مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا برای مراسم عروسی

مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا بی‌شمار هستند و شاید برگزار کردن یک عروسی رویایی در مکانی افسانه‌ای آرزوی هر زوج جوانی باشد اما اگر شما هم در نظر دارید که عروسی خود را در تابستان برگزار کنید و بهتر از آن در نظر دارید در خارج از کشور این کار را انجام دهید ما برای شما راهنمای کاملی از بهترین مقاصد گردشگری برای یک عروسی تابستانی را آماده کرده‌ایم.

جذاب‌ترین مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید در ادامه بهترین مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا برای مراسم عروسی را معرفی می‌کنیم. از بهشت‌های گرمسیری گرفته تا دشت‌های سرسبز همه و همه در این لیست جایی دارند. با هم در نیک پرداخت نگاهی به لیست بهترین مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا برای یک عروسی تابستانی می‌اندازیم.

۱. گرتنا گرین (Gretna Green) در اسکاتلند

گرتنا گرین (Gretna Green) در اسکاتلند مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

اولین محل در لیست بهترین مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا برای یک عروسی تابستانی «Grenta Green» است. گرتنا گرین دهکده‌ای کوچک در اسکاتلند و نزدیک به مرز انگلیس است و تاریخچه‌ای طولانی و رمانتیک در اسکاتلند دارد، این دهکده در زمان‌های قدیم محل زندگی آهنگری بوده که زوج‌های جوانی را که از نظر قانونی یا از لحاظ سنی نمی‌توانستند در انگلیس باهم ازدواج کنند را به صورت پنهانی به عقد یکدیگر در می‌آورده است. این سنت در این روستا به نام « عروسکی یواشکی » مشهور شده است. بین سال‌های ۱۷۵۴ تا ۱۹۴۰ این رسم در این دهکده ادامه داشت اما بعد از آن غیر قانونی اعلام شد. اگر دوست دارید در یکی از رمانتیک‌ترین روستاهای دنیا عروسی خود را برگزار کنید، گرتنا گرین انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. می‌توانید در نیمه شیرین تابستان به اسکاتلند بروید و ماه عسل خود را نیز به گشت و گذار در این کشور زیبا بپردازید.

بیشتر بخوانید: تونل عشق اوکراین ، مقصدی بی‌نظیر برای سفر عاشقانه

۲. سن میگوئیل د آلاند (San Miguel de Allende) در گوآناخوآتو (Guanajuato)، مکزیک

سن میگوئیل د آلاند (San Miguel de Allende) در گوآناخوآتو (Guanajuato)، مکزیک مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

مکزیک، شهر رنگ‌ها و مزه‌ها، جایی است که می‌توانید عروسی رنگارنگ خود را برگزار کنید. معماری رنگارنگ ساختمان‌های شهر، جشنواره‌های خیابانی که در سن میگوئیل دالاند برگزار می‌شود در کنار غذاهای خوش آب و رنگ و خوشمزه مکزیکی، همه و همه از جمله مواردی است که این شهر را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای یک عروسی تابستانی و شاد تبدیل کرده است. شاید عروسی که در کلیسای اصلی و زیبای شهر برگزار می‌کنید مانند کلیسای سانفرانسیکو خیلی رسمی نباشد اما نمای صورتی رنگ آن و محیط زیبای این کلیسا جای بسیار خوبی برای گرفتن عکس‌های عروسی زیبای شما است. اگر تصمیم گرفتید شب را در این شهر زیبا بمانید می‌توانید از سایت booking.com اقدام کنید و تیم نیک پرداخت شما را در رزرو هتل کمک خواهد کرد.

۳. فیرا (Fira) در سیکلدیز (Cyclades)، یونان

فیرا (Fira) در سیکلدیز (Cyclades)، مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

جایی افسانه‌ای تر از یونان هم می‌شناسید؟ یونان کشور افسانه‌ها و خدایان قدیم است و جزیره زیبای سانتورینی یکی از زیباترین جزایری است که در عمر خود ممکن است دیده باشید. سانتورینی مقصدی بسیار مناسب برای زوج‌های جوانی است که بخواهند ماه عسل خود را در محلی رویایی و زیبا سپری کنند اما بهتر از آن جزیره سانتورینی یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا برای یک عروسی تابستانی است یکی از بهترین مجمع الجزایریکه در نزدیکی سانتورینی واقع شده است جزایر سیکلدیز است. می‌توانید با انتخاب یونان به عنوان مقصدی برای برگزاری عروسی تابستانی خود، ماه عسل شیرین و زیبایی را در جزایر سانتورینی و سیکلدیز سپری کنید.  معماری زیبای این جزیره و جزایر اطراف آن همه و همه محیطی زیبا و حذاب برای برگزاری عروسی تابستانی شما است. عمارت‌های سفید رنگ با سقف سنگی و زیبا نیز برای عکاسی روز عروسی شما و ثبت این روز بسیار مناسب هستند.

۴. پیجن فرج (Pigeon Forge) در تنسی، ایالات متحده آمریکا

پیجن فرج (Pigeon Forge) در تنسی، مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

کوه‌های خاکستری رنگ با منظره زیبایی از طبیعت این منطقه محل مناسبی برای برگزاری عروسی زوج‌هایی است که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه دارند. می‌توانید در طول مدت زمان برگزاری عروسی و گذرانن ماه عسل خود در کلبه‌های چوبی و زیبای این منطقه اقامت کنید. کوه‌های خاکستری رنگ، مه و سکوت این منطقه باعث می‌شود عروسی تابستانه شما بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. می‌توانید برای اقامت خود در یکی از اقامتگاه‌های زیبای این منطقه از سایت booking.com اقدام کنید و تیم نیک پرداخت شما را برای پرداخت هزینه این هتل‌ها راهنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: برنامه ریزی سفر هدفمند چیست؟

۵. آبشار نیاگارا در انتاریو ( ontario)، کانادا

آبشار نیاگارا در انتاریو، مقاصد گردشگری اروپا و آمریکا

آبشار نیاگارا که در مرز کانادا و امریکا در ایالت انتاریو کانادا واقع شده است یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای یک عروسی تابستانی است. اگر شما و همسرتان از دوستداران هیجان و محل‌های خاص هستید با انتخاب آبشار نیاگارا برای برگزاری محل عروسی خود می‌توانید مطمئن شوید که به مقصود خود دست یافته‌اید. سالن‌های عروسی متعددی در نزدیکی این آبشار وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای عروسی خود رزرو کنید و بعد از برگزاری مراسم عروسی چند شب را در هتل Giacomo باشکوه سپری کنید.

خرید بلیط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست