دلار 20 هزار تومنی در بازار ارز ایران

دلار ۲۰ هزار تومنی در بازار ارز ایران

امروز سوم تیرماه، دلار مرز ۲۰ هزار تومان را رد کرد و با افزایش قیمت لحظه‌ای، در حال حاضر به ۲۰ هزار و ۴۷۰ تومان رسیده است. دلار ۲۰ هزار تومانی خبری بود که امروز همه را شگفت‌زده کرد. در ادامه با نیک پرداخت همراه باشید.

به گزارش برات نیوز، در حال حاضر قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور، به قیمت ۲۰ هزار و ۴۷۰ تومان در بازار رسیده است. بر اساس این گزارش، بازار ارز امروز هم طبق روزهای گذشته، با روند افزایشی قیمت دلار و یورو همراه شد. در این میان صرافی‌های بانکی، دو مرتبه نرخ خرید و فروش ارز را افزایش دادند تا از ورود تقاضا به بازار جلوگیری کنند. با این حال، شاهد فروش دلار ۲۰ هزار تومانی در بازار بودیم.

بر این اساس، صرافی‌‌ها در ظهر امروز سوم تیرماه، دلار را با قیمت ۲۰ هزار و ۳۲۰ تومان از مردم خریداری و در مقابل، با رشد ۱۰۰ تومانی به قیمت ۲۰ هزار و ۴۳۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا می‌فروشند.

این در حالی است که صبح امروز، قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ۱۹,۱۹۵ (نوزده هزار و صد و نود و پنج تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته افزایش داشت. همچنین براساس نرخ‌های اعلام‌شده، قیمت دلار امروز در صرافی ملی بالا رفت و قیمت خرید دلار آمریکا ۱۹,۱۹۵ (نوزده هزار و صد و نود و پنج تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۱۹,۲۹۵ (نوزده هزار و دویست و نود و پنج تومان) اعلام شد؛ اما ظهر امروز در بازار، مرز ۲۰ هزار تومان را هم رد کرد.

دلار 20 هزار تومنی در صرافی ها
دلار هرگز در طول تاریخ، در قیمتی بالاتر از این سطح معاملات روزانه خود را به پایان نرسانده بود.

همچنین بر اساس اعلام صرافی بانک ملی ایران، قیمت خرید یورو ۲۱,۲۹۵ (بیست و یک هزار و دویست و نود و پنج تومان) و قیمت فروش یورو ۲۱,۳۹۵ (بیست و یک هزار و سیصد و نود و پنج تومان) است که نسبت به روز دوشنبه، ۳۲۰ تومان گران‌تر شد.

یادآور می‌شود که دلار هرگز در طول تاریخ، در قیمتی بالاتر از این سطح، معاملات روزانه خود را به پایان نرسانده بود؛ تنها در تاریخ ۴ مهر ۹۷ بود که میزان نوسانات در بازار ارز بسیار زیاد بود و قیمت این ارز به بالای کانال ۱۹ هزار تومانی نیز رفت؛ با این حال، در این تاریخ در کانال یاد شده باقی نماند و به سرعت در مسیر ریزشی قرار گرفت. بالاترین قیمت بسته‌شده برای دلار طی یک روز، به همان تاریخ ۴ مهر ۹۷ بازمی گردد که عدد ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومانی ثبت شده بود.

منبع: برات نیوز

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست