خدمات هاستینگ وب

بهترین خدمات هاستینگ وب برای کسب و کار آنلاین شما (قسمت اول)

به نظر می‌رسد که این روزها هرکسی وبسایت خودش را دارد، البته چرا که نه؟ قیمت پایین خدمات هاستینگ وبسایت (چه هزینه‌های اولیه و چه مابقی) موجب شده که امروز بیش از گذشته در دسترس افراد قرار بگیرد. علاوه بر آن راه اندازی و نگهداری خدمات هاستینگ وب آسان است و با کمی تمرین همه از پس انجامش بر می‌آیند. برای آشنایی بیشتر با خدمات هاستینگ با نیک پرداخت همراه شوید.

خدمات هاستینگ وب چیست؟

می‌توان گفت خدمات هاستینگ وب همان چیزی است که باعث می‌شود وبسایت شما برای بازدیدکننگان قابل مشاهده و در دسترس باشد. وبسایت شما با تمامی محتویاتش در جایی به نام سرور ذخیره می‌شود و با اتصال آن به اینترنت، کاربران امکان دسترسی به وبسایت را خواهند داشت.

هر بار که شما صفحه جدید، عکس، ویدیو یا هر گونه دیگری از محتوا را اضافه می‌کنید، محتوای اضافه شده بر روی هاست وبسایت شما اضافه می‌شود. همه وبسایت‌هایی که به آن‌ مراجعه می‌کنید از خدمات وب هاستینگ استفاده می‌کنند، از سایت amazon.com گرفته تا ویدیوهای بامزه‌ای که دوستانتان در صفحات شخصی شبکات اجتماعی خود آپلود می‌کنند و یا وبسایت‌های کسب و کارهای کوچک محلی همگی از خدمات وب هاستینگ استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: چطور می‌توانیم بهترین هاست را انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید برای وبلاگ شخصی، کارهایی که فریلنس انجام می‌دهید، شرکت تازه تاسیس و یا صرفا برای سرگمی وبسایت داشته باشید. در این صورت گفته می‌شود که شما به دنبال وبسایتی برای تجارت الکترونیک یا تجارت آنلاین هستید. وبسایت تبدیل به فروشگاه آنلاین شما خواهد شد، جایی برای معرفی محصولتان و البته همان جایی که مشتری‌ها می‌آیند و پس از بررسی اگر امیدوار باشیم آن‌ها را خریداری خواهند کرد.

خدمات هاستینگ وب

شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات وب هاستینگ این سرورها و تکنولوژی مرتبط به آن‌ها را ارائه می‌دهند، که البته در این میان چندین گزینه وجود دارد. به همیت دلیل است که انتخاب و توجه زیاد به شرکتی که خدمات وب هاستینگ وبسایت شما را انجام می‌دهد اهمیت زیادی دارد. قطعا شما نمی‌خواهید بازدیدکننگان برای رسیدن به سایت با مشکل مواجه شوند و یا مدت‌های طولی وبسایت به کللی از دسترس خارج شود. وبسایت شما کسب و کار شما است و به وجود آمدن هر مشکلی برای آن به این معنی است که شما پول در نخواهید آورد.

قطعا شما تمایلی ندارید که پولتان، زمانتان و اعتمادتان را جایی سرمایه گذاری کنید که نتیجه‌ای نخواهد داشت. به خدمات هاستینگ وبسایتی نیاز دارید که در صورت بروز هر گونه مشکل ۲۴ ساعته و تمام روزهای هفته پشتیبانی داشته باشد.

با توجه به صدها و حتی هزارها شرکت متفاوتی که خدمات هاستینگ ارائه می‌دهند، چگونه تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است؟ کدام یک سرویس دهی خوبی دارد؟ کدام یک غیرقابل اعتماد است؟ کدام یک از آن‌ها می‌تواند در صورت رشد کسب و کارتان و تبدیل آن از یک فروشگاه آنلاین ساده به یک تجارت الکترونیک درست و حسابی و عمده از پس کار برآید؟ شما چه مقدار فضای هارد دیسک و پهنای باند نیاز خواهید داشتد و کدام یک از انواع خدمات هاستینگ وب می‌تواند آن را اداره کند؟ انتخاب کدام یک از آن‌ها بیشترین درآمد را برای شما در پی خواهد داشت؟

بیشتر بخوانید: ۸ مورد از محبوب ترین خدمات وب هاستینگ

همان طور که دارید گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کنید در نظر داشته باشید که همیشه ارزان‌ترین به معنی بهترین نیست. با گسترش کسب و کار آنلاین شما نیاز مندی‌های خدمات هاستینگ وب نیز بیشتر و پیچیده‌تر خواهد شد و ترافیک سایتتان افزایش خواهد یافت. به معنی دیگر شما به فضای هارد دیسک و پهنای باند بیشتری نیاز خواهید داشت تا تمامی بازدیدکنندگان بتوانند تجربه خوبی از سایتتان بدست آورند. (قطعا دوست ندارید زمانی که بیشترین بازدیدکننده را جذب کرده‌اید سایتتان از دسترس خارج شود)

در ادامه (قسمت دوم بهترین خدمات هاستینگ برای کسب و کار آنلاین شما) همراه شوید تا ۵ مورد از رایج‌ترین خدمات هاستینگ را به شما معرفی کنیم  و بتوانید انتخاب کنید که کدام یک برای شما و نیازهایتان مناسب‌تر است.

خرید از سایت های خارجیهاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست