معرفی مقاصد هوایی ارزان قیمت برای تعطیلات زمستانی امسال

جذابترین مقاصد هوایی ارزان قیمت برای تعطیلات زمستانی

دیدن جشن‌ کریسمس و مراسم‌های زمستانی کشورهای دیگر برای هر گردشگری جذاب و وصف نشدنی است. همانطور که می‌دانید در سرار جهان در تعطیلات زمستانی قیمت پرواز‌های برون مرزی افزایش می‌یابد. از این رو یافتن مقاصد هوایی ارزان قیمت به دغدغه ای برای مسافران تبدیل می‌شود. برای رفع این دغدغه، گذراندن تعطیلات زمستانی امسال در ۹ مقصد گردشگری ارزان قیمت زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

۱. نوادا

نوادا یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

طبق گفته‌ی KAYAK و CheapAir، شهرهای لاس وگاس (Las Vegas) و رینو (Reno) در ایالت نوادا (Nevada) از ارزان‌ترین مقاصد هوایی است که در این زمستان می‌توانید به آنجا سفر کنید.

ایالت نوادا که اقلیمی بیابانی دارد، از ایالت‌های غرب آمریکا محسوب می‌شود و به «ایالت نقره» معروف است. چشمه آب گرم نوادا، دره مرگ، آبنمای بلاژیو، آتشفشان میراژ، دره کانیون، پل رودخانه کلرادو،‌ سد هوور،‌ قصر سزار و برج استراتوسفر تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های گردشگری این ایالت است. تورهای هلیکوپتری برای دیدن مناطق کویری،‌ تورهای اسکی و پیاده روی در شمال دریاچه‌ تاهو، دوچرخه سواری در کوهستان و چتربازی از جمله تفریحات هیجان‌انگیز این ایالت است.

کجا اقامت کنیم؟ قیمت زمستانی اقامت در هتل Peppermill Resort، شبی ۸۰ دلار است. این هتل دارای استخر شنا نیز می‌باشد. سایر استراحتگاه‌ها در این منطقه با قیمت ۲۸۰ دلار، علاوه بر خدماتی از قبیل اقامت، اینترنت و صبحانه، تورهای اسکی در کوه‌هایی مانند Mt. Rose  و Diamond Peak را نیز ارائه می‌دهند.

۲. اشویل در کارولینای شمالی

اشویل یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

اشویل (Asheville) که یکی از شهرهای بزرگ ایالت کارولینای شمالی، یکی دیگر از مقاصد هوایی ارزان قیمت آمریکا است. رشته کوه بولو ریج (Blue Ridge) دور تا دور این شهر زیبا را احاطه کرده است. پارک غربی، تورهای گردشگری با اتوبوس‌های دوطبقه، تورهای غذایی، املاک بیلتمور، خانه توماس ولف، مرکز هنرهای مردمی، معبد و آبگرم ویک فوت، گالری گریوود بخشی از جذابیت‌های اشویل است. این شهر سال‌ها است که میزبان موسیقی‌های زنده و شاد است.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه رزرو هتل از سایت های خارجی چگونه ممکن است؟

کجا اقامت کنیم؟ هتل‌های Cambria و Suites Downtown Asheville گزینه‌های عالی برای اقامت‌های گروهی هستند. نرخ زمستانی این هتل‌ها از شبی ۱۱۷ دلار شروع می‌شود. موقعیت قرارگیری این هتل‌ها، امکان دسترسی به ۸۰ مرکز تجاری و تفریحی را فراهم می‌کند.

۳. آمریکای جنوبی

آمریکای جنوبی کی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

با گسترش مسیرهای LATM و خدمات شرکت هواپیمایی جدید مانند GOL، پرواز به آمریکای جنوبی (South America) آسان‌تر و ارزان‌تر از قبل در دسترس است. یخچال‌های پریتو مورنو در آرژانتین، صحرای آتاکاما در شیلی، آبشار آنجل در ونزوئلا، جزایر گالاپاگوس در اکوادور، آبشار ایگوازو در مرز بین‌المللی برزیل و آرژانتین، دریاچه نمک در بولیوی و ماچو پیچو در پرو، بخشی از مناظر دیدنی آمریکای جنوبی هستند.

۴. ورشو در لهستان

ورشو یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

با توجه به آمار ارائه شده توسط CheapOair، ورشو پایتخت لهستان با قیمت ۵۸۰ دلار در ابتدای سال ۲۰۱۹، یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت اروپا در فصل زمستان است. اگر دوست دارید در تعطیلات، جشن‌های زمستانی اروپا را تجربه کنید باید در بالای لیست خود، شهر اروپایی درجه یک و ارزان قیمت ورشو را قرار دهید. پارک لازینکی، قلعه مالبورک، باغ ساکسون، تپه‌های شنی اسکووینسکی، ‏‏‏‎پارک موکوتوفسکی، باغ گیاه شناسی، قلعه واول و دریاچه ماسوریان بعضی از اماکن گردشگری شهر ورشو هستند. فعالیت‌های کلاسیک زمستانی مانند اسکی روی یخ در میدان شهر قدیمی، بازدید از باغ سلطنتی نور و شنا در استخرهای گرم سر باز در پارک ودنی را تنها می‌توان در این شهر تجربه کرد.

کجا اقامت کنیم؟ هزینه اقامت در هتل H15 Boutique از شبی ۱۱۶ دلار شروع می‌شود. این اقامتگاه که دارای اتاق‌های بزرگ،‌ صبحانه و اینترنت رایگان است، در مرکز شهر قرار دارد. برای اقامت‌های خانوادگی این هتل گزینه‌ خوبی است.

۵. آتلانتا در ایالت جورجیا

آتلانتا یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

یکی دیگر از مقاصد هوایی ارزان قیمت آمریکا، آتلانتا (Atlanta) در مرکز ایالت جورجیا (Georgia) آمریکا می‌باشد که قیمت پرواز ارایه شده در زمستان امسال توسط KAYAK برای این شهر، کمتر از ۱۰۰ دلار است.

صخره بلوود، آبشار تالولا، پارک المپیک سنتنیال، باغ کالاوی، طاس‌های براستون،‌ غار فریکس و جزیره کامبرلند تعدادی از جاذبه‌های طبیعی آتلانتا است.

کجا اقامت کنیم؟ در زمستان قیمت اقامت شبانه در هتلHyatt House  از ۱۶۹ دلار شروع می‌شود. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی آکواریوم معروف آتلانتا، پارک المپیک سنتنیال، ساختمان شبکه CNN و شرکت کوکا کولا قرار دارد.

۶. جنوب شرقی آسیا

جنوب شرقی آسیا یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

شرکت‌های هوایی Laos و Cambodia در زمستان امسال پایین‌ترین قیمت‌های پرواز هوایی را با ۱۰۰۰ دلار به مقصد Siem Reap ارائه می‌دهند. پروازهای شرکت Thai Airways با حداقل هزینه از طریق بانکوک (Bangkok) شما را به شهرهای مانند هوچی مین (Ho Chi Minh) در ویتنام، یانگون (Yangon) در میانمار و پنوم پن (Phnom Penh) در کامبوج می‌برد. با کمک این پروازها می‌توانید تعطیلات زمستانی را در جنوب شرقی آسیا بگذرانید.
فصل گرما در جنوب شرقی آسیا از ماه ژانویه تا ماه مارس ادامه دارد، بنابراین دیگر لازم نیست نگران لباس‌های و تجهیزات زمستانی خود باشید.

دره‌های سرسبز و قله‌های مه آلود ساپا در ویتنام،‌ دریاچه‌های کایاگان در فلیپین، پارک ملی کومودو در اندونزی، معابد انگکور وات در کامبوج، شهر هزار معبد باگان در میانمار، کوه‌های کینابالو در مالزی، تنها تعداد محدودی از هزاران جاذبه گردشگری جنوب شرقی آسیا هستند.

۷.سیاتل در واشنگتن

سیاتل یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

شرکت Airfarewatchdog، مبلغ ۲۵۰ دلار را برای پروازهای زمستانی به سیاتل (Seattle) در نظر گرفته است. این شهر در ایالت واشنگتن قرار دارد و بزرگ‌ترین شهر در شمال غربی اقیانوس آرام محسوب می‌شود. دیوار آدامسی، ساحل آلکی، موزه هنر، بنادر سیاتل، باغ وحش وودلند، ، موزه پرواز بوئینگ و گذرگاه آبی بالارد لاکس بخشی از جاذبه‌های توریستی این شهر است.

بیشتر بخوانید: ۱۵ هاستل ارزان در پاریس برای سفر مقرون به صرفه به فرانسه!

در کجا اقامت کنیم؟ قیمت اسکان در هتل Moore، در نزدیکی میدان Pioneer، شبی ۱۵۰ دلار است. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ و یک نمایشگاه تاریخی نیز می‌باشد.

۸. فلگستف در آریزونا

فلگستف یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

شهر فلگستف (Flagstaff) در ایالت آریزونا (Arizona) یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت آمریکا است. آب و هوای سرد این منطقه نسبت به سایر شهرهای آریزونا باعث شده تا بسیار از گردشگران، تعطیلات زمستانی خود را در این شهر بگذرانند. اسکی و هاکی روی یخ و پیاده روی زمستانی از جمله فعالیت‌های ورزشی محبوب توریست‌ّ‌ها در این منطقه است.

آبشار هاوسوپای، دره  سرخ آنتلوپ، منطقه تفریحی کیپ رویال برخی از جاذبه‌های طبیعی معروف آریزونا است.

در کجا اقامت کنیم؟ هزینه اقامت در هتل تاریخی Weatherford، در مرکز شهر فلگستف، در زمستان شبی ۱۱۵ دلار است. گر چه محیط هتل بسیار تاریخی است اما محیطی دوستانه و سرگرم‌کننده دارد. صبحانه و اینترنت در این اقامتگاه رایگان است.

۹. اتریش

اتریش یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت

پرواز از بوستون، شیکاگو و بالتیمور به وین پایتخت اتریش حدود ۵۰۰ دلار هزینه دارد و یکی از مقاصد هوایی ارزان قیمت اروپایی برای تعطیلات زمستانی محسوب می‌شود. این کشور نه تنها در تابستان از گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، بلکه در زمستان نیز هزاران گردشگر به مناطق کوهستانی این کشور می‌آیند.

کلیسای بندیکتین،‌ اپرای ملی وین،‌ مرکز اسکی سیفلد تیرول، کاخ سلطنتی هافبارگ و‌ پیست اسکی سنت آلبرگ، تعدادی از اماکن گردشگری و مراکز تفریحی اتریش است.

فراموش نکنید می توانید از خدمات نیک پرداخت برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های خارج از ایران استفاده کنید.

خرید بلیطرزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست