عرضه نخستین محموله گازوئیل در بازار بورس ایران

عرضه نخستین محموله گازوئیل در بازار بورس ایران

 

به‌ گفته «امیرحسین تبیانیان» نماینده شرکت ملی نفت، اولین محموله گازوئیل در بازار بورس عرضه شد. نماینده شرکت ملی نفت به این موضوع اشاره کرد که اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، عرضه گازوئیل در بازار بورس رخ داد و عرضه‌های بعدی آن هم طی هفته‌های آینده انجام خواهد گرفت. در ادامه با نیک پرداخت همراه باشید.

به گزارش برات نیوز، تبیانیان اعلام کرد که عرضه نفت خام و سایر فرآورده‌های نفتی، طبق روال سال گذشته جزء دستور کار شرکت ملی نفت ایران است. وی افزود نفت خام سبک و سنگین، میعانات گازی پارس جنوبی و فرآورده‌های نفتی شامل گازوئیل و نفت کوره، ازجمله محصولاتی‌ هستند که برای عرضه در سال جاری درنظر گرفته شده‌اند.

 

عرضه گازوئیل در بازار بورس

 

او همچنین تاکید کرد که این محصولات مطابق با زمان‌بندی که از قبل در بازار بورس انرژی انجام شده، عرضه می‌شوند و تقریبا عرضه تمامی این محصولات به‌طور مستمر صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: چرا سرمایه‌ گذاری در بورس خوب است؟

خبرها حاکی از آن است که عرضه فرآورده‌های نفتی در بورس با استقبال چشم‌گیری روبه‌رو بوده است. نماینده شرکت ملی نفت در بازار بورس، ضمن تائید این خبر اعلام کرد که این عرضه‌ها همچنان ادامه خواهند داشت و آمار معاملات صورت‌گرفته هم در سایت بورس انرژی به‌طور دقیق اعلام خواهد شد.

منبع: برات نیوز

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست