کیف پول سخت افزاری لجر نانو X

کیف پول سخت افزاری لجر، با امکانات جدید وارد بازار می‌شود

کیف پول سخت افزاری لجر ، از محبوب‌ترین کیف پول‌های دنیای ارز دیجیتال است. کمپانی لجر (Ledger)، کیف پول‌های سخت‌افزاری جدید خود را با نام Ledger Nano X‌، در نمایشگاه بین‌المللی CES به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه از ۸ تا ۱۱ ژانویه در شهر لاس‌وگاس دایر است.

بر اساس گزارشات، کیف پول سخت افزاری لجر جدید که لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نام گرفته، از تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند؛ در این کیف پول جدید کابل قدیمی USB میکرو با یک اتصال بی‌سیم بلوتوث جایگزین شده است. این اتصال بلوتوث امکان اتصال به تلفن‌های هوشمند را فراهم کرده است.

با کمک نسخه موبایل اپلیکیشن Ledger Live‌، این کیف پول سخت افزاری لجر برای فعالان بازار ارز دیجیتال کاربردی‌تر خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، اپلیکیشن جدید موبایل تا پایان ماه ژانویه در دسترس قرار می‌گیرد. خوشبختانه، کاربرانی که در حال حاضر از کیف پول لجر استفاده می‌کنند و قصد خرید کیف پول جدید را ندارد، می‌توانند از این نرم‌افزار برای مشاهده تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال استفاده کنند اما به دلیل این که کیف پول‌های قبلی، بلوتوث ندارند امکان ارسال ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

طبق مصاحبه‌ای که در ماه دسامبر، با مدیر لجر صورت گرفته است، اتصال جدید از طریق بلوتوث خطر سرقت اطلاعات به همراه ندارد.

کدهای شخصی در کیف پول از بین نمی‌روند، چه با کابل یا چه با بلوتوث وصل شوید. حتی اگر شخصی اتصال بلوتوث شما را هک کند به آسانی می‌توانید روی صفحه دستگاه ببینید که به چه آدرسی ارزها را انتقال می‌دهید.

بر اساس اظهارات این شرکت، لجر نانو X بیشتر از ۱۰۰ اپلیکشین نصب شده را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. در کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس در مقایسه با لجر نانو اس، برای نصب برنامه،  ۱۰ برابر فضای بیشتر وجود دارد، اگرچه تعداد برنامه‌های قابل نصب به حجم آن‌ها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین کیف پول بیت کوین را چگونه باید انتخاب کنیم؟

ظاهر این کیف پول سخت‌افزاری جدید، بسیار شبیه به کیف پول‌ قدیمی لجر است با این تفاوت که صفحه‌ نمایش آن کمی بزرگتر شده است. قیمت خرده‌فروشی لجر نانو ایکس، در حال حاضر برابر ۵۹ یورو (۶۷ دلار آمریکا) است که ۴۰٪ کمتر از ارزش کیف پول‌های قبلی این کمپانی در سال ۲۰۱۸ است و این کمپانی هم اکنون پیش سفارش قبول می‌کند.

در مصاحبه‌ای که Cryptonews.com‌ با مدیرعامل لجر در سال ۲۰۱۸ انجام داده بود، گفته شده که طی ۳ تا ۵ سال، در مقایسه با ۹۵٪ حال حاضر، درآمد اشتراک تجارت کیف پول‌های لجر به یک سوم کاهش خواهد یافت. کمپانی قصد دارد روی طرح‌هایی مانند صندوق پوشش ریسک و موسسات مالی برای ایجاد راه حل‌های امنیتی سرمایه‌گذاری کند تا تسلط روی مدیریت دارایی‌های دیجیتال را فراهم آورد.

این اقدام و راه حل‌های دیگر نظیر اینترنت اشیا (IoT)، برای تحول در تجارت و بازار ارزهای دیجتال بسیار مفید خواهد بود. کمپانی لجر ادعا دارد که تا کنون بیشتر از یک میلیون کیف پول فروخته است و در سراسر دنیا کیف پول سخت افزاری لجر، محبوب‌ترین کیف پول سخت‌افزاری است.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست