سهام عدالت

ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون تومان رسید

با به روز شدن سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت ، ارزش این سهام با ارزش اولیه ۵۳۲ هزارتومانی به حدود ۱۴ میلیون و ۳۴۰هزار تومان رسیده است. با نیک پرداخت همراه باشید.
به گزارش برات نیوز ، در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به ‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها اقدام کرد.این سامانه بار دیگر چهارشنبه ۱۱ تیرماه، به‌روزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

چه کسانی می‌توانند جزئیات سهام را مشاهده کنند؟

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهامشان به ۱۴ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسیده است. این رقم طی یک ماه گذشته بیش از ۶ میلیون تومان رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد سهام عدالت

طریقه ثبت سهام از طریق بانک

گفتنی است بر اساس تصمیمات ستاد آزادسازی سهام عدالت، مشمولان می‌توانند از درگاه‌های مختلف مانند سایت بانک، اپلیکیشن‌ها یا به‌طور مستقیم درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را از طریق بانک‌ها ثبت کنند.

همچنین بر اساس این گزارش ارزش روز ۴۹ شرکت حاضر در پرتفوی سهام در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر به بیش از ۵۸۸۷هزار میلیارد ریال رسیده است و این موضوع نشان از بیش از ۲۲ برابر شدن ارزش سهام مشمولان دارد.

تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۴۹ شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است. بر این اساس با توجه به تورم اقتصادی و در پی آن رشد شاخص و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه، ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت افزایش یافته و در حال حاضر به ۵۸۸۷هزار و ۳۰۶میلیارد ریال رسیده است.

منبع: برات نیوز

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست