شغل های اینترنتی

چگونه برای شغل های اینترنتی پروفایلی حرفه‌ای بسازیم؟

برای دسترسی به شغل های اینترنتی باید یک پروپوزال و پیشنهاد کاری خوب ارائه دهید. البته که پروپوزال تنها کافی نیست و باید پروفایلی داشته باشید که رزومه شما را نمایش دهد. این رزومه شامل بازخوردی است که از مشتریان دریافت کرده‌اید، نرخ کاری شما و همچنین نمونه کار هم باید شما این پروفایل شد. در ادامه بخوانید چگونه برای شغل های اینترنتی پروفایلی حرفه‌ای بسازیم؟

دسترسی به شغل های اینترنتی را بیاموزید

باید خود را به خوبی عرضه کنید و توانایی این را داشته باشید که به رقابت بپردازید و شغل های اینترنتی را کسب کنید. موارد و اطلاعات زیادی وجود دارد که باید پر کرده و ارائه دهید. درست نوشتن این اطلاعات و کافی بودن آن‌ها بسیار مهم است. اگر در زمینه‌ای مانند نویسندگی هم فعالیت دارید، پس حتی پروپوزال شما هم یک نمونه کار خواهد بود. اما نکات دیگری وجود دارد. با نیک‌پرداخت همراه باشید تا این نکات را بیاموزید.

توانایی خود را نمایش دهید!

توانایی خود را اعلام کنید خجالتی نباشید و هر دستاوردی که دارید را باید با اعتماد به نفس کامل اعلام کنید. سعی کنید که تمامی مشتریان خود را لیست کنید. مشتریانی که برای آن‌ها کار کرده‌اید. همچنین جلوی نام این مشتریان، بازخورد آن‌ها را اضافه کنید. اینکار به مشتری احتمالی نمایش می‌دهد که شما تجربه کافی را دارید و جدی‌تر گرفته خواهید شد.

بازخورد خوب دریافت کنید

شغل های اینترنتی

اگر بهترین پروفایل دنیا را داشته باشید که حرفه‌ای باشد، باید به یک نکته مهم دقت کنید. نباید بازخورد یک ستاره یا دو ستاره دریافت کنید. در ابتدای کار خود تلاش کنید که بازخوردی خوب کسب کنید و کار محوله را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. هر کاری باید تا سر حد کمال انجام شود. از این طریق دسترسی شما به شغل های اینترنتی بیشتر خواهد شد.

هنگامی که کار شما به پایان رسید و پروژه را تحویل دادید، از مشتری درخواست کنید که یک بازخورد به شما ارائه دهد. اگر موفق شوید و بازخورد پنج ستاره کسب کنید، دسترسی بیشتری به شغل های اینترنتی و فریلنس خواهید داشت. بدین ترتیب راحت‌تر از گذشته کار پیدا خواهید کرد. تنها ابتدای کار سخت خواهد بود، اما اگر سختی ابتدایی را تحمل کنید، مسیر هموار خواهد شد.

از خودتان بگویید

کار شما دورکاری است. این نوع تجارت در ظاهر نیاز به شناخت شخصیتی ندارد، اما این ایده اشتباه است. شخصی‌تر برخورد کنید و کارفرما را بهتر با خود آشنا کنید. اگر توانایی خاصی دارید، اگر دستاورد ورزشی یا هنری خاصی دارید یا اینکه آدم شوخ‌طبعی هستید، بهتر است که این موارد را اعلام کنید. به هر حال مشتری شما ترجیح خواهد داد با یک شخصیت خوب و پرانرژی کار کند و بهتر است که انرژی خود را نمایش دهید.

تایید شوید

شغل های اینترنتی

احتمالا بسیاری از مشتریان خود را ملاقات نخواهید کرد. کار شما از دور انجام می‌شود و شاید فرصتی برای ملاقات رو در رو نباشد. به همین خاطر اطمینان حاصل کردن از اطلاعات شما کمی سخت است. با این حال بسیاری از وبسایت‌هایی که در زمینه شغل های اینترنتی فعالیت دارند کار شما را آسان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ۴ رویکرد برای مدیریت زمان فریلنسر

این سایت‌ها صلاحیت شما را بررسی و تایید خواهند کرد. همچنین لوکیشن و نقطه زندگی شما را در اختیار خواهند داشت. اگر اینطور باید بسیاری از سایت‌ها فریلنس به پروفایل شما یک تیک آبی خواهند داد. این تیک آبی اهمیت بالایی خواهد داشت.

همچنین تلاش کنید تا محدوده کاری و دانش خود را افزایش دهید. می‌توانید گواهینامه دوره‌های مختلف را دریافت کنید. می‌توانید آزمون‌هایی در زمینه فتوشاپ، کدنویسی، تدوین یا نگارش را بگذارنید. اگر نتیجه خوب و گواهینامه معتبر کسب کنید، تمامی این‌ها به صلاحیت پروفایل شما افزوده خواهد شد. از این طریق همچنین بین فریلنسرهای بالا رتبه قرار خواهید گرفت.

خلاصه‌نویسی کنید

تمام نکات بالا مهم است، اما باید تلاش کنید که مطالب و اطلاعاتی که ارائه می‌دهید خلاصه باشد. اگر تلاش کنید که بیش از اندازه حرف بزنید، کسی پروفایل شما را کامل بررسی نخواهد کرد. یک مشتری بالقوه حداقل ۱۰ کاندیدا مختلف را در ذهن دارد، مطمئنا این افراد زمان کافی برای خواندن ۲ هزار کلمه به ازای هر کاندیدا را ندارند. به همین خاطر پروفایل خود را کامل کنید، اما زیاده‌گویی نکنید.

صفحه خود را با نکاتی پر کنید که کاملا مهم است و بهترین توانایی شما را نمایش می‌دهد. از این طریق شما مناسب کسب شغل های اینترنتی خواهید بود.

املا و درست نوشتن

نکته آخر، نکته مهم است. اگر اینکار را به درستی انجام ندهید، کل پروپوزال شما بی‌نتیجه خواهد بود. همیشه کلمات را درست بنویسید و املا صحیح را انتخاب کنید. حتی کوچک‌ترین غلط تایپی یا املایی هم باعث می‌شود که شما یکی از شغل های اینترنتی را از دست بدهید. بعد از اینکه پروفایل خود را کامل کردید، آن را یک یا دو بار مطالعه کنید. از این طریق کاملا مطمئن صحیح نوشتن خواهید بود.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش وب مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست