پروازهای ارزان قیمت

۵ نکته کلیدی برای یافتن پروازهای ارزان قیمت خارجی

برای تعطیلات خود چه برنامه‌ای در نظر گرفته‌اید؟ دوست دارید سفر هوایی خوب، اما ارزان به یکی از کشورهای خارجی داشته باشید؟ بسیار عالی است. پس در این مقاله با نیک پرداخت باشید تا شما را با مهم‌ترین روش‌های یافتن پروازهای ارزان قیمت خارجی آشنا کنیم.

کمتر کردن هزینه‌ها همیشه خوب است. اما همه می‌دانیم که کاهش هزینه‌های پرواز، یکی از لذت بخش‌ترین صرفه‌جویی‌ها است. چون در پروازهای خارجی می‌توان گاهی اوقات تا ۱۰۰ دلار یا حتی بیشتر در هزینه‌های پرواز صرفه‌جویی کرد و با یافتن پروازهای ارزان قیمت داخلی یا کوتاه مدت می‌توان حسی مشابه با برنده شدن یک جایزه را تجربه کرد.

برای تجربه این احساس لذت بخش، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که پرواز بعدی خود را رزرو کنید، نکات زیر را برای کاهش هزینه‌ پرواز امتحان کنید. با خرید مسترکارت از نیک پرداخت می‌توانید پروازهای خارجی خود را به سادگی و بدون واسطه، از وبسایت‌های بین‌المللی رزرو کنید. روش پیدا کردن پروازهای خارجی ارزان را در ادامه به شما یاد می‌دهیم.

۱. جستجو در رسانه های اجتماعی

یک راه خوب، عضویت در صفحه‌های مجازی شرکت‌های هوایی، آژانس‌های مسافرتی و هتل‌های مورد علاقه خود در رسانه‌های اجتماعی، مانند فیس بوک و توییتر است. گاهی اوقات بنا به دلایلی، شرکت‌های هوایی مجبور می‌شوند برخی از صندلی‌های خود را با تخفیف ویژه بفروشند، بنابراین شما با عضویت در صفحات آن‌ها، سریع‌تر از تخفیفات ویژه با خبر می‌شوید.

خرید بلیت پروازهای ارزان قیمت

پتی ردی (Patti Reddi)، بنیان‌گذار وبلاگ سفر The Savvy Globetrotter می‌گوید: «من متوجه شدم که توییتر بهترین جا برای پیدا کردن پروازهای ارزان قیمت کوتاه مدت است».

حساب‌های توییتر زیر می‌تواند برای یافتن بلیت ارزان، به کسانی که سفرهای هوایی زیادی دارند بسیار کمک کند.

ردی می‌گوید: «من غالبا در این حساب‌ها و وبسایت‌های مرتبط با آن‌ها، برای پروازهای (دوطرفه) آمریکا به اروپا، بلیت‌هایی با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار را پیدا می‌کنم.»

بیشتر بخوانید: بهترین وب سایت ها برای جستجوی آنلاین پروازها را می شناسید؟

۲.  بررسی خطوط هوایی مختلف

با انتخاب یک مسیر هوایی دیگر می‌توانید، صدها دلار در هزینه‌ی پروازهای خارجی خود صرفه‌جویی کنید، حتی اگر مجبور باشید با تغییر مسیر، به فرودگاه‌ کشورهای دیگر بروید. برای مثال، برای پرواز از شیکاگو به رم، باید حداقل ۱۵۰۰ دلار بپردازید، در حالی که پرواز شیکاگو به پاریس کمتر از ۸۵۰ دلار و از پاریس به رم کمتر از ۲۰۰ دلار هزینه دارد.

پروازهای ارزان قیمت

این استراتژی را می‌توان برای پروازهای دیگر هم به کار گرفت. برای مثال برای ورود یا خروج از واشنگتن، کافی است قیمت پروازهای فرودگاه بین‌المللی داولز، فرودگاه ملی واشنگتن رونالد ریگان و فرودگاه بین‌المللی تورچود مارشال بالتیمور- واشنگتن را با هم مقایسه کنید. در منطقه خلیج سان فرانسیسکو، می‌توانید دو فرودگاه سان فرانسیسکو و اوکلند را بررسی کنید. گاهی اوقات هزینه سفر به شهرهای نزدیک به مقصد، ارزان‌تر از سفر مستقیم است. در این موارد، باید کرایه‌ی رفتن از فرودگاه به محل اقامت خود در شهر دیگر را نیز در نظر بگیرید تا بهترین تصمیم را برای پرواز خود داشته باشید.

۳. مقایسه هزینه‌ پروازهای یک طرفه و دو طرفه

رزرو دو بلیط یک‌طرفه، به جای یک پرواز رفت و برگشت، ممکن است برای شما به صرفه‌تر باشد. آماندا فستا (Amanda Festa)، سردبیر وب سایت Cheapflights.com می‌گوید: «من اغلب از بلیت‌های یک‌طرفه استفاده می‌کنم، فقط برای این که مطمئنم ضرر نمی‌کنم.»

جستجوی پروازهای ارزان قیمت
با استفاده از بلیت‌های یک‌طرفه، دست شما برای انتخاب مسیرهای هوایی مختلف باز است. گاهی اوقات با استفاده با کمک بلیط‌های یک طرفه و ترکیبی از خطوط هوایی (با استفاده از توقف در فرودگاه‌های واسطه) می‌توانید هزینه‌های پرواز خود را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

۴. تغییر در تاریخ پروازهای ارزان قیمت

گاهی اوقات با جابه‌جایی یکی ۲ روزه‌ پرواز خود می‌توانید تا ۱۰۰ دلار در هزینه‌های پرواز صرفه‌جویی کنید. برای مثال قیمت بلیت دوطرفه از سیاتل به هوستون، در روز پنجشنبه ۲۳۲ دلار است. در حالی که یک روز بعد از آن، قیمت بلیت دوطرفه، ۱۵۷ دلار کاهش می‌یابد.

تغییر پروازهای ارزان قیمت

ممکن است گاهی با عقب انداختن یک یا دو ماه سفر خود به خصوص در سفرهای خارجی، به شکل قابل توجهی در هزینه‌های پرواز صرفه‌جویی شود. برای مثال در ماه جولای قیمت بلیت پرواز دوطرفه واشنگتن به آتن یونان، حداقل ۸۷۱ دلار است. درحالی که در ماه سپتامبر همین بلیت کمتر از ۷۱۳ دلار هزینه بر می‌دارد.

۵. استفاده از نرم‌افزارهای سفر

به صورت دستی نهایتا می توانید قیمت پروازهای موجود در چند هفته متوالی را بررسی کنید اما با این حال باز مطمئن نیستید که بهترین قیمت را پیدا کنید. در حالی که با الگوریتم‌های هوشمند موجود در برخی نرم افزارها می‌توانید با خیال راحت پروازهای ارزان قیمت را بیابید.

رزرو بلیت پروازهای ارزان با نرم افزار

نرم افزار سفر Hopper با تجزیه و تحلیل مداوم قیمت‌های پرواز می‌تواند در انتخاب یک پرواز کم‌خرج به شما کمک کند. اگر مسیر و تاریخ دلخواه خود را به نرم افزار دهید، برنامه به شما می‌گوید که در تاریخ مورد نظر بلیت بخرید یا خیر، صبر کنید. علاوه بر این، زمانی که قیمت بلیت کاهش می‌یابد، نرم افزار سریعا به شما هشدار می‌دهد. استفاده از نرم افزار Hopper، رایگان است اما اگر بلیت خود را از طریق این برنامه رزرو کنید، باید ۵ دلار بپردازید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ هاستل ارزان در پاریس برای سفر مقرون به صرفه به فرانسه!

Skyscanner، یک نرم افزار سفر دیگر است که با تعیین مسیرهای هوایی مختلف، پروازهای ارزان قیمت را همراه با رتبه‌بندی گزینه‌ها از نظر قیمت، تعداد توقف و زمان کل سفر به شما نشان می‌دهد. نسخه‌های iOS و Android این نرم‌افزار در دسترس است. علاوه بر این، نرم‌افزار Skycanner نسخه دسکتاپ نیز دارد.

می‌توانید قیمت پروازها و مسیرهای هوایی خاص را با استفاده از وبسایت‌هایی مانند Yapta و Airfarewatchdog.com نیز پیگیری کنید. پس از انتخاب بهترین و ارزان‌ترین بلیط‌ها برای پرداخت هزینه، با نیک پرداخت مشورت کنید. همچنین برای سفرهای خارجی خود می‌توانید با استفاده از پی پال و  مسترکارت، پول نقد خود را به صورت ایمن‌ترین حمل کنید.

روش خرید با ویزا و مستر کارت

خرید بلیطسفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست