه

پشتیبانی

شرکت InMotion Hosting

شرکت InMotion Hosting همیشه بر این مسئله تمرکز دارد که بهترین پشتیبانی بین دیگر شرکت‌ها ارائه می‌دهد. اگر تجربه استفاده از هاست را داشته باشید، می‌دانید که شرکت‌ها عموما در پشتیبانی مشکل دارند. شرکت‌ها مشکلات ساده را به یک مشکل چندهفته‌ای تبدیل می‌کنند.

به همین خاطر است که اگر شرکتی می‌گوید بهترین پشتیبانی را ارائه می‌دهد نباید خیلی روی حرف او حساب کرد. اما شرکت InMotion Hosting واقعا پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارد. ما در تحقیقات خود از چندین مشتری دیگر هم تجربه‌شان را پرسیدیم. همگی چیزی جز نکته مثبت برای ارائه نداشتند.

به صورت کلی برای دسترسی به پشتیبانی باید یک تیکت ثبت کنید. دو دقیقه پس از ثبت تیکت، شما به یک پشتیبان آنلاین متصل خواهید شد. گاهی اوقات برای فعال کردن اکانت در خارج از آمریکا مشکلاتی وجود دارد اما به صورت کلی استفاده از پشتیبانی این شرکت آسان و فوق‌العاده خواهد بود.

قیمت مناسب و دامنه رایگان

شرکت InMotion Hosting در طول دوران فعالیت خود، عموما بین سرویس‌های گران‌ قیمت بوده است. این شرکت امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و درخواست قیمت بالا، امری طبیعی است.

با این حال، در چندین ماه اخیر، شرکت InMotion Hosting تصمیم گرفته که قیمت‌های خود را با قیمت‌های رقابتی همسان کند. سرویس‌های این شرکت در همین چند ماه، تبدیل به سرویس‌هایی مناسب برای بودجه‌های مختلف شده است.

ارزان‌ترین بسته این شرکت با قیمت ۲.۹۵ دلار در ماه عرضه می‌شود که یکی از بهترین قیمت‌های موجود است. اما باید توجه کنید که پرداخت هزینه بسته‌های ارزان‌قیمت به همین سادگی نیست. پیشنهاد می‌کنیم که تا ادامه با ما باشید.

شرکت InMotion Hosting

بازگشت هزینه تا ۹۰ روز

به صورت استاندارد، اگر بسته‌ای را خریداری کنید تا یک ماه قادر به پس دادن آن و بازگشت پول هستید. اما شرکت InMotion Hosting دست شما را باز می‌گذارد. این شرکت به قدری به تجارت خود مطمئن است که تا ۹۰ روز اکثر بسته‌ها را پس می‌گیرد. البته برای گزینه هاست اشتراکی، شما تنها ۳۰ روز مهلت پس دادن را دارید.

اپلیکیشن‌ها و هماهنگی

شرکت InMotion Hosting همچنین ادعا می‌کند که یکی از پیشگامان پشتیبانی از پروژه‌های متن‌باز است.

این ادعا با مدرک ارائه می‌شود و ۳۱۰ اپلیکیشن توسط این شرکت پشتیبانی می‌شود. سرویس‌هایی مانند WordPress، Drupal، Prestashop و Magneto همگی در این شرکت موجود هستند.

پلاگین Sucuri برای کاربران وردپرس

اگر از وردپرس برای کار خود استفاده می‌کنید می‌توانید از شرکت InMotion Hosting پلاگین Sucuri را دریافت کنید.

این پلاگین به امنیت بیشتر وبسایت شما کمک خواهد کرد. با استفاده از این پلاگین می‌توانید به صورت معمول و هر چند روز یک بار، سایت را اسکن کنید تا مشکلات امنیتی آن را پیدا کنید. امکان بکاپ، ضد اسپم و ضد ویروس هم بر روی این پلاگین وجود دارد و همگی در یک بسته قرار دارند.

انتقال رایگان سایت

اگر قصد مهاجرت از یک هاست به هاست دیگر را دارید، شرکت InMotion Hosting به شما امکان مهاجرت را می‌دهد و این مهاجرت از طریق خود شرکت به صورت رایگان انجام خواهد شد.

البته باید در نظر بگیرید که ممکن است این میان سایت شما دچار داون‌تایم شود. بازدیدکنندگان ممکن است برای مدتی با مشکل دچار شوند. شرکت ضمانت وجود نداشتن داون‌تایم را نمی‌دهد که کمی ناراحت کننده است.

مناسب برای تجارت‌های آنلاین

از طریق هاست InMotion می‌توانید دسترسی خوبی به سرویس‌های تجارت آنلاین و فروشگاهی داشته باشید. این شرکت به شما کمک می‌کند که هماهنگی میان بخش‌های مختلف را یک فروشگاه را ایجاد کنید و بسیاری از فشارهای موجود را کمتر کنید.

بکاپ اطلاعات رایگان

بسیاری از سرویس‌های برای ثبت بکاپ هزینه دریافت می‌کنند. برخی دیگر هم بکاپ رایگان ارائه می‌دهند، اما شرایط استفاده باع می‌شود که این بکاپ‌ها تا حدی بلااستقاده باشند.

شرکت InMotion Hosting برخورد دیگری در این ماجرا دارد. این شرکت سعی می‌کند که به صورت معمول تا ۱۰ گیگابایت از اطلاعات شما بکاپ تهیه کند و همچنین ابزاری مناسب برای دریافت و استفاده از این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هماهنگی با اپلیکیشن‌های گوگل

شرکت InMotion Hosting اجازه می‌دهد که به راحتی اپلیکشین‌ها و سرویس‌های مختلف گوگل را به وبسایت خود متصل کنید.

برخی هاست‌ها شما را مجبور می‌کنند که برای استفاده از خدمات ایمیلی هزینه پرداخت کنید. اما InMotion اینگونه نیست. اضافه کردن امکاناتی همچون Gmail، Docs، Drive و … کار سختی نیست، اما شرکت InMotion Hosting دسترسی به این اپلیکشین‌ها را راحت‌تر از گذشته کرده است.

سیستم دفاعی هوشمند

دنیای آنلاین، دنیای امنی نیست. شما باید به سرویس‌های خدمات‌رسان اطمینان داشته باشید و از تضمین امنیت توسط آن‌ها مطمئن شوید. رشد بی‌رحمانه حملات سایبری و حملات دی‌داس (DDoS) نگران کننده است و مهم است که هر وبسایت یک پروتکل امنیتی مشخصی داشته باشد. همانطور که گفتیم تهیه این پروتکل به عهده خدمات دهندگان است و باید درک کاملی نسبت به آن داشته باشید.

خوشبختانه شرکت InMotion Hosting تلاش زیادی را در بخش امنیت کاربران و سرویس‌هایش انجام می‌دهد و مراقبت اطلاعات شخصی کاربران است.

این شرکت با شرکت امنیتی Corero همکاری کرد. سیستم Corero یک سیستم دفاعی منحصر به فرد است که TDS نام دارد. این سیستم مقاومت بالایی نسبت به حملات DDoS دارد و مانع از تاثیرگذاری حملات خواهد شد. سر شما را با اطلاعات فنی درد نمی‌آوریم. اما می‌توان با قاطعیت گفت که این سیستم یکی از بهترین سیستم‌های دفاعی موجود است.

با حضور شرکت InMotion Hosting می‌توانید بدون نگرانی به کار خود ادامه دهید و نگران هیچ حمله‌ای نباشید.

معایب شرکت InMotion Hosting

عموما مشخصات این شرکت بی‌نقص است و نمی‌توان عیب خاصی مشاهده کرد، اما به هر صورت با نگاهی دقیق چند نکته منفی در سرویس این شرکت وجود دارد.

محدودیت در بسته‌های ارزان

شرکت InMotion Hosting قیمت‌های خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. با چنین قیمتی، این شرکت در رقابتی تنگاتنگ با چندین شرکت دیگر قرار خواهد گرفت.

اما مسئله اینجاست که تنها از یک طریق می‌توان این بسته را تهیه کرد. باید برای این بسته، ۲۴ ماه ثبت نام کنید. یعنی تا ۲۴ ماه موظف هستید که ماهانه هزینه سرور را پرداخت کنید. اگر بخواهید سرور را به مدت کوتاه‌تری مانند ۱۲ ماه اجاره کنید، باید کمی بیشتر هزینه کنید.

بسیاری از شرکت‌های وب هاست از این روش استفاده می‌کنند. مبلغ دریافتی پایین‌تر خواهد آمد، اما تداوم دریافت پول بیشتر خواهد شد.

تاخیر در ارسال تاییدیه

برای ثبت هاست در شرکت InMotion Hosting، تمامی مشتریان جدید باید از طریق تلفن تایید شوند. این کار به دلایل امنیتی صورت می‌گیرد. به همین خاطر نمی‌توان به راحتی در وبسایت ثبت نام کرد و هاست دریافت کرد. برای کاربران خارج از آمریکا این روند کمی طولانی خواهد بود.

در برخی موارد کمیاب هم، این شرکت از شما تصویر کارت شناسایی را درخواست خواهد کرد. این امر به امنیت بیشتر سرورها و شرکت کمک می‌کند اما ممکن است برخی مشتریان خارجی از خرید صرف نظر کنند.

محدودیت در بسته‌ها

شرکت InMotion Hosting امکانات زیادی را درون بسته‌های خود قرار داده و نباید از این غافل شد. با این حال یک سری محدودیت مشخص وجود دارد.

به عنوان مثال، هر وبسایت که بیش از ده گیگابایت اطلاعات را ذخیره کند، شامل دریافت بکاپ نخواهد شد. همچنین تنها هر چهار ماه یک بار می‌توانید فایل‌های بکاپ گرفته شده را بازیابی کنید. اگر نیاز به بکاپ بیشتر دارید، باید ۴۹ دلار پرداخت کنید.

بسته‌های مختلف شرکت InMotion Hosting

شرکت InMotion Hosting

شرکت InMotion بسته‌های مختلف، با امکانات و قیمت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و سعی می‌کنیم گزینه‌های مختلف را معرفی کنیم.

هاست اشتراکی: هاست اشتراکی که با نام هاست تجاری هم شناخته می‌شود در سه بسته مختلف عرضه می‌شود:

  • Launch: این هاست، ۲ وبسایت، ۲ دیتابیس MySQL همراه ۶ دامنه و ۲۵ زیر دامنه را پوشش می‌دهد. قیمت این بسته ۶.۳۹ دلار در ماه است.
  • Power: در این بسته، شما ۶ وبسایت، ۵۰ دیتابیس MySQL همراه ۲۶ دامنه و ۱۰۰ زیر دامنه خواهید داشت. قیمت این بسته ۸.۴۹ در ماه است.
  • Pro: این گزینه، وبسایت به تعداد نامحدود، دیتابیس MySQL نامحدود، دامنه نامحدود و همچنین زیر دامنه نامحدود ارائه می‌دهد. قیمت این بسته ۱۴.۷۱ دلار در ماه خواهد بود.

تمامی بسته‌های هاست اشتراکی با حجم و پهنای باند نامحدود عرضه خواهند شد. تا ۹۰ روز می‌توانید بسته مورد نظر را پس دهید و پول خود را دریافت کنید.

هاست وردپرس: بسته‌های وردپرس این شرکت هم تماما مانند بسته‌های اشتراکی است، اما با این تفاوت که برای وردپرس طراحی شده است.

نکات کوتاه

در این بخش سعی می‌کنیم که چندین نکته کوتاه را به شما بگوییم. این نکات، در مورد مزایا و معایبی است که شاید از قلم افتاده باشند.

  • دامنه رایگان
  • روند ثبت نام: ثبت نام در این سرویس چهار مرحله‌ای است و با روند تایید، ممکن است کمی طولانی باشد.
  • متد پرداخت: از طریق کارت‌های اعتباری می‌توان پرداخت انجام داد.
  • هزینه‌ها و نکات مخفی: هر حساب کاربری در این سرویس می‌تواند تا ۵۰ هزار فایل را آپلود کند و برای بیش از این میزان باید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنید.
  • پنل کاربری و داشبورد: این سرویس از پنل cPanel استفاده می‌کند.
  • نصب برنامه‌هایی مانند جوملا و وردپرس: در این سرویس با چند کلیک ساده قادر به نصب تمامی این اپلیکیشن‌ها خواهید بود.

آیا این سرویس ارزش خرید دارد؟

در پایان باید بگوییم که اگر به دنبال یک سرور مطمئن، سریع و همیشه فعال هستید، حتما باید سری به شرکت InMotion Hosting بزنید. در مرحله ثبت نام کمی مشکل وجود دارد و همچنین قیمت‌ها شاید خیلی پایین نباشند. اما در پایان سرعت و آپ‌تایمی که شرکت ارائه می‌دهد فوق‌العاده است. ما این سرویس را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید از سایت های خارجیهاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست