کجا بریم : سفری مقرون به صرفه در پاییز

سفری مقرون به صرفه در پاییز

اگر تابستان تمام شده و از آن دسته افرادی هستید که به سفرهای تابستانی نرفته‌اند، می‌توانید برای سفری مقرون به صرفه در پاییز برنامه‌ریزی کنید. در این مطلب از وبلاگ نیک پرداخت به شما کشورهایی را معرفی می‌کنیم که در پاییز بسیار زیبا هستند و سفر کردن به آن‌ها نیاز به صرف هزینه بالایی ندارد. این کشورها برای افرادی که تعطیلات پاییزه دارند، مانند کارمندان و افراد شاغل بهترین مقاصد برای گذراندن پاییزی زیبا و دل انگیز هستند.

کرت

کرت

سفر به جزیره کرت (Crete) در پاییز بسیار دلپذیرتر از تابستان است. در این فصل اکثر گردشگران به خانه‌هایشان بازگشته‌اند و شهرخلوت است؛ قیمت‌ها پایین‌تر آمده و سواحل خلوت، زیبا و تمیز در انتظار شما خواهند بود. سواحل زیبایی مانند بالوس (Balos)، الافونسیا (Elafonisi)، فالاسارنا (Falassarna) و مارمارا (Marmara) که از زیباترین سواحل شنی این کشور هستند در این فصل منظره زیبایی دارند که شما را به سکوت و آرامش دعوت می‌کنند. علاوه بر این ساحل صخره‌ای و زیبای ساماریا و غروب دل انگیز این جزیره با منظره‌ای از صومعه پرولی (Preveli) چیزی است که شاید نظیر آن را کمتر دیده باشید. جزیره کرت بزرگترین جزیره کشور یونان است و قدمتی طولانی دارد؛ بارها از نام این جزیره در افسانه‌های یونانی استفاده شده است. در سفر به این جزیره زیبا حتما از عسل پرتقالی که سوغات این جزیره است، نوش جان کنید. اگر به پیاده‌روی علاقه دارید می‌توانید مسیر پیاده‌روی کوه پسیرلوتیز (Psiloreitis) را برای گذراندن یک روز عالی انتخاب کنید و از روستای قرمز رنگ آنگویا (Anogia) دیدن کنید. در نهایت می‌توانید روز خود را با صرف یک شام خوشمزه که غذاهای دریایی تازه و روغن زیتون معروف این جزیره پخته شده است تمام کنید و یکی از بهترین خاطرات پاییزی خود را رقم بزنید.
یکی از زیباترین بوتیک هتل‌های این منطقه به نام دوموس رینیر (Domus Renier) است که رو به بندرگاه زیبای جزیره ساخته شده است. برای رزو هتل، ریزورت و بوتیک هتل‌های زیبایی که در این جزیره واقع شده‌اند می‌توانید از طریق سایت بوکینگ اقدام کنید در نظر داشته باشید تیم نیک پرداخت برای پرداخت هزینه‌های رزرو هتل در این جزیره به شما کمک خواهد کرد. می‌توانید دپرداخت خود با استفاه از امکانات سایت نیک پرداخت تکمیل کنید و سفری مقرون به صرفه در پاییز را برای خود رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی برای داشتن یک کمپینگ کم هزینه

صربستان

صربستان

با لغو ویزای مسافران ایرانی برای ورود به صربستان اخیرا تعداد زیادی از ایرانیان این کشور را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید به مدت ده روز بدون نیاز به ویزا در این کشور زیبا اقامت داشته باشید. صربستان زادگاه تنیس باز مشهور نواک جوکوویچ است و پایتخت این کشور زیبا شهر «بلگراد» یکی از زیباترین شهرهای اروپا است. بلگراد شهری ارزان برای گردشگران است و پاییز شاعرانه آن بسیار مشهور است. اگر صربستان را برای سفری مقرون به صرفه در پاییز انتخاب کردید حتما خیابان گردی‌های شبانه و سر زدن به کافه‌های دنج و دلنشین این شهر را فراموش نکنید. این شهر پر از آثار تاریخی و قلعه‌های زیبایی است که شمار ا مبهوت خود خواهد کرد.
دقت داشته باشید که اگر به صربستان سفر می‌کنید باید مدارک و برنامه سفر خود را کاملا مشخص کرده باشید. پیش از ورود به این کشور باید بلیط رفت و برگشت، رزرو تایید شده هتل و بیمه نامه را در کنار پاسپورت خود به مسئول گذرنامه و صدور ویزا ارائه دهید. برای رزرو هتل می‌توانید از سایت بوکینگ اقامتگاه خود را انتخاب کنید و مابقی کار را به تیم نیک پرداخت بسپارید.

پیشنهاد سفر خارجی در پاییز: زیباترین و پاییزی‌ترین مقاصد گردشگری

رومانی

رومانی

اگر قصد صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود را دارید یکی از اولین مواردی که باید بررسی کنید، این است که کشور مورد نظر شما توریستی است یا برعکس کشوری آرام و بدون گردشگر است. رومانی یکی از ارزان‌ترین کشورها برای سفری توریستی است. این کشور از لحاظ هزینه‌های اقامت، خورد و خوراک، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، حمل و نقل و غیره حتی از جمهوری چک و مجارستان نیز ارزان‌تر است. بخارست پایتخت رومانی شهری جذاب و زیبا برای گذراندن سفری مقرون به صرفه در پاییز است. خیابان‌های تاریخی، مغازه‌های کوچک و دنج و مردمی خونگرم چیزی است که در رومانی باید انتظار آن را داشته باشید. اگر سفر خود را نزدیک به تاریخ هالووین انتخاب کرده‌اید پس حتما سری به شهر خون آشام‌ها یعنی «ترانسیلوانیا» بزنید و جشن هالووین را در این شهر سپری کنید. در رومانی هتل‌های زیبای زیادی وجود دارد و یکی از زیباترین این هتل‌ها در نزدیکی رودخانه دامبووتیا (Dâmboviţa) در قلب شهر زیبای بخارست در رومانی واقع شده است.

مراکش

مراکش

مراکش شهر افسانه‌ای مشرق زمین و یکی از لوکس‌ترین مقاصد جهانگردی در دنیا است اما جالب است بدانید سفر به این کشور در فصل پاییز بسیار مقرون به صرفه و ارزان‌تر از هر زمان دیگری در سال است. هزینه‌های سفر کردن و اقامت در مراکش به مراتب از اروپا پایین‌تر است. در کنار لذت بردن از معماری و طبیعت بی‌نظیر مراکش می‌توانید تجربه خریدی دلپذیر در بازارهای سنتی و محلی مراکش را نیز داشته باشد. از آنجایی که این شهر تابستان گرمی دارد بنابراین پاییز و زمستان بهترین فصل‌های سفر به مراکش است. می‌توانید غروب دل انگیز پاییزی خود را در شهر مدینا روی پشت بامی سنتی و تفریحگاهی زیبا سپری کنید. اگر از طرفداران سریال زیبای «بازی تاج و تخت» هستید جالب است بدانید که قصرهای سنتی مراکش محل فیلمبرداری این سریال بوده است، پس حتما به بازدید از مناطق تاریخی و زیبای مراکش بروید.
یکی از زیباترین هتل‌های مراکش هتل ریاض لوس نویتس د مراکش (Riad Les Nuits de Marrakech ) در رباط پایتخت مراکش است، معماری زیبا و مراکشی این هتل با حیاط خلوت خصوصی و استخری در محیط باز و درختان نخل، اقامتی لوکس به سبک مشرق زمین را برای شما به ارمغان خواهد داشت. برای رزرو این هتل و گذراندن سفری مقرون به صرفه در پاییز از سایت بوکینگ اقدام کنید و پرداخت آن را به کمک  کارشناسان نیک پرداخت انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ۵ نکته کلیدی برای یافتن پروازهای ارزان قیمت خارجی

گرجستان

گرجستان

گرجستان یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری به خصوص برای ایرانیان است. اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه در فصل پاییز هستید گرجستان قطعا مقصد مناسبی برای شما خواهد بود. تفلیس پایتخت کشور زیبای گرجستان شهر غذاهای لذیذ و مردم خونگرم است. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی طبیعت زیبای این کشور نیز زبانزد همه گردشگرانی است که به این کشور سفر کرده‌اند. کوه‌های بلند و دره رودخانه مکتوری (Mtkvari) از جمله مکان‌هایی است که اگر به گجستان بروید و آن‌ها را نبینید سفرتان کامل نخواهد بود. ایرانیانی که قصد سفر به گرجستان را دارند می‌توانند از طرق زمینی یا هوایی به این کشور سفر کنند و ۴۵ روز را بدون ویزا به گشت و گذار در این کشور زیبا بپردازند. باتومی نیز از جمله شهرهای ساحلی زیبای گرجستان است که می‌توانید در ادامه سفر خود به آن جا بروید و از ساحل زیبا و خلوت آن در فصل پاییز لذت ببرید.

همه چیز درباره سفر به ارمنستان

لهستان

لهستان

لهستان از جمله کشورهای ناشناخته و مناسب برای سفری مقرون به صرفه در پاییز است. اگر دوست دارید در جنگل اردو بزنید یا عاشق پیاده‌روی در دل طبیعت هستید، لهستان مقصد فوق العاده‌ای برای شما خواهد بود. منظره کوه‌های زیبا و طبیعت بکر این کشور برای سپری کردن بعد از ظهری پاییزی تجربه‌ای تکرار نشدنی است. علاوه بر این معماری قرون وسطایی، کلیساهای گوتیک شهر ورشو پایتخت لهستان نیز به نوبه خود دیدنی است. لهستان مقصد مناسبی برای جوانانی است که قصد ادامه تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی را دارند.

کلام آخر

با انتخاب هر کدام از این کشورها برای داشتن سفری مقرون به صرفه در پاییر می‌توانید مطمئن شوید که تعطیلات پاییزی خود را به خوبی سپری کرده‌اید و در کنار همه این خاطرات خوش هزینه سفر شما نیز بسیار مناسب خواهد بود. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشورت برای رزرو هتل یا پرداخت هزینه در این هر کدام از این کشورها دارید می‌توانید با کارشناسان تیم نیک پرداخت تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. اگر شما هم تجربه سفر به این کشورها را دارید می‌توانید در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید بلیطرزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست