رزرو هتل از سایت های خارجی

پرداخت هزینه رزرو هتل از سایت های خارجی چگونه ممکن است؟

از مقدمات یک سفر خوب آسودگی خیال از محل اقامت است، برای کسانی که قصد دارند به صورت شخصی به کشورهای خارجی سفر کنند امکان رزرو هتل از سایت های خارجی می‌تواند یک فرشته نجات باشد. سالانه تعداد بسیار زیادی از ایرانی‌ها به کشورهای خارجی سفر می‌کنند. اگر شما هم هوای سفر به سرتان زده و قصد دارید سفر جدیدی را تجربه کنید، باید قبل از سفر خیالتان از بابت محل اقامت راحت باشد. خبر خوب این که امروزه اکثر هتل‌های جهان امکان رزرو آنلاین دارند و شما قادر خواهید بود از چند ماه قبل از سفر، محل اقامت خود را مشخص کنید.

نکته‌ی مهم در زمینه رزرو آنلاین هتل در خارج از کشور، این است که بسیاری از افراد با امکان رزرو هتل از سایت های خارجی آشنا نیستند و بعضی اوقات مجبور می‌شوند هزینه‌ی زیادی را برای رزرو هتل به آژانس‌های مسافرتی بپردازند. در صورتی که با دانستن این موضوع و آشنایی با نحوه رزرو آنلاین هتل می‌توانید از میان انبوهی از هتل‌ها در سراسر جهان با قیمت‌های متفاوت و مقرون به صرفه حق انتخاب داشته باشید. خبر خوب این که نیک پرداخت امکان پرداخت هزینه و رزرو هتل از سایت های خارجی را ممکن کرده است. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

رزرو هتل از سایت های خارجی

نحوه رزرو هتل از سایت های خارجی چگونه است؟

وقتی از مقصد و زمان سفر خود مطمئن شدید می‌توانید برنامه ریزی دقیق‌تری برای محل اقامت خود داشته باشید. اولین قدم برای رزرو هتل از سایت‌ های خارجی پیدا کردن سایت‌های معتبر است. نگران نباشید سایت‌های معتبر زیادی در زمینه رزرو هتل وجود دارد که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

Booking.com

رزرو هتل از سایت booking

بدون شک معتبرترین و شناخته شده‌ترین سایت برای رزور هتل سایت Booking.com باشد. با استفاده از این امکان رزرو هزاران هتل را در سراسر دنیا خواهید داشت.

Expedia.com

رزرو هتل از سایت Expedia

اکسپدیا یکی دیگر از سایت‌های معتبر در زمینه گردشگری و رزرو هتل است که در بیش از ۶۰ کشور دنیا فعالیت مستقیم دارد. با استفاده از اکسپدیا می‌توانید اطلاعات زیادی در زمینه انتخاب مقصد سفر، رزرو بلیط، رزرو محل اقامت و پیدا کردن نقاط گردشگری محبوب در کشورهای مختلف است.

Agoda.com

رزرو هتل از سایت Agoda

آگودا  Agoda.com از دیگر سایت های خارجی برای رزرو هتل است که در سال‌های اخیر رشد زیادی را کسب کرده است از  جمله مزایای این سایت به تخفیف‌های خوب در مقایسه با سایت‌های دیگر است.

 

Hotels.com

رزرو هتل از سایت Hotels.com

سایت Hotels.com از برترین سایت‌های رزرو هتل و محل اقامت از نظر کاربران است. سالانه میلیون‌ها کاربر با استفاده از این سایت اقدام به رزرو آنلاین هتل می‌کنند. Hotels.com در سراسر جهان فعالیت دارد و به راحتی می‌توانید در هر نقطه از جهان هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. نکته جالب در مورد Hotels.com این است که به ازای هر ۱۰ شب اقات می‌توانید یک شب به صورت رایگان از امکانات هتل استفاده کنید.

Airbnb.com

رزرو هتل از سایت Airbnb

قطعا یکی از شناخته شده‌ترین وبسایت‌های گردشگری در جهان Airbnb.com است. در این سایت، افراد از سراسر دنیا می‌توانند اتاق یا بخشی از خانه خود را به عنوان محل اقامت آگهی کنند. با استفاده از این وبسایت امکان استفاده از حدود ۳ میلیون اقامتگاه از قبیل خانه‌های کوچک چوبی گرفته تا ویلاهای گران قیمت و حتی هتل‌ها در ۶۵ هزار شهر و ۱۹۱ کشور را می‌توانید به عنوان گزینه انتخابی پیش رو داشته باشید.

Lastminute.com

رزرو هتل از سایت Lastminute

وبسایت Lastminute.com یکی دیگر از محبوب‌ترین وبسایت‌ها در زمینه رزرو هتل و محل اقامت است.  این وبسایت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه رزرو هتل، خرید بلیط پرواز، کرایه خودرو، تورهای گردشگری و … امکانات بی نظیری را برای گردشگرانی که به قصد تفریح مسافرت می‌کنند فراهم می‌کند.

نکات مهم مربوط به رزرو هتل از سایت های خارجی

معمولا برای رزرو هتل از سایت های خارجی ۲ روش Pay Later و Pay Now وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

روش Pay Later

در این روش پس از انجام مراحل رزرو از سایت معمولا مبلغی از کارت کسر نمی‌شود و تنها اطلاعات کارت در اختیار هتل قرار داده می‌شود. با این وجود بعضی از هتل‌ها ممکن است برای تایید صحت انجام رزرو مبلغ اندکی مثلا ۱۰ دلار یا مبلغ یک شب اقامت از کارت کسر کنند و کل هزینه رزرو هتل هنگام حضور شما در هتل دریافت می‌شود. این روش برای افرادی که جهت مصاحبه سفارت یا اخذ ویزا نیازمند تاییدیه هتل هستند مناسب است.

نکته‌ای که در این روش وجود دارد این است که گاهی اوقات هتل‌ها اقدام به کسر مبلغ بیشتری از کارت می‌کنند و به دلیل اینکه کارت‌هایی که ما از آن استفاده می‌کنیم موجودی محدودی دارد ممکن است رزرو هتل شما کنسل شود.

روش Pay Now

در این روش کل هزینه رزرو هتل در همان لحظه از کارت کسر می‌شود و رزرو شما به صورت قطعی انجام می‌شود و دیگر امکان کنسل شدن رزرو شما از طرف هتل وجود ندارد.

 

اگر شما هم قصد سفر دارید و تمایل دارید محل اقامت خود را از طریق رزرو هتل از سایت های خارجی انجام دهید در جریان باشید که رزرو بیشتر هتل‌های خارجی از طریق نیک پرداخت به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و پرداخت هزینه مربوط به آن توسط نیک پرداخت انجام می‌شود. برای این کار کافی است به صفحه پرداخت هزینه رزرواسیون هتل های خارجی مراجعه کنید.نحوه خرید بلیط هواپیمای خارجیدر صورت هرگونه سوال یا مشکلی می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

خرید از سایت های خارجیخرید پی پالخرید ویزاکارترزرو هتل

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست