فریلنسینگ بین المللی موفق

فریلنسینگ بین المللی موفق و ۱۰ نکته عملیاتی برای رسیدن به آن! (قسمت دوم)

فریلنسینگ بین المللی موفق در مقاله‌ای دیگر در همین سایت مورد بررسی قرار گرفت. در آن مقاله که می‌توانید از طریق به آن دسترسی داشته باشید، ۵ نکته در جهت داشتن فریلنسینگ موفق گفته شد؛ اکنون در ادامه مطلب قبلی، ۵ نکته‌ی دیگر مربوط به فریلنسینگ بین المللی موفق گفته می‌شود. در صورتیکه قسمت اول فریلنسینگ موفق را نخوانده‌اید، پیش از شروع کردن مقاله‌ی پیش رو، آن را مورد مطالعه قرار دهید.

۶. فریلنسینگ بین المللی موفق و شفافیت با مشتریان

به عنوان فردی مشغول به فریلنسینگ بین المللی این شما هستید که تمام جنبه­‌های کسب و کار خود را مدیریت می­‌کنید. این نکته باید باعث افتخار شما باشد، پس چهره‌ خود را مخفی نکنید؛ نام و نماد کسب و کار خود باشید؛ چرا که کسب و کار شما، خودتان هستید!

اگر یک مشتری بخواهد شما را برای خدمتی استخدام کند، می­‌خواهد بداند که پول خود را به چه کسی می‌­دهد؟ پس مطمئن شوید که شخصیت خود را به برندتان، تزریق می­‌کنید. می­توانید به آن شکلی بهتر بدهید، اما نکته­‌ی کلیدی آن است که این چهره، شخصی باشد.

فریلنسینگ بین المللی موفق با مدارا با مشتریان

نکته­ دیگر برای جلب توجه مشتریان به منظور همکاری با شما، شفافیت در روابط مابین شما و مشتری است. اگر تنها موقعیت­‌های فریلنسینگ پاره وقت را قبول می­‌کنید؛ بگذارید که مشتریان از این موضوع آگاه باشند. در غیر این صورت، در موقعیت­‌هایی قرار خواهید گرفت که باعث بی نظمی در توقعات و به وجود آمدن کشمکش‌­ها می­‌شود.

بیشتر بخوانید: چگونه برای شغل های اینترنتی پروفایلی حرفه‌ای بسازیم؟

اگر کسی بخواهد از شما به عنوان کسی که تجربه‌ی فریلنسینگ موفق دارد، استفاده کند؛ باید او را در مورد فرایند کاری خود آگاه کنید. نسبت به آن‌ها و کسب و کارشان علاقه نشان دهید، سپس قدم به قدم برایشان نحوه­‌ی کاری خود و انتظاراتی را که باید از شما داشته باشند، توضیح دهید.

شفافیت یک نقطه­ ضعف به شمار نمی­‌رود؛ باعث می­‌شود که اعتماد و صمیمیت شکل بگیرد؛ در حقیقت، شفافیت می­‌تواند قطعی شدن معامله در پروژه­‌ی پیشنهادی را به ارمغان آورد.

۷. نوشتن، نوشتن، نوشتن

مهمترین نکته­‌ای که باید برای رسیدن به سطح بالاتری در فریلنسینگ بین المللی رعایت کنید، «نوشتن» است. مهم نیست اگر فکر می­‌کنید، نویسنده­ خوبی نیستید، همه چیز با تمرین به دست می­‌آید.

نوشتن راهی برای در معرض دید قرار دادن نام خود، پیدا شدن مشتریان و رشد شخصی خود به عنوان فریلنسری کاملاً مستقل است.

پس از گذشت چند سال نوشتن و تمرین کردن، سطح خود را بالا می‌­برید. همه چیزی که در سال­‌های آتی به دست می‌­آورید، به نوشته­‌های شما بستگی دارد.

هر چیزی را می‌­توانید امتحان کنید، نوشتن پستی در یک وبلاگ، روزنامه، کتاب، ویدیو یا ایمیلی به یک مشتری؛ همه­‌ی این موارد با نوشتن شروع می‌­شوند.

۸. فریلنسینگ بین المللی موفق با تمرکز بر زمان حال

به پاهای خود نگاه کنید؛ تا وقتی که به هدف نهایی نگاه می­‌کنید، سفری را آغاز نخواهید کرد. حتماً می­‌دانید که در یک روز آینده می­‌خواهید در کجا قرار داشته باشید، پس همین حالا بر هر چه می­‌توانید انجام دهید، تمرکز کنید تا به مقصد خود برسید.

فریلنسرهای زیادی هستند که در حسرت آرزوهای خود باقی می­‌مانند. اگر آرزوی داشتن پایگاهی از مشتریان قابل اعتماد دارید، فرآورده‌­ای که به درآمد شما بیافزاید، یا اینکه نمی­‌خواهید تنها به یک مشتری تنها برای زندگی وابسته باشید؛ پس امروز برای رسیدن به این اهداف چه می­‌کنید؟

فریلنسینگ بین المللی موفق با لیست کارها

یک فهرست از کارهای روزانه با وظایف کوچک تهیه کنید که بتوانید در انتهای روز، تمام آنها را انجام دهید.

پیشرفت، پیشرفت است. اگر هر زمان، به طور منظم، یک قدم کوچک به سمت هدف طولانی مدت خود بردارید؛ هر چه زودتر به آنجا خواهید رسید.

۹. دانستن اعداد برای داشتن فریلنسینگ بین المللی موفق

شمار زیادی از صاحبان شغل فریلنسینگ بین المللی هستند که خود را مانند پیمانکاران معرفی می­‌کنند؛ در حالیکه باید خود را به عنوان صاحب یک کسب و کار ببینند.

بیشتر بخوانید: چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم؟

اینکه شما در خانه مشغول به کار هستید، به این معنی نیست که صاحب کسب و کار نیستید؛ هر صاحب کسب و کاری باید اعداد مربوط به حرفه‌ی خود را بداند. مانند:

  • درآمد حاصل از کسب و کار (برای زنده ماندن، باید حداقل چه مقدار درآمد در ماه داشته باشید؟)
  • ترافیک سایت (ترافیک سایت از کجا آمده است؟ کدام نوع از مطالب، محبوب­‌تر هستند؟)
  • نرخ تبدیل لینک و تعامل محتوایی (چه کارهایی جواب می‌دهند؟ چه صفحاتی بازدید نمی­‌شوند و نیاز به حذف آن‌ها وجود دارد؟)
  • مقدار زمانی که برای انجام فعالیت خاصی صرف می­‌کنید (و چه مقدار زمان برای آن تخمین زده و/یا برای آن در نظر می­‌گیرید؟)

دانستن این اعداد به شما کمک می­‌کند تا نسبت به وضعیت کاری خود آگاهی بهتری کسب کنید؛ چه محدوده­‌هایی کار می­‌کند و کجاها نیاز به بهبود دارد؟

فریلنسینگ بین المللی

به طور مثال، به میزان درآمد ماهیانه­‌ی خود نگاهی بیاندازید. درآمد کسب و کار شما از کجا پیدا شده است (چه مشتریانی، نوع پروژه­‌ها، درآمدهای غیر فعال)؛ روی محدوده­‌هایی که بیشترین نتیجه را دارند، تمرکز کنید. اگر به طور ثابت از فروش محصولات روی فروشگاه اینترنتی اجناس خلاقانه، درآمدی بالا دارید؛ پس به فکر تولید اجناسی دیگر برای فروش باشید.

به حجم ترافیکی سایت خود نگاه کنید. بیشتر ترافیک سایت شما از کدام مطالب به دست آمده است؟ از این به بعد وقت بیشتری را روی آنگونه مطالب بگذارید.

۱۰. جدا کردن درآمد به مالیات و پس انداز

اگر در مورد فریلنسینگ تصمیم جدی دارید، پس شروع به جدا کردن درآمد و پس انداز کنید. به طور مثال،  برای هر سطح درآمدی که دارید، می­‌توانید آن را به روش زیر تقسیم کنید:

  • ۱۲% مربوط به کسب و کار (مربوط به مخارج کسب و کار)
  • ۱۶% مربوط به مالیات بر درآمد (در موقع نیاز به پرداخت مالیات، به کمک شما می­‌آید)
  • ۱۲% برای پس انداز شخصی
  • هر آنچه باقی می­‌ماند برای مخارج زندگی شخصی

فریلنسینگ بین المللی با پس انداز

این روش بدین معنی نیست که برای هر نوع کسب و کار و هر شخصی جوابگو است؛ این اعداد به عنوان مثال ذکر شدند. مهم آن است که حداقل رقمی را، متناسب با شغل خود، به عنوان مالیات در نظر بگیرید. در برخی از پروژه‌­ها، کارفرما مبلغ مالیات را از پرداختی شما کم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه پروژه دورکاری در داخل یا خارج کشور پیدا کنیم؟

عمل کردن به این پیشنهاد باعث می­شود که موقع پرداخت­‌های مالیاتی، از این پس انداز برای پرداخت آن استفاده کنید.

نتیجه گیری برای فریلنسینگ بین المللی موفق

در این مجموعه مقاله‌ی ۲ قسمتی، شما با ۱۰ نکته­‌ی دنیای فریلنسرها آشنا شدید که برای رونق کسب و کار فریلنسینگ و پایداری آن ضروری است. این نکات، آیه­‌ی نازل شده از طرف خدا نیستند؛ اما اگر در یک کافی شاپ به فریلنسری موفق برخورد کردید و از او در مورد رمز و راز موفقیت بپرسید؛ احتمال بسیار زیاد به نکات بالا اشاره خواهد کرد. آنها با رعایت کردن این نکات در فرایند کاری خود، رشد بزرگی را مشاهده کرده­‌اند. امید است که شما نیز از این نکات، بهره‌­ی لازم را برده باشید.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست