نمونه سوالات تافل

نمونه سوالات تافل برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون تافل (قسمت اول)

بهترین راه برای کسب موفقیت در آزمون تافل تمرین بسیار است. تمرین نمونه سوالات تافل کمک بزرگی در این مسیر می‌کند. حتما می‌دانید که برای کسب آمادگی برای امتحان تافل تنها مرور کردن یک سری مثال‌ها کافی نیست. بلکه باید از مدتی قبل از امتحان با شرایط امتحان آشنا شوید و با تمرین زمان بندی خود را برای آزمون تنظیم کنید. پس باید به وسیله نمونه سوالات تافل شرایط آزمون را برای خود ایجاد کنید.

شرکت در آزمون‌های تمرینی تافل کمک بزرگی به کسب آمادگی برای آزمون می‌کند. شاید برای شما عجیب باشد سازمان ETS که برگزار کننده آزمون تافل است، هیچ آزمون تمرینی رسمی به این منظور ارائه نمی‌دهد.

ولی نگران نباشید. با استفاده از نمونه سوالات تافل و مقالات آموزشی که در نیک پرداخت برای شما تهیه کرده‌ایم، می‌توانید با شرایط و سوالات امتحان تافل آشنا شوید. علاوه بر این بسیاری ارگان‌های دیگر سوالات تافل را بصورت رایگان ارائه می‌دهند.

در ادامه این مطلب راه‌کارهایی برای تضمین موفقیت شما در آزمون تافل ارائه خواهد شد. لینک نمونه سوالات تافل مگوش نیز در ادامه مطلب ارائه شده است.

آیا تمرین نمونه سوالات تافل لازم است

الزام تمرین نمونه سوالات تافل

تمرین نمونه سوالات تافل گام بزرگی در راه موفقیت شما برای کسب نمره عالی در این آزمون است. زیرا شما را در فضای مشابه امتحان قرار می‌دهد. بنابراین عادت می‌کنید تا بعد از پایان هر بخش از آزمون به سراغ بخش دیگر بروید بدون اینکه بازدهی‌تان کم شود.

آزمون تافل بسیار طولانی است و فرصت زیادی برای استراحت به شما داده نمی‌شود. پس بهتر است که از مدتی قبل بدن و ذهن خود را آماده کنید تا در طول امتحان اصلی بازدهی صددرصد داشته باشید. با تمرین کردن نمونه سوالات تافل بصورت کامل و در شرایط مشابه امتحان در این راه به شما کمک می‌کند.

تمرین نمونه سوالات تافل نه تنها استقامت شما را از نظر ذهنی و جسمی اقزایش می‌دهد بلکه نقاط قدرت و ضعفتان را نیز مشخص می‌کند.

با مرور نمونه سوالات تافل تمام آنچه می‌خواهید در مورد تافل بدانید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: موضوع سوالات بخش اسپیکینگ آزمون تافل (قسمت اول)

چه زمانی برای تمرین نمونه سوالات تافل مناسب است

جواب این سوأل بستگی به زمانی دارد که تا امتحانتان باقی مانده است. ابتدا سوالات مقابل را از خودتان بپرسید. چقدر زمان تا امتحان وقت دارم؟ تا کنون نمونه سوالات تافل را تمرین کرده‌ام یا در ابتدای مسیر هستم؟ اگر تا روز امتحان زمان کافی داشته باشید می‌توانید برنامه ریزی کنید تا نمونه سوالات تافل بیشتری تمرین کنید. اگر تا امتحان حداقل یک ماه فرصت برایتان باقی مانده سعی کنید نکات زیر را دنبال کنید.

ابتدا یک نمونه سوال را بصورت تمرینی انجام دهید تا سطح توانایی خود را بسنجید.

در طول زمانی که برای امتحان درس می‌خوانید یک یا دو تست دیگر را تمرین کنید.

قبل از امتحان یک نمونه سوال دیگر نیز انجام دهید. و نمره‌ای که در آن کسب کردید با هدف اصلی‌تان مقایسه کنید.

بعد از تمرین هر نمونه سوال تافل مشکلات و اشتباهات خود را بررسی کنید و سعی کنید تا مهارت‌های خود را تقویت کنید.

ویژگی‌ های یک نمونه سوال تافل خوب

ویژگی‌های نمونه سوألات تافل خوب

یک نمونه سوال تافل خوب باید مباحثی مشابه آزمون داشته باشد و در سطح امتحان تافل طراحی شده باشد. همچنین باید پاسخ‌نامه تشریحی داشته باشد که جواب‌ها را با توضیح کامل ارائه دهد. بارم بندی نمونه سوال باید مشابه آزمون باشد تا فرد بتواند نمره خود را به راحتی تخمین زند.

از کجا می‌توان نمونه سوال مناسب تافل پیدا کرد

دلیل تمرین نمونه سوالات تافل و زمان مناسب برای آغاز تمرین ذکر شد. اما از کجا می‌توان این نمونه سوالات را بدست آورد؟

با یک جستجوی ساده در اینترنت نمونه سوالات بیشماری معرفی می‌شوند. اما مهم این است که کدام نمونه سوالات تافل استاندارد هستند. پیدا کردن نمونه سوالات تافل قابل اعتماد و مناسب ساده نیست مخصوصاً اگر به دنبال دانلود نسخه‌های رایگان باشید. نمونه سوألات تافل مگوش در اینجا به کمک شما می‌آید.

مگوش یک نسخه PDF قابل پرینت ارائه می‌دهد که به راحتی و بصورت رایگان می‌توانید آن را دانلود کنید. همانطور که می‌دانید امتحان تافل به چهار بخش اصلی ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ تقسیم می‌شود. در این PDF هر کدام از این بخش‌ها بصورت کوتاه‌تر و خلاصه‌تر هستند. امتحان اصلی تافل حدود ۴ ساعت زمان می‌برد در حالی که این نسخه‌های خلاصه شده دو ساعت از شما زمان می‌گیرند.

علاوه بر نمونه‌ سوألات که مشابه یک امتحان کامل هستند، مگوش پرسش‌های دیگری نیز طراحی کرده که مشابه فرمت امتحان تافل نیستند.

بیشتر بخوانید: تمرین بخش اسپیکینگ و رایتینگ برای موفقیت در آزمون تافل

چگونه از نمونه سوالات تافل مگوش استفاده کنیم

استفاده از نمونه سوألات تافل

در ابتدای هر سری سوالات جهت‌گیری آن بخش توضیح داده شده است. پیش از جواب دادن به پرسش‌ها این مطالب را مطالعه کنید. بهترین روش استفاده از فایل PDF نمونه سوالات تافل این است که ابتدا همه سوال‌ها را جواب داده و سپس توسط پاسخ نامه صحت پاسخ‌هایتان را بررسی کنید. در توضیحات پاسخ‌نامه گاهی برای تفسیر یک موضوع به ویدیو یا لینکی ارجاع شده است. سعی کنید به این لینک‌ها سر زده و ویدیوها را ببینید. بعد از چک کردن جواب‌های صحیح متوجه می‌شوید که به کدام پرسش‌ها پاسخ غلط داده‌اید.

برای پیشرفت کارایی در آزمون چیزی که باید بدانید این است که چرا به یک سوال پاسخ غلط داده‌اید. به این طریق با نقاط ضعف خود آشنا شده و اشتباهات را در آینده تکرار نمی‌کنید. ویدیوهایی که در بخش‌ توضیحات پاسخ‌نامه گنجانده شده‌اند به شما کمک می‌کنند تا منبع اشتباهات خود را متوجه شوید و آن‌ها را در آینده تکرار نکنید.

اگر یکی از سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید ویدیو تفسیری یا توضیح کافی نداشت نگران نباشید. می‌توانید به آدرس ایمیل مگوش پیام داده و درخواست بدهید تا توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

چگونه می‌ توانیم نمره آزمون آزمایشی خود را تخمین بزنیم

بعد از تصحیح جواب‌های خود با استفاده از پاسخ‌نامه تعداد جواب‌های درست را جمع بزنید. نموداری که در پایان هر بخش از سوألات PDF آمده نمره آن بخش را با استفاده از تعداد پاسخ‌های صحیح از ۳۰ نمره مشخص می‌کند. با استفاده از نکاتی که در مورد بخش‌های اسپیکینگ و رایتینگ ذکر شده می‌توانید نمره خود را در این قسمت‌ها بطور حدودی محاسبه کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت تافل و آیلتس چیست؟

چگونه می‌ توانیم به آزمون‌ های آزمایشی تافل دسترسی داشته باشیم

پیدا کردن نمونه سوألات تافل

اگر مایلید تا از نمونه سوالات تافل و تست‌های آنلاین مشابه آن استفاده کنید می‌توانید برای دریافت برنامه آمادگی تافل مگوش ثبت نام کنید. برنامه آمادگی تافل مگوش نه تنها آزمون‌های آزمایشی بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد بلکه مزایای دیگری نیز در برنامه خود جای داده است. مگوش در بخش توضیحات نمونه سوالات ویدیوهای مفیدی گنجانده است.

علاوه بر این در مورد نکات مختلف و مهم تافل ویدیوهای آموزشی تهیه کرده و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این‌ها تنها بخشی از مزایایی هستند که استفاده از برنامه آمادگی تافل مگوش برایتان فراهم می‌کند. همه‌ی این‌ها به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را افزایش دهید و نتیجه بهتری در آزمون تافل کسب کنید. استفاده از نرم‌افزار برنامه آمادگی تافل مگوش بسیار ساده است.

در این قسمت از مقاله به اهمیت استفاده از نمونه سوالات تافل برای کسب آمادگی برای آزمون پرداختیم. همچنین مگوش به عنوان منبعی کمکی برای این منظور معرفی شد. در قسمت بعد این مقاله به معرفی منابع دیگر می‌پردازیم. با استفاده از این نمونه سوالات تافل و دیگر تمرین‌های مشابه می‌توانید به راحتی در آزمون تافل موفق شوید. ضمنا فراموش نکنید با استفاده از خدمات نیک پرداخت هیچ مشکلی برای پرداخت هزینه آزمون تافل نخواهید داشت.

آزمون های بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست