قالب وبلاگی وردپرس

با ۱۰ قالب وبلاگی وردپرس آشنا شوید

قالب‌های فراوانی به عنوان قالب وبلاگی وردپرس شناخته می‌شوند. در حقیقت وردپرس قالب‌های فراوانی دارد که همگی انعطاف فراوانی دارند و خدمات بیشماری را ارائه می‌دهند. می‌توانید خودتان یک قالب مخصوص را طراحی کنید یا اینکه یک قالب خوب را سفارش دهید. اما اگر آشنایی با کدنویسی ندارید و آشنایی شما کم است، پس انتخاب یک قالب وبلاگی وردپرس یکی از اصلی‌ترین تمرکزهای شما باید باشد.

قالب وبلاگی وردپرس رایگان برای استفاده وجود دارد، اما از قالب‌های پریمیوم غافل نشوید. قالب وبلاگی وردپرس پریمیوم به شما امکان شخصی‌سازی بیشتری را خواهد داد. همچنین لی‌آوت‌های اضافی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که طراحی وبسایت شما، باید کمک کند شما با دیگر رقبا تفاوت داشته باشید و بهتر دیده شوید. همچنین یک وبسایت با ساختار بهتر، شرایط جستجوی بهتری خواهد داشت و ترافیک بیشتری را جذب می‌کند.

حال بهتر است که شروع به معرفی قالب وبلاگی وردپرس کنیم. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار قالب برای انتخاب وجود دارد. اما نگران نباشید، در وبلاگ نیک‌ پرداخت ما ۱۰ قالب وبلاگی وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد. این قالب‌ها همگی می‌توانند به عنوان قالب وبلاگ شما انتخاب شوند.

Jevelin

قالب وبلاگی وردپرس

قالب Jevelin یک قالب ساده، راحت برای استفاده، مدرن، خلاق، مناسب کاربران و واکنشی است. این قالب برای مصارف مختلفی طراحی شده و ظرفیت شخصی‌سازی‌های فراوانی را دارد. کار با این قالب همانطور که گفتیم آسان است و کسانی که سابقه کدنویسی ندارند می‌توانند در عرض چند دقیقه کار این قالب را فرا گیرند.

علاوه بر این، این قالب وبلاگی وردپرس، پر از لی‌آوت‌های از پیش طراحی شده است. انواع تمپلیت‌های دمو و فعال در این قالب وجود دارد. قالب Jevelin تمام امکاناتی که از یک قالب مدرن می‌خواهید را فراهم خواهد کرد. بلاگرها می‌توانند فضایی مناسب برای انتشار افکار و مطاب خود داشته باشند. امکان انتشار انواع نوشته، عکس و ویدئو هم وجود دارد. در پایان، شش لی‌آوت مختلف برای وبلاگ در این قالب وجود دارد. پست‌های خود را می‌توانید در چندین شکل مختلف منتشر کنید.

هر خواسته‌ای که از یک قالب مدرن داشته باشید، در قالب وبلاگی وردپرس Jevelin وجود دارد. پس بهتر است که این قالب را تهیه و کار با آن را امتحان کنید.

Newspaper

قالب وبلاگی وردپرس

قالب Newspaper پرفروشترین قالب وردپرس است. این قالب به شما کمک می‌کند از طریق تایپوگرافی، پویایی و طراحی حرفه‌ای قصه‌های خود را تعریف کنید. چهره مدرن این قالب برای صنایع مختلفی قابل استفاده است. از سفر تا فشن و تمامی موضوعات این بین، می‌توانند در این قالب شکوفا شوند. قالب Newspaper زیبایی و طراحی خاص خود را با عملکردی فوق‌العاده ترکیب کرده است.

۵۰ دمو متفاوت، ترجمه‌های درون قالب، سیستم تبلیغاتی هوشمند و چندین قابلیت دیگر این قالب را به یک قالب خواستنی تبدیل می‌کند. این قالب با tagDiv Composer عرضه می‌شود. با استفاده از این افزونه می‌توانید صفحه ابتدایی وبسایت خود را شخصی‌سازی کنید. این قابلیت برای مجلات و سایت‌های خبری به کار خواهد آمد. می‌توانید با Drag & Drop ساده، صفحه خود را تغییر دهید.

همچنین این قالب، شما را با tagDiv Cloud Library هم آشنا خواهد کرد. در این فضای ابری ۴۲۰ قالب مختلف برای پست‌ها طراحی شده است. هر پستی که بخواهید منتشر کنید می‌تواند قالبی مخصوص داشته باشد. تمامی این قالب‌ها هم قابلیت تغییر را دارند و ایجاد تغییر بسیار ساده است. انتخاب‌های اضافی برای هدر و فوتر سایت هم وجود دارد. با قابلیت‌ Big Grid همچنین می‌توانید صفحات یا دسته‌بندی‌های مختلف را هایلایت کنید.

این قالب وبلاگی وردپرس کدنویسی سالم، طراحی فوق‌العاده و سرعت بارگذاری بالایی دارد. این قالب با گوشی‌های موبایل هم هماهنگی دارد. این قالب با WooCommerce و AdSense گوگل همخوانی کاملی دارد. کار کردن با این قالب راحت است و می‌توانید با کار کردن روی سئو سایت، سایتی مناسب کاربران داشته باشید.

Divi

قالب وبلاگی وردپرس

Divi قالبی است که از نظر بصری جسور و زیبا است. این قالب بسیار رسا است و از نظر تکنولوژیک خلاقانه عمل کرده است. همچنین ساختار قالب بسیار دقیق است. این قالب هماهنگی خوبی با شبکه‌های اجتماعی دارد و محصولاتی که صفحه‌نمایش رتینا دارند، می‌توانند قابلیت‌های این سایت را کاملا درک کنند. شخصی‌سازی سایت بسیار آسان است. طراحی قالب تمیز، قابل خوانش و واکنش‌دهنده است. این قالب انعطاف فراوانی دارد و در ابتدا به عنوان قالبی طراحی شد که بتواند تمامی کارکردها را درون خود جای دهد و همچنین آسایش استفاده را به همراه بیاورد.

اگر در یک مقیاس مشخصی در حال فعالیت هستید، این قالب وبلاگی وردپرس برای شما فوق‌العاده است. در مواردی که حجم کمی برای کار دارین، این قالب عملکرد خوبی دارد. در کنار این امکانات، این قالب امکان درگیر شدن با بازدیدکننده بالا را دارد و کار با آن نیازی به تجربه کدنویسی ندارد.

خود قالب یک افزونه به نام Divi Builder دارد که آبجکت‌ها و المان‌های سایت را به شکل یک سری بلوک ترسیم می‌کند. این افزونه یک ادیتور تصویری است و ۴۰ ماژول مختلف را نمایش می‌دهد که می‌توانید برای موارد مختلف استفاده کنید. این قابلیت‌ها باعث شده که Divi یک گزینه خوب برای وبسایت‌هایی با کاربری‌های مختلف باشد.

Gillion

قالب وبلاگی وردپرس

قالب Gillion قالبی مخصوص مجلات آنلاین و وبلاگ‌های وردپرسی است. رابط کاربری که برای آدمین سایت طراحی شده، نیاز به کدنویسی را به حداقل می‌رساند. با خرید این قالب، یک تیم پشتیبانی همراه شما خواهد بود و پشتیبانی Google Analytics را هم خواهید داشت. لی‌آوت وبلاگ این قالب رنگ‌های بی‌نهایتی دارد و به صورت کلی می‌توان در ۶ حالت مختلف پست‌ها را منتشر کرد.

قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی با یک کلیک در هدر سایت وجود دارد. بر روی سئو قالب بسیار کار شده و از همین امروز می‌توانید این قالب فوق‌العاده را در وبسایت خود به کار گیرید.

Uncode

قالب وبلاگی وردپرس

هر ثانیه، صدها وبلاگ تازه وارد فضای اینترنت می‌شوند. وقتی چنین رقابت بزرگی برای دیده شدن وجود دارد، شما نیازمند چیزی هستید که به شما برتری دهد. قالب Uncode یک قالب وبلاگی وردپرس است که می‌تواند تمام عناصر وبلاگ شما را بهتر کند. امکانات فراوانی درون قالب وجود دارد و تمامی بخش‌ها واکنش‌گرا و ریسپانسیو هستند. این قابلیت‌ها به بیشتر شدن ترافیک سایت شما کمک می‌کند. با هر صفحه‌نمایش و سایزی هم می‌توان به سایت شما سر زد.

کاربران می‌توانند لی‌آوت مخصوص خود را طراحی کنند و امکانات بی‌نهایتی وجود دارد. کار با این قالب مشخصا آسان و کاربردی است و یک روند Drag & Drop است. این قالب با استانداردهای موتورهای جستجو بهینه شده و سرعت بارگذاری خوبی دارد. کاربران می‌توانند گالری‌های مختلف و انیمیشن‌های CSS3 را به نمایش بگذارند. با استفاده از Typekit، Google Fonts، Fontdeck و Font Squirrel می‌توانید تایپوگرافی صفحات را تغییر دهید.

Soledad

قالب وبلاگی وردپرس

قالب Soledad پرفروشترین قالب سایت Themeforest است. در کمتر از یک هفته این قالب بیش از صدها بار فروخته شده است. این قالب کاملا مدرن و تازه است و از نظر بصری جذابیت‌های فراوانی دارد. طراحی سایت بسیار تمیز، خوانا و از نظر زیبایی پولیش شده است و همچنین از نظر توانایی و کارآمدی قوی است. توانایی‌ها و انعطاف‌پذیری قالب بالا است و مناسب استفاده یک مجله اینترنتی است.

سرعت بالای بارگذاری به سئو سایت کمک کرده. هدف طراحی این قالب همانند دیگر قالب‌های قوی، امکان دسترسی به قالب‌ها و اشکال مختلف بدون دانش کدنویسی است. به همین خاطر ۲۵۰ صفحه کامل دمو طراحی شده وجود دارد که می‌توانید با استفاده از این صفحات، وبلاگ خود را راه‌اندازی کنید.

به معنای کلمه این قالب بزرگ است و قابلیت گسترش را دارد. ۲۵۰ گزینه برای شخصی‌سازی وجود دارد که به سرعت و راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. بیش از ۱۰۰ اسلایدر و لی‌آوت وجود دارد. راحتی و همچنین میزان انتخاب‌های فراوان به شما کمک می‌کند که بیشتر و همچنین بهتر دیده شوید.

Kalium

قالب وبلاگی وردپرس

Kalium قالبی، رنگارنگ، تازه و پر از انرزی است که حسی حرفه‌ای هم درون خود دارد. این قالب به شدت واکنش‌گرا است. با این قالب می‌توانید یک پورتفولیو خلاقانه، یک فرروشگاه آنلاین یا بسیاری وبسایت‌های دیگر را ایجاد کنید. پلاگین‌های قوی و قدرتمندی در این قالب قرار گرفته که کمک شگرفی به شما خواهد کرد. از میان پلاگین‌ها می‌توان به Visual Composer، Revolution Slider و LayerSlider اشاره کرد. این قالب انواع افکت‌های زیبا و قابلیت‌های کارآمد را به شما پیشنهاد می‌کند.

Kalium چندین صفحه دمو درون خود دارد که می‌توانید بدون زمان و تلاش بیهوده سریع سایت خود را آنلاین کند. قالب وبلاگی وردپرس Kalium هم یک قالب خوب برای کسانی که به دنبال راه‌اندازی وبلاگی با موضوعات مختلف هستند. استایل پست‌ها می‌تواند تغییر کند و استفاده از انیمیشن‌های CSS3 فوق‌العاده بوده و به قالب کمک فراوانی کرده است. به صورت کلی این قالب، یک قالب فرهیخته و زیبا است که مناسب فعالیت‌های مختلف خواهد بود.

CheerUp

قالب وبلاگی وردپرس

قالب CheerUp، قالبی کارآمد و قابل استفاده آسان است. از نظر بصری این قالب پختگی خوبی دارد و از پایه خوب طراحی شده است. می‌توانید از این قالب برای هنور وبلاگی بهره بگیرید. این قالب به گونه‌ای طراحی شده که بتوانید ابزار، ویجت‌ها، پلاگین‌ها و قالب‌های مختلف را برای بهتر شدن وبلاگ خود به کار بگیرید. با صرف چند دقیقه یک وبلاگ مدرن و فوق‌العاده جذاب را خواهید ساخت.

این قالب به شما اجازه می‌دهد که یک قالب کاملا تازه طراحی کنید. استایل‌ها به یاد خواهد ماند و گسترده هستند. برای اینکار لی‌آوت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید شکل پایه وبلاگ را دستکاری کنید.

گریدهای قوی، اسلایدرهایی با قابلیت‌های مختلف، پلاگین ترجمه WPML، انعطاف‌پریزی و فریم‌ورک ماژولار همگی از قابلیت‌های جذاب این قالب وبلاگی وردپرس هستند. به قالب CheerUp اجازه دهید که کار ارائه محتوا را در اختیار بگیرد و شما به فکر تولید یک محتوای خوب باشید.

TheBlogger

قالب وبلاگی وردپرس

قالب TheBlogger یک قالب وبلاگی وردپرس مخصوص وبلاگ‌نویسی، نویسندگی و گفتن داستان است. مجموعه گالری و طراحی واکنش‌گرا از اصلی‌ترین قابلیت‌های این قالب است. قالب TheBloggerدقیقا ۱۱ دمو مختلف و یک سیستم وبلاگ‌نویسی را لانچ کرده که از انواع و اقسام روش‌های نوشتن پشتیبانی خواهد کرد. لی‌آوت‌های مختلف با شکل‌های مختلف هم برای پست‌ها در دسترس است. سایدبارها می‌توانند بی‌نهایت باشند و هدر هم می‌تواند به ۴ شکل مختلف باشد.

این قالب برای وبلاگ‌هایی که با بازدید کننده ارتباط دارند فوق‌العاده است. پنل‌های این قالب به قدری پیشرفته هستند که نیاز به کدنویسی را از بین می‌برد. ویجت‌ها و اسلایدرها هم آماده به نمایش عکس و فیلم هستند. اگر تغییری در لی‌آوت ایجاد کنید می‌توانید تغییر را به صورت زنده مشاهده کنید. قالب با صفحات رتینا سازگار است و با هر دستگاهی می‌توانید به سایت سر بزنید. خوانندگان می‌توانند از طریق افزونه MailChimp عضو خبرنامه شما شوند.

۸۰۰ نوع فونت گوگل و امکان اشتراک به شبکه‌های اجتماعی هم نباید فراموش شد. بعد از خرید این قالب می‌توانید با پشتیبانی توسعه دهنده تماس داشته باشید. در این صورت به راحتی امکان ادامه مسیر را خواهید داشت.

Typology

قالب وبلاگی وردپرس

Typology یک قالب وردپرس بر اساس نوشته است. این قالب برای عاشقانه کتاب و نوشتن طراحی شده است. اگر به دریافت اخبار، قصه‌ها و دیگر نوشته‌ها در قالبی ساده علاقه‌مندید این قالب مخصوص شما است. این قالب از هر جهتی قابل شخصی‌سازی است. انواع و اقسام فونت‌ها قابل استفاده است و می‌توانید رنگ‌ لی‌آوت را کاملا تغییر دهید. همچنین قالب به شبکه‌های اجتماعی مختلف وصل شده است.

این قالب یک سیستم نظر‌گذاری همانند وبسایت روزنامه‌ها دارد. نظرها به ترتیب پشت هم خواهند بود و فضا برای بحث مناسب است. قالب سبک است و تمرکز اصلی بر روی تایپوگرافی است. به همین خاطر اگر از عکس کمتر استفاده می‌کنید، مشکلی نخواهید داشت.

به صورت کلی این قالب وبلاگی وردپرس به گونه‌ای طراحی شده که افراد و شرکت‌ها یا پروژه‌ها بتوانند اطلاعات را سریع در اختیار بگذارند. پست‌ها و ظاهر کلی قالب ساده است و زیبایی چشم‌نوازی در کنار انواع و اقسام امکانات وجود دارد. این قالب به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را به راحتی در ظاهری زیبا ارائه دهید.

همانطور که می‌دانید Evanto یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین وبسایت‌های فروش محتوا و قالب وبلاگ است.

 

 

خرید از سایت های خارجیهاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست