کسب درآمد آنلاین چه مزایا و معایبی دارد؟

مزایا و معایب کسب درآمد آنلاین چیست؟

فریلنسینگ و دورکاری یکی از راه‌های کسب درآمد آنلاین است. در این روش، کارفرمای ثابتی نخواهید داشت و می‌توانید پروژه‌های مختلف و متفاوتی را انجام دهید. این شیوه کاری روز به روز محبوب‌تر می‌شود. گسترش اینترنت هم به تسهیل انجام این نوع کار کمک کرده است. ارتباطات آسان شده و می‌توان پروژه‌ها را به صورت غیرحضوری پیش برد.

در نگاه اول چنین کاری هیچ معایبی ندارد. کسب درآمد آنلاین حتی نام جذابی دارد و ایده‌ای است که می‌توان روی آن فکر کرد. اما کار کردن در منزل آسان نیست. هر مزایا یک سری معایب خاص هم دارد و باید آن‌ها را در نظر گرفت. با نیک‌پرداخت همراه باشید تا اطلاعات کامل را دریافت کنید.

مزایای کسب درآمد آنلاین

  • هنگامی که در منزل کار می‌کنید انعطاف کاری بیشتری خواهید داشت. شما ساعت‌ها را انتخاب می‌کنید و به شیوه‌ای کار می‌کنید که با آن راحت هستید.
  • هیچ قانون و ساعت کاری وجود ندارد، پس استراحت‌ها به انتخاب شما است.  می‌توانید کار را رها کنید و به دیدن دوستان بروید.
  • می‌توانید پروژه‌ها را با دقت تمام انتخاب کنید. اگر یک کار سخت است یا اینکه درآمد خوبی ندارد، به راحتی می‌توانید آن را رد کنید.
  • به عنوان یک فریلنسر می‌توانید با افراد مختلفی در سرتاسر جهان کار کنید.
بیشتر بخوانید: ۱۲ گام کسب درآمد از طریق اینترنت برای فریلنسرها
  • اگر اسم خوبی دست و پا کنید و اعتبار کافی را به دست بیاورید، میزان درآمد شما بی‌انتها خواهد بود و سقفی نخواهد داشت.

مزایای کسب درآمد آنلاین

معایب کسب درآمد آنلاین

  • پرداخت نامنظم یکی از مشکلات اساسی این نوع از کسب درآمد آنلاین است. میزان درآمد شما با اینکه می‌تواند سقفی نداشته باشد، اما شاید به صورت کلی ناپایدار باشد.
  • وقتی کارفرما ندارید خودتان کارفرمای خود هستید. این کار نیازمند نظم و انضباط فراوان است. مثلا شاید بخواهید یک ساعت بیشتر بخوابید یا اینکه وسط کار به سریال دیدن مشغول شوید. دوری از این نوع رفتار کمی سخت خواهد بود.
بیشتر بخوانید: سایت های فریلنسر و یافتن شغلی که آرزویش را دارید
  • با اینکه کارفرمایی ندارید که برای کار شما اجبار و زمان مشخص کند، اما همچنان باید به مشتریان خود توجه کنید. سعی کنید که حواس‌پرتی‌های موجود را در حین کار از بین ببرید. بدین ترتیب می‌توانید در زمان مناسب کار را تحویل دهید.
  • اگر به دنبال بهترین کار با بهترین پرداخت هستید، باید منتظر رقابت دیگران هم باشید. دسترسی به این نوع کارها سخت است و این نوع کارها متقاضیان زیادی دارد.
  • اگر مشتری خارج از کشور دارید، گاهی اوقات ملاقات‌های اینترنتی با آن‌ها سخت خواهد بود. مجبور هستید که با زمان کشور مربوطه هماهنگ شوید و نیازمند بیدار بودن و بی‌خوابی کشیدن هستید.

فریلنسینگ و کسب درآمد آنلاین باعث می‌شود که نیازی به حضور در یک دفتر کاری نداشته باشید. اما با این حال، بهتر است که در مکانی مشخص مشغول فعالیت شوید. کافه‌ها و همچنین فضاهای کار اشتراکی می‌توانند انتخاب خوب باشند. همچنین کتابخانه‌های عمومی هم مکان مناسبی برای انجام کارهای فریلنس خواهند بود. به دنبال جایی باشید که اینترنت بی‌سیم خوبی ارائه دهد. کارهای خود را مدیریت کرده و آن‌ها را تقسیم‌بندی کنید تا از خلاقیت و انرژی کافی را داشته باشید.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست