معرفی قالب ساده وردپرس

با ۹ قالب ساده وردپرس آشنا شوید

اگر می‌خواهید وب سایت خود را به راه بیندازید، یکی از گزینه‌های ساده و بی‌دردسر، استفاده از وردپرس است. وردپرس یک سیستم کنترل محتوای پرطرفدار است که سایت‌های زیادی آن را انتخاب کرده‌اند. برای راه‌اندازی وب سایت وردپرسی، به انتخاب یک قالب ساده وردپرس نیاز دارید. در ادامه نیک پرداخت چند قالب ساده وردپرس را معرفی می‌کند.

۱. پارالکس (Parallax)

پارالکس یک قالب ساده وردپرس با نمایی شیک و زیبا است. با پارالکس قادر خواهید بود یک صفحه زیبا برای وب سایت خود طراحی کنید. این قالب وردپرس به شما امکان می‌دهد یک نمای عمودی برای وب سایت خود طراحی کنید.

قالب ساده وردپرس پارالکس

این تم چند منظوره، با طراحی متفاوت خود یک صفحه‌ساز قدرتمند برای نمایش نمونه کارها است. علاوه بر این، در قالب پارالکس امکان ادغام شبکه‌های اجتماعی، ترکیب و طراحی چندین طرح متنوع، ایجاد فرم‌های تماس و موارد دیگر امکان‌پذیر است. این قالب با رنگ‌های نامحدود و ویجیت‌های سفارشی، یک قالب ساده و آسان برای وب سایت محسوب می‌شود که می‌تواند بر اساس نیازهای وب سایت شما تغییر پیدا کند.

۲. لیتست (Latest)

لیتست یکی از قالب‌های جدید وردپرس است که برای وب سایت‌هایی با اهداف تجارت الکترونیک، وبلاگ‌ها، وب سایت مجلات و کسب‌وکارهای مختلف مناسب است. این قالب ساده وردپرس یک قالب همه‌کاره است که می‌تواند روی وب سایت شما به آسانی اجرا شود. این قالب وردپرس شامل تمام گزینه‌های مورد نیاز یک وب سایت تجاری است.

قالب ساده وردپرس لیتست

قالب لیتست طراحی شده است تا به راحتی روی وب سایت شما اجرا شود. علاوه بر این، پیش از نصب، یک راهنمای کامل برای نصب آن ارائه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات مورد نیاز خود را به آسانی روی وب سایت ایجاد کنند.

۳. پریسنس (Presence)

پریسنس یک قالب جدید وردپرس برای افراد و وب سایت‌هایی است که می‌خواهند حضور آنلاین ایشان به رسمیت شناخته شود. کسب‌وکارهای آنلاین که نیاز به یک نمایش تجاری قوی دارند، بهتر است از پریسنس به عنوان تم چند منظوره وب سایت خود استفاده کنند. این قالب جدید وردپرس با رنگ‌های متنوع، بر اساس نیازهای وب سایت شما به راحتی قابل انعطاف و تغییر است.

قالب ساده وردپرس پرزنس

از قالب جدید پریسنس می‌توان برای نمایش وب سایت‌هایی با اهداف تجاری نظیر نمایش املاک و مستغلات، موسیقی، بناهای مختلف، نمونه‌کارها و تجارت الکترونیک استفاده کرد. با این قالب قادر خواهید بود در عرض چند دقیقه وب سایت خود را طراحی و راه‌اندازی کنید. همه گزینه‌های قالب پریسنس قابلیت سفارشی شدن و تغییر بر اساس نیازهای وب سایت شما را دارند.

۴. لوفت (Loft)

اگر به دنبال یک تم چند منظوره برای وب سایت خود می‌گردید تا با زرق و برق زیاد و تایپوگرافی‌های متنوع در معرض دید عموم قرار بگیرید، لوفت بهترین قالب وردپرس برای وب سایت شما است. این قالب ساده وردپرس، یک نمونه کامل از ظرافت در اجرای تایپوگرافی‌ها و طراحی‌های مختلف را دارد و می‌تواند به شیوه چشم‌گیری کاربران را مجذوب کند.

قالب ساده وردپرس لوفت

از ویژگی‌های قابل توجه قالب لوفت، منوهای گسترده، صفحه‌هایی با کارآیی بالا،‌ طراحی منحصربه‌فرد و ماژول‌های تغییر، بر اساس نیاز وب سایت است. ویجیت‌های سفارشی در این قالب قابل تغییر هستند و می‌توانند بر اساس نیاز کاربران تنظیم شوند.

۵. های‌اند (Highend)

های‌اند هم یکی از تم‌های منحصربه‌فرد و جدید وردپرس است که همراه با چندین نسخه آزمایشی ارائه شده است. نصب و راه‌اندازی این قالب وردپرس تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است. همچنین شامل چندین قالب صفحه متفاوت است. قالب وردپرس های‌اند قابل تنظیم بر اساس منوها و ویجیت‌های وب سایت است. ستون‌های فرعی متعدد و منوهای متنوعی که در این قالب ارائه می‌شوند کاربرد بسیاری برای طراحی وب سایت دارند.
قالب ساده وردپرس های اند

با این قالب ساده وردپرس قادر خواهید بود، نمونه‌کارها و آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار دهید. علاوه بر آن اگر به صورت گروهی بر روی یک اثر هنری فعالیت دارید، می‌توانید با ایجاد دسته‌بندی‌های متنوع کاربران را از جزییات کار خود آگاه سازید. از این قالب وردپرس می‌توان برای اهداف تجاری و وب سایت‌های تجارت الکترونیک هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی چند قالب جدید وردپرس

۶. فلت‌مگ (Feltmag)

فلت‌مگ یک تم چندمنظوره برای وب سایت‌هایی است که قصد معرفی مجلات و روزنامه‌ها را دارند. این قالب وردپرس برای وب سایت‌هایی مناسب است که محتوای زیادی برای ارائه به کاربران دارند. صفحه اصلی در این قالب دارای یک سرصفحه است که می‌تواند شامل مهم‌ترین محتوا در هر صفحه باشد.

قالب ساده وردپرس فلت مگ

قالب جدید فلت‌مگ دارای دو منوی جستجو در بالای صفحه است. در این قالب می‌توان با تصاویر جذاب و بزرگ، سرصفحه‌های جذاب، آیکون‌های اجتماعی، رنگ‌ها و طراحی متنوع کاربران را به خواندن محتوا علاقه‌مند کرد. در این قالب امکان‌های بسیاری برای شخصی‌سازی بخش‌های مختلف وب سایت وجود دارد که می‌تواند بسته به هدف وب سایت تغییر کند.

۷. ونی (Veni)

ونی یکی از تم‌های زیبا برای وب سایت است. این قالب ساده وردپرس برای وب سایت مجلات، روزنامه‌ها و همچنین وبلاگ‌ها و کسب‌وکارهای مختلف بسیار مناسب است. این قالب با پشتیبانی کامل از Woo commerce می‌تواند نیازهای یک وب سایت فروش آنلاین را رفع کند.

قالب ساده وردپرس ونی

از دیگر ویژگی‌های این قالب وردپرس این است که می‌تواند تصاویر را به صورت پرتره نمایش دهد. پشتیبانی از انواع فونت‌های گوگل، تم‌های متنوع، رنگ‌های نامحدود و پشتیبانی از ایجاد فرم‌های امور مشتریان از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد این قالب است. این قالب با چند کلیک ساده قابل نصب است و انعطاف لازم برای سفارشی‌سازی وب سایت را دارد.

۸. کریتیوو Creativo

کریتیوو یکی از آسان‌ترین قالب‌های جدید وردپرس برای نصب است. این قالب جدید، ۱۱ طرح برای وب سایت ارائه می‌دهد که همگی آن‌ها به سادگی قابل نصب و اجرا روی وب سایت هستند. هز یک از این طرح‌های را می‌توان با چند کلیک ساده اجرا کرد و تمامی آن‌ها قابلیت سفارشی شدن را دارند.

قالب ساده وردپرس کریتیوو

از دیگر ویژگی‌های این تم منحصر به ‌فرد ایجاد ستون‌های فرعی متنوع، طرح و سبک‌های متنوع با رنگ‌های نامحدود است. با ایجاد یک داشبورد در این تم استفاده از قابلیت‌ها و امکانات آن برای کاربران آسان شده است و همه افراد به راحتی قادر هستند آن را روی وب سایت خود نصب و ویرایش کنند.

۹. بنتو Bento

اگر به دنبال یک تم چندمنظوره رایگان برای وب سایت خود هستید، بنتو انتخاب بسیار خوبی است. این قالب ساده وردپرس برای استفاده روی هر وب سایتی مناسب است. پس از فعال‌سازی آن روی وب سایت، قادر خواهید بود تا گزینه‌های ساده آن را مطابق با نیاز وب سایت خود تنظیم کنید.

قالب ساده وردپرس بنتو

این قالب یکی از قالب‌های ساده وردپرس است که به سادگی همه نیازهای یک وب سایت را رفع می‌کند. قالب بنتو، بر اساس نیازهای وب سایت قابل تنظیم است و می‌تواند بر اساس خواسته طراح وب سایت، تنظیم و اجرا شود.

هاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست