کار در سایت های اینترنتی

با اشتباهات متداول کار در سایت های اینترنتی آشنایی دارید؟

در نیک پرداخت به نکات مختلفی از کار به عنوان یک فریلنسر و به صورت دورکاری اشاره کرده‌ایم. اگر مجموعه مقالات ما را دنبال کرده باشید مطمئنا تصویر کلی و کاملی در ذهن شما ایجاد شده است. اما قبل از شروع به کار در سایت های اینترنتی بهتر است که چند نکته را به خاطر بسپارید. این نکات به شما کمک می‌کند که کاری باثبات‌تر داشته باشید.

اگر مشغول کار در سایت های اینترنتی هستید، بهتر است که به چند نکته توجه کنید. مشخصا شما نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد نیستید و همانند دیگر کشورها محدودیتی در این زمینه ندارید. اما برخی سادگی‌های کار در سایت های اینترنتی باعث می‌شود که برخی نکات فراموش شوند. پس بهتر است این نکات را مرور کنیم.

کار در سایت های اینترنتی

مراقبت مشتری‌های نامطمئن باشید

همیشه ممکن است در شرایطی باشید که با مشتری نامطمئن روبرو باشید. رفتار مشتری به شما یک اطمینان خاطر در زمینه پرداخت را ارسال خواهد کرد. اگر مشغول به کار در سایت های اینترنتی هستید و به مشتری خود اطمینان کافی ندارید، از یک سایت مطمئن و بی‌طرف بهره بگیرید. این سایت وظیفه یک بنگاه را خواهد داشت و همچنین مشخص کنید که چقدر باید در پایان کار هزینه دریافت کنید.

کارهای غیرقانونی انجام ندهید

البته مشخص است که نباید چنین کاری را انجام دهید. اما گاهی اوقات کار در سایت های اینترنتی غیرقانونی به نظر نمی‌رسد. اما به هر حال برخی کارها مانند دزدی یک کد برنامه‌نویسی یا کپی یک محتوا می‌تواند دردسرساز باشد. پس بهتر است که سراغ چنین کارهایی نروید، چون ممکن است مشکلات مختلفی برای شما ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اصول رزومه نویسی برای در دست گرفتن نبض کارفرما

هیچ‌گاه نمونه مجانی ارائه ندهید

کار در سایت های اینترنتی

اگر یک فریلنسر تازه‌کار باشید و به تازگی مشغول به کار در سایت های اینترنتی شده باشید، شاید حس کنید این کار درستی است. اما اکثر سایت‌های فریلنس، این مسئله را منع کرده‌اند. دلیل این امر این است که استعداد شما به عنوان فریلنسر به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار نگیرد. به جای ارائه یک نمونه رایگان، از مشتری درخواست استخدام کنید و سپس سرویس خود را ارائه دهید.

به دنبال درآمد از سود شرکت نباشید

برخی شرکت‌ها و افراد، به جای پرداخت پول برای کار در سایت های اینترنتی به شما فرصت کسب درآمد از سود را خواهند داد. به عنوان مثال اگر یک سایت شروع به سوددهی کرد، شما درآمد کسب کنید. بهتر است که گول این بلوف را نخورید، چون ممکن است سایت مورد نظر هیچ‌گاه به سوددهی نرسد و شما هم درآمدی نداشته باشید.

هنگام کار در سایت های اینترنتی مراقبت سرویس‌های رایگان باشید

مشکلات کار در سایت های اینترنتی

برخی سایت‌های فریلنسر به شما امکانات رایگانی را ارائه می‌دهند که در ادامه کار در سایت های اینترنتی موفق باشد. ممکن است یک کارت تجاری رایگان یا با تخفیف به شما ارائه شود. اما تنها در صورتی این پیشنهاد‌ها را بپذیرید که قیمت کاری شما مناسب است و این پیشنهاد و سرویس رایگان، تاثیری در پرداختی شما نگذارد.

به مشتری‌های خوب، پیشنهادات خوب ارائه دهید

گاهی اوقات با یک مشتری خوب روبرو خواهید شد که خوش‌قول است و کار با آن‌ها آرامش خاطر دارد. به همین خاطر بهتر است که به این افراد برای استخدام دوباره شما یک تخفیف ۵ یا ۱۰ درصدی ارائه دهید. مدت زمان این تخفیف را به چند روز مانند ۷ روز محدود کنید. این امر باعث می‌شود که دو طرف سود کنند. همچنین مطمئن شوید که مشتری شما یک بازخورد خوب برای کار شما را در سایت قرار خواهد داد. این کار باعث افزایش محبوبیت و اعتبار شما می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشکلات مالی فریلنسر و راه‌های مقابله با آنها چیست؟

از مشتری بخواهید که اسم شما در کار ثبت شود

کار در سایت های اینترنتی

اگر به دنبال ایجاد اسم و رسمی برای خود هستید، حتما به این گزینه توجه کنید. از مشتری بخواهید که نام شما را در پروژه پایانی ثبت کنند. به عنوان مثال یک کتاب یا یک پوستر می‌تواند تبلیغ خوبی برای استعداد شما باشد. مطمئنا هیچ ضرری در درخواست وجود ندارد. همچنین می‌توانید این کارها را در پورتفولیو خود قرار دهید.

ابزار مناسب فریلنسرها را بشناسید

به عنوان کسی که مشغول کار در سایت های اینترنتی است، باید ابزار مناسب را پیدا کنید. اسکایپ و دراپ‌باکس برای اشتراک فایل مناسب است. همچنین ابزار Pamela برای اسکایپ هم یک گزینه اضافی خوب است. همچنین اگر قصد دارید که شبکه کاری خود را گسترش دهید، بهتر است که از ابزاری مانند ترلو و بیس‌کمپ هم استفاده کنید. این ابزار به مدیریت بهتر کار شما کمک خواهد کرد.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش وب مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست