سفر به هند : مهاراجا اکسپرس گران قیمت ترین قطار هند

سفر به هند : مهاراجا اکسپرس گران قیمت ترین قطار هند

شاید امروزه سفر با قطار به محبوبیت قبل نباشد اما بازهم هستند کسانی که برای سفر کردن سبک کلاسیک سفر با قطار را انتخاب کنند.

امروزه قطارهای لوکس و پر سرعت به محبوبیت بسیار زیادی رسیده‌اند و کشورهای آسیایی از جمله هند هم در زمینه سفر با قطار بسیار پیشرفت کرده است. سفر به هند و کشور عجایب یا بهتر بگوییم همانطور که در داستان‌ها به آن اشاره شده است، کشور ۷۲ ملت خالی از لطف نخواد بود در کنار بازدید از تاج محل زیبا و معبدهای خیره کننده و تجربه زندگی با یکی از خونگرم‌ترین مردم دنیا  چیزی است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. یکی از عجایب لوکسی که در سفر به هند ممکن است با آن رو به رو شوید و شانس سفر با آن را داشته باشید، قطار «مهاراجا اکسپرس» گران قیمت ترین قطار هند است. مهاراجا اکسپرس از ژانویه سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرده است و جدیدترین قطار لوکس مسافربری در سراسر هند است. شما می‌توانید با خرید بلیط این قطار به مدت ۸ روز دور هند را در یکی از لوکس‌ترین و راحت‌ترین قطارهای دنیا سفر کنید. این قطار از بهترین و مهم‌ترین نقاط کشور هند عبور می‌کند، از تاج محل گرفته تا معابد  Khajuraho، پارک‌های حیات وحش Ranthambore، Fatehpur Sikri و Ghats Varanasi همه و همه را می‌توانید در این سفر هشت روزه ببینید. مهاراجا اکسپرس نه تنها گران قیمت‌ترین قطار در هند بلکه در سراسر آسیا است و ارزان‌ترین بلیط این قطار برای هر نفر به ازای هر روز سفر با این قطار ۸۰۰ دلار در کابین لوکس است و به ترتیب با خرید بلیط‌های ۹۰۰ دلاری و ۱۴۰۰ دلاری می‌توانید کابین‌های لوکس‌تر و راحت‌تری رزرو کنید. دقت داشته باشید همه قیمت‌های گفته شده برای یک نفر به ازای هر روز سفر با این قطار است. علاوه بر این می‌توانید با پرداخت ۲۵۰۰ دلار آمریکا به ازای هر روز سفر با کابین پرزیدنت و فوق لوکس را برای سفر به دور هند خریداری کنید.

همه چیز درباره مهاراجا اکسپرس

همه چیز درباره مهاراجا اکسپرس

این قطار حاصل سرمایگذاری مشترک بین شرکت حمل و نقل ریلی هند (IRCTC) و کمپانی Cox & Kings India Ltd است. این تور هشت روزه که تجربه سفری لوکس را برای شما به ارمغان خواهد داشت. شعار این شرکت برای سفر با این قطار «سفری لوکس، شبیه هیچ چیز» است. مهاراجا اکسپرس گنجایش ۸۸ مسافر را دارد و کلیه خدمات در سوئیت‌های لوکس این قطار از نوشیدنی تا غذاها رایگان است.

این قطار دارای ۲۴ واگن است که واگن‌ها شامل واگن اسکان مسافران، رستوران، سالن رقص، ژنراتور، سالن اجتماعات و واگن حمل خودرو و فروشگاه است. واگن‌های این قطار به سبک خانه‌های مهاراجاهای هندی تزئین شده است و نشان دهنده سبک لوکس زندگی در هند برای طبقه مرفه است. معماری داخلی کابین‌های قطار به طرز شگفت انگیزی زیبا است و اسباب و اثاثیه آن از ترکیب چوب اعلای تیره رنگ و رنگ‌های شاد و فاخری است که برای هندوها بسیار مقدس است. تراشکاری زیبای سقف‌ها و کنده کاری‌هایی که در این قطار گران قیمت انجام گرفته است چیزی است که نمونه آن را در هیچ کجای هند نخواهید یافت.تمام کابین‌های قطار دارای ریموت و کنترل کننده دمای شخصی، تلوزیون LCD، پخش کننده دی وی دی، خط تلفن‌ مستقیم، اینترنت پر سرعت و رایگان که در طول سفر قطع نمی‌شود، تلوزیون زنده و جعبه ایمنی الکترونیکی است.

همه چیز درباره مهاراجا اکسپرس

پنجره‌های قطار مهاراجا اکسپرس با نمای پانورامیکی (میدان دید سرتاسری) طراحی شده‌اند تا در حین صرف غذا یا زمانی که در واگن خود مشغول استراحت هستید از مناطق زیبای طبیعی که در مسیر قطار قرار دارد لذت ببرید. مهاراجا اکسپرس علاوه بر امکانات گفته شده دارای سالن و فروشگاه و یک بار خصوصی نیز هست.

در رستوران قطار هم غذاها به صورت بسیار لوکس و منحصر به فردی سرو می‌شوند و مهمانداران برای ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مهمانان هستند. شما می‌توانید از فروشگاه مجلل و لوکسی که در قطار وجود دارد یادگاری و سوغاتی‌های دوست داشتنی بخرید تا خاطرات این سفر لوکس را برای همیشه در گوشه‌ای از خانه خود ثبت کنید. سبک زندگی سلطتنی به سبک مهاراجاهای هند چیزی است که اگر شاهزاده‌ای هندی نباشید فقط می‌توانید در قطار مهاراجا اکسپرس تجربه کنید.

خرید بلیطرزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست