خرید گیفت کارت گوگل چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت گوگل چیست؟ همانطور که می‌دانید گوگل پلی یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی برنامه در جهان است. اما کاربرد این فروشگاه تنها به این زمینه محدود نمی‌شود. بلکه در عین حال، این فروشگاه یک سرویس ارائه‌دهنده موسیقی، کتاب و فروش ویدئو به صورت آنلاین است.

در این مطلب قصد داریم به بررسی دلایل استفاده از گیفت کارت گوگل بپردازیم و به این سوال که خرید گیفت کارت گوگل به چه درد می‌خورد پاسخ بدهیم، اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید با نیک پرداخت همراه باشید.

گیفت کارت گوگل چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است، گیفت کارت گوگل پلی، نوعی کارت هدیه منحصربه‌فرد است اما این تنها دلیل برای خرید گیفت کارت نیست. به دلیل این که گوگل کاربران زیر سن قانونی را در استفاده از خدمات خود محدود ساخته است، خرید گیفت کارت گوگل می‌تواند تنها روشی باشد که به شما کمک ‌کند به این دسته از خدمات دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خرید نقدی و مستقیم گیفت کارت پلی استیشن

برای خرید گیفت کارت گوگل، می‌توانید به فروشگاه‌های خدمات اینترنتی که در تعداد زیادی از کشورها موجود هستند مراجعه کنید. قیمت گیفت کارت‌ها از ۱۰ دلار شروع می‌شود و به حدود ۱۰۰ دلار ختم می‌شود. اگر مایل هستید در گوشی‌ها و دستگاه‌های اندرویدی خود، اپلیکیشن، موسیقی، کتاب و فیلم تهیه کنید، نیاز به گیفت کارت گوگل دارید. یکی از راه‌های پرداخت برای تهیه گیفت کارت گوگل استفاده از سیستم‌های پرداخت مانند مستر کارت است.

خرید گیفت کارت گوگل

روش استفاده از گیفت کارت گوگل

بعد از تهیه گیفت کارت، می‌توانید با خراش دادن فویل نقره‌ای در قسمت پشتی گیفت کارت، به صورت اختصاصی به حساب خود وارد شوید. سپس طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱. روی گوشی یا کامپیوتر خود Google Play را باز کنید.

۲. روی علامت منوی همبرگری در قسمت بالای صفحه، در سمت چپ کلیک کنید.

۳. در این گام روی گزینه Redeem کلیک کنید.

راهنمای گیفت کارت گوگل

۴. کد ۱۶ رقمی که در قسمت SCRATCH TO REVEAL CODE strip پشت گیفت کارت قرار دارد را وارد کنید.

۵. دوباره روی Redeem کلیک کنید.

۶. در نهایت روی Confirm کلیک کنید.

راهنمای خرید گیفت کارت گوگل

بعد از اینکه حساب کاربری خود را تایید کردید، مبلغ کارت به عنوان اعتبار، به حساب کاربری شما اضافه می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید دیجیتال کالاها در Google Play Store استفاده کنید. یادآوری این نکته ضروری است که از گیفت کارت نمی‌توان برای خرید کالاهای حقیقی ارائه شده در Google Store استفاده کرد.

گیفت کارت گوگل چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

فرستادن گیفت کارت با ایمیل، در واقع قرار دادن حساب کاربری در اختیار کودکان‌مان محسوب می‌‌شود. بنابراین این اختیار، اخیرا از Google Play حذف شده است اما در سایر فروشگاه‌های بزرگ آنلاین مانند iTunes و Amazon از ابتدای پیدایش آن‌ها موجود بوده است. از این رو گیفت کارت راه مطمئنی برای دادن دسترسی کنترل‌شده به کودکانمان برای استفاده از خدمات این نوع فروشگاه‌ها به شمار می‌رود.

خرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست