معرفی و بررسی چند قالب ساده وردپرس

اگر به دنبال چند قالب ساده وردپرس و تم‌های چند منظوره برای وب‌سایت خود هستید، باید بدانید قالب‌های جدید وردپرس در عین این که ساده هستند قابلیت انعطاف و سفارشی‌سازی برای وب‌سایت را هم دارا هستند. قالب‌های ساده وردپرس تقریبا برای هر وب‌سایتی قابل اجرا هستند. در ادامه بهترین قالب‌های وردپرس را که به عنوان قالب ساده وردپرس هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، به شما معرفی می‌کنیم. فراموش نکنید نیک پرداخت این امکان را دارد که از انواتو و تمام زیر مجموعه‌های آن را برای شما به انجام برساند.

ساخت وب‌سایت با یک قالب ساده وردپرس

برای استفاده از تم‌ها و قالب جدید وردپرس ابتدا باید مطمئن شوید که وب‌سایت شما بر پایه پلت‌فرم‌های اصلی وردپرس اجرا شده باشد. برای بهره‌مندی از همه امکانات وردپرس، بررسی پلت‌فرم وب‌سایت ضروری است. برای ساخت وب‌سایت به یک دامنه و یک هاست نیاز دارید. توصیه می‌کنیم از شرکت‌های معتبر اقدام به خرید هاست کنید. در هنگام خرید هاست خارجی و دامنه وبسایت، خدمات نیک پرداخت را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: هاست حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

پس از تهیه هاست مناسب برای وب‌سایت می‌توانید قالب مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و آن را روی وب‌سایت نصب کنید، در ادامه این مقاله به بررسی چند تم‌و قالب‌ساده وردپرس می‌پردازیم بنابراین با ماهمراه باشید تا بتوانید مناسب‌ترین قالب را انتخاب کنید و در صورت نیاز به پرداخت ارزی، نیک پرداخت برای خرید از انواتو و زیرمجموعه‌های آن در خدمت شما خواهد بود.

۱. قالب ساده وردپرس لنسکپ (Lenscap)

لنسکپ یک قالب ساده و چند منظوره برای وب‌سایت‌هایی با محتوای مجله و روزنامه است. صفحه اصلی این قالب دارای یک نوار لغزنده است که می تواند در سرتاسر صفحه نمایش داده شود.

قالب ساده وردپرس لنسکپ

این قالب ساده وردپرس دارای یک ژنراتور رنگ است که امکان استفاده از رنگ‌های مختلف با تنوع بالا را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین قالب لنسکپ دارای چندین طرح برای پنجره‌های تصاویر و فیلم است که با چند کلیک ساده می‌تواند محتوای وب‌سایت را به نمایش بگذارد. راه‌اندازی و اجرای این قالب بسیار ساده و آسان است.

۲. قالب ساده وردپرس اتمسفر پرو (Atmosphere Pro)

اتمسفر پرو یک قالب چند منظوره وردپرس با طراحی مینیمالیستی است. این قالب با طراحی ساده خود به سادگی می‌تواند روی وب‌سایت راه‌اندازی شود و امکان دسترسی سریع به موضوعات را برای کاربران فراهم کند.

قالب ساده وردپرس اتمسفر پرو

این قالب ساده وردپرس با چهار ویجیت در چهار ناحیه مختلف از وب‌سایت، امکان تغییر فضاهای وب‌سایت را به کاربر می‌دهد. این چهار ویجیت دارای پنل‌های مختلف است که قابل پشتیبانی هستند. قالب اتمسفر پرو به راحتی می‌تواند با Woo commerce کار کند و مشکلی برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک ندارد.

۳. قالب ساده وردپرس اوشن (Ocean WP)

اوشن یکی از قالب‌های رایگان وردپرس است. این قالب چند منظوره هم مانند باقی قالب‌ها به سادگی قابل اجرا روی وب‌سایت است. تنوع و ویژگی‌های این قالب ساده وردپرس بسیار بالا است. این قالب را می‌توان با پلاگین‌های خاص آن روی وب‌سایت نصب و اجرا کرد.

قالب ساده وردپرس اوشن

قالب اوشن یکی از ساده‌ترین قالب‌های وردپرس است که به سادگی برای کاربران و طراحان وب‌سایت قابل درک و اجرا است. صفحات عریض و کامل، پشتیبانی از لوگوهای سفارشی، منوهای مخصوص در بالای صفحه و پشتیبانی از Woo commerce از قابلیت‌های این قالب است.

۴. قالب ساده وردپرس نکتار (Nectar)

نکتار یکی دیگر از قالب‌های ساده وردپرس با رنگ‌بندی جذاب و زیبا است. صفحه اصلی آن دارای یک منوی فعال است که می‌تواند با نیازهای وب‌سایت تغییر کند. قالب نکتار دارای طرح‌بندی‌های چندگانه برای معرفی نمونه کارها و ارائه جزییات درباره آن‌ها است.

قالب ساده وردپرس نکتار

با استفاده از پنل مخصوصی که این قالب ساده وردپرس دارد هر فرد می‌تواند به سادگی آن را روی وب‌سایت خود نصب و اجرا کند. دسترسی‌های ساده این قالب موجب شده است تا راه‌اندازی و تنظیم آن برای وب‌سایت بسیار ساده باشد.

۵. قالب ساده وردپرس پلام (Plum)

پلام هم یکی از قالب‌های وردپرس است که استفاده از آن برای وب‌سایت رایگان است. یک نوار لغزنده در بالای این قالب وجود دارد که به کارآیی‌های وب‌سایت اضافه می‌کند. محتوا‌های برجسته، ویجیت‌های سفارشی و امکان قرار دادن انیمیشن‌ها با فرمت CSS در این قالب امکان‌پذیر است.

قالب ساده وردپرس پلام

این تم چند منظوره که یکی از ساده‌ترین قالب‌های وردپرس است، از Woo commerce هم پشتیبانی می‌کند. در این قالب ساده می‌توان تمام گزینه‌ها را سفارشی کرد و بر اساس نیاز وب‌سایت تنظیم کرد.

۶. قالب ساده وردپرس آتوریتی پرو (Authority Pro)

قالب آتوریتی پرو مناسب برای وبلاگ‌نویسان، طراحان و مترجمان آزاد است. استفاده از این قالب بسیار آسان است. برای هر بخش از این قالب یک ویجیت طراحی شده که قابل تغییر بر اساس نیازهای وب‌سایت است.

قالب ساده وردپرس آتوریتی پرو

هدرهای قابل تنظیم، صفحه‌ای برای انتخاب تم‌های مختلف و پشتیبانی از Woo commerce باعث شده است تا افرادی که می‌خواهند نام تجاری آن‌ها به صورتی مشخص در بازار آنلاین نمود پیدا کند، این قالب را برای وب‌سایت خود استفاده کنند.

۷‌. قالب ساده وردپرس اکسپلورر (Explorer)

اگر نیاز به یک تم چند منظوره برای وب‌سایت خود دارید، اکسپلورر به عنوان یک قالب ساده وردپرس انتخاب خوبی است. این قالب وردپرس مناسب مجله و روزنامه است. قالب اکسپلورر به شما امکان می‌دهد برای هر نویسنده یک صفحه در نظر بگیرید و با هدرهای متفاوت آن‌ها را معرفی کنید.

قالب ساده وردپرس اکسپلورر

طرح‌های صفحه می‌تواند بر اساس نیاز وب‌سایت تغییر کند. این قالب دارای یک منوی چسبنده در بالای صفحه است که می‌تواند به معرفی صفحات و دسترسی سریع آن‌ها بپردازد.

۸. قالب ساده وردپرس هستیا (Hestia)

هستیا یک تم چند منظوره رایگان برای وب‌سایت‌های مجله، روزنامه و کسب و کار است. این قالب یک پلاگین فعال برای اجرا روی وب‌سایت‌های مختلف دارد که می‌توان از آن به عنوان بخش ارتباط با مشتری استفاده کرد.

قالب ساده وردپرس هستیا

این قالب ساده وردپرس دارای پشتیبانی چند زبانه، ترجمه‌های آماده است و از سیستم Woo commerce هم پشتیبانی می‌کند. قالب هستیا قابل تنظیم روی بیشتر وب‌سایت‌ها است و گزینه‌های بسیاری برای سفارشی‌سازی آن وجود دارد.

۹. قالب ساده وردپرس اینسپایرو (Inspiro)

اینسپایرو یکی از قالب‌هایی است که به واسطه آن می توانید به وب‌سایت خود ویدیوهای مختلف اضافه کنید. این تم زیبای وردپرس یکی از ساده‌ترین تم‌های چند منظوره وردپرس است. با استفاده از صفحه‌های تمام تصویر این تم می‌توانید وب‌سایت جذابی ایجاد کنید. این قالب ساده وردپرس در بخش نمونه کارها هم بسیار قوی است و از انواع فایل پشتیبانی می‌کند. ایجاد گالری‌های زیبا یکی از کارهایی است که با استفاده از این تم می‌توانید روی وب‌سایت خود ایجاد کنید.

قالب ساده وردپرس اینسپایرو

قالب اینسپایرو دارای بخش‌های متفاوتی است که به سادگی روی وب‌سایت راه‌اندازی و نصب می‌شوند. با استفاده از این قالب می‌توانید بخش‌های مورد نظر خود را مطابق با سلیقه و نیاز بیننده‌های وب‌سایت شخصی‌سازی کنید.

۱۰. قالب ساده وردپرس پیک (Peak)

اگر نیاز دارید تا تعداد بسیاری عکس به وب‌سایت خود اضافه کنید پیشنهاد می‌کنیم از یکی از ساده‌ترین قالب‌های وردپرس با نام پیک استفاده کنید. این تم چند منظوره برای وب‌سایت، طراحان، عکاس‌ها و هنرمندانی که مایل هستند تصاویر و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند مناسب است.

قالب ساده وردپرس پیک

گالری‌های متعددی که این قالب ساده وردپرس ارائه می‌کند، باعث می‌شود بر اساس نیاز و سلیقه خود قادر به تنظیم صفحات وب به عنوان گالری باشید. ویجیت‌های متحرک، صفحه‌بندی زیبا، ایجاد بنر برای صفحه‌های مختلف همه از عواملی است که قالب پیک را به یک قالب منحصربه‌فرد وردپرس تبدیل کرده است.

۱۱. قالب ساده وردپرس استراکت (Struct)

قالب ساده وردپرس استراکت

استراکت یکی از تم های چند منظوره وردپرس است که بیشتر برای وب‌سایت‌هایی با هدف تجاری و کسب و کار ایجاد شده است. یک طراحی حرفه‌ای با هدرهای بزرگ برای مشخص کردن اهداف وب‌سایت و مشخص کردن استراتژی‌های هر کسب و کار این قالب را به یکی از پرکاربردترین قالب‌های وردپرس کرده است.

بیشتر بخوانید: تفاوت نام دامنه و هاست چیست و هر دو چه استفاده‌ای دارند؟

طراحی و صفحه‌بندی این قالب به سادگی انجام شده و این قابلیت را به کاربران می‌دهد تا تمام ویجیت‌‌ها را به صورت شخصی تنظیم کنند. از دیگر ویژگی‌های این قالب این است که می‌توان در آن گالری تصاویر ایجاد کرد و در هر بخش به معرفی پروژه‌ها پرداخت. علاوه بر آن می‌توان با ایجاد بخش پرسش و پاسخ با کسانی که به وب‌سایت مراجعه می‌کنند، ارتباط خوبی برقرار کرد. نصب و راه‌اندازی این قالب بسیار ساده و آسان است و برای افرادی که تازه کسب و کار خود را راه‌انداخته‌اند کارآیی بسیاری دارد.

۱۲. قالب ساده وردپرس مودال (Modules)

این قالب هم علاوه برای این که از ساده‌ترین قالب‌های وردپرس است، از جمله قالب‌هایی است که می‌تواند به عنوان تم چند منظوره روی وب‌سایت اجرا شود، همچنین اجرای آن روی وب‌سایت بسیار ساده است.

قالب ساده وردپرس مودال

ارائه جداول قیمت‌گذاری، فرم‌های تماس، زبانه‌ها و منوهای لغزنده همه از قابلیت‌های این قالب وردپرس است. به علاوه در این قالب نمونه‌هایی از تایپوگرافی ارائه شده است که ایجاد آن برای افراد مبتدی هم آسان است. این قالب با چند کلیک ساده روی وب‌سایت اجرا می‌شود و به عنوان یکی از ساده‌ترین قالب‌های وردپرس بیشترین کارآیی را دارد. این قالب وردپرس در پلن‌های متفاوتی عرضه شده که با توجه به ویژگی‌های متفاوت، قیمت‌های مختلفی دارد.

۱۳. قالب ساده وردپرس مزمرایز (Mesmerize)

این قالب هم یکی از قالب‌های رایگان و از تم‌های چند منظوره قابل اجرا روی وب‌سایت است. قالب مسمرایز به سادگی روی وب‌سایت نصب و اجرا می‌شود. بدون نیاز به نوشتن کدهای دستوری می‌توان از پلاگین‌های این قالب استفاده کرد و برای این کار فقط به چند کلیک ساده نیاز است.

قالب ساده وردپرس مزمرایز

در این قالب پنج سبک مختلف از هدرهای متفاوت ارائه شده است که برای وب‌سایت قابل استفاده است. همچنین شامل زمینه‌های برای ایجاد گالری تصاویر و ویدیو است و این قابلیت را دارد تا فایل‌ها را به صورت اسلاید نمایش دهد.

۱۴. قالب ساده وردپرس الگانت (Elegant)

اگر به دنبال یک قالب مینیمالیستی هستید می‌توانید الگانت را به عنوان یکی از قالب‌های ساده وردپرس انتخاب کنید. این قالب در شش طرح رنگی طراحی و ارائه شده است و می‌توان به آسانی آن را روی وب‌سایت نصب و اجرا کرد. در نسخه نمایشی آن تنها با یک کلیک می‌توانید نتیجه را مشاهده کنید و این قالب را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید.

قالب ساده وردپرس الگانت

صفحه‌سازی قالب الگانت بسیار آسان است و ایجاد منوها و ستون‌های مختلف هم فقط با چند کلیک قابل انجام است. آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی هم می‌توانند با این قالب به وب‌سایت اضافه شوند. قالب الگانت برای نمایش نمونه کارها، صفحه ارتباط با مشتریان ماژول‌های جذابی ارائه می‌دهد. تم‌های سفارشی این قالب هم بسیار طرفدار دارد. علاوه بر آن یکی از ویژگی‌های مثبت این قالب پشتیبانی از Woo commerce است.

۱۵. قالب ساده وردپرس ترونورث (True North)

اگر نیاز به یک قالب ساده وردپرس و یک تم چند منظوره برای معرفی و نمایش آثار هنری خود دارید، ترونورث یک انتخاب مناسب است. با ایجاد بخش نمونه کار در این قالب قادر خواهید بود نمونه کارهای خود را به زیبایی در وب‌سایت به نمایش بگذارید.

قالب ساده وردپرس ترونورث

صفحه اصلی این قالب یک طرح مینیمالیستی دارد و می‌توان از آن به عنوان یک شبکه برای معرفی و نمایش کارها استفاده کرد. زمینه‌های سفارشی، هدرهای بزرگ و ویجیت‌های سفارشی همه از قابلیت‌ها و مزیت‌های این قالب وردپرس است.

۱۶. قالب ساده وردپرس کاستومیفای (Customify)

کاستومیفای یکی از قالب‌های رایگان وردپرس است که هزاران تم و امکان سفارشی‌سازی را برای کاربران ایجاد می‌کند. این قالب ساده وردپرس به شما این امکان را می‌دهد هر نوع کاری را با این قالب انجام دهید. استفاده از قالب کاستومیفای ساده است و بیشترین کارآیی تنها با چند کلیک ساده امکان‌پذیر است.

قالب ساده وردپرس کاستومیفای

ساخت هدر و فوترهای زیبا در این قالب بسیار آسان است و می‌توانید با آن وب‌سایتی زیبا ایجاد کنید. ستون‌های فرعی متعدد و قالب‌های زیبا برای صفحات و رنگ‌های نامحدود از ویژگی‌های بارز این قالب است. علاوه بر این امکان پشتیبانی از Woo commerce را دارد که از ویژگی‌های ممتاز قالب کاستومیفای محسوب می شود.

۱۷. قالب ساده وردپرس TC E-commerce shop

این قالب هم به عنوان یک قالب ساده وردپرس بیشترین کارآیی را روی وب‌سایت‌های تجاری دارد. این قالب رایگان به سادگی از Woo commerce پشتیبانی می‌کند و امکان ایجاد آن برای کاربران بسیار ساده است. طراحی پر زرق و برق این قالب می‌تواند وب‌سایت شما را به یک فروشگاه اینترنتی پر مخاطب تبدیل کند.

قالب ساده وردپرس TC E-commerce shop

نیازهای وب‌سایت‌های تجاری و فروشگاه آنلاین با این قالب برطرف می‌شود زیرا این قالب انواع آگهی‌ها را به وب‌سایت اضافه می‌کند و با ایجاد صفحه امور مشتریان، می‌تواند مشتریان وب‌سایت را به شما مرتبط کند. تنظیم این تم چند منظوره بسیار ساده است و با چند کلیک روی وب‌سایت اجرا می‌شود.

۱۸. قالب ساده وردپرس فلوت (Float)

این قالب ساده وردپرس یکی از جذاب‌ترین قالب‌ها و تم‌های چند منظوره وردپرس است. با ایجاد افکت‌هایی روی پس زمینه می‌توانید یک وب‌سایت جذاب ایجاد کنید. تجربه‌های کاربران از این قالب بسیار هیجان‌انگیز و جالب بوده است.

قالب ساده وردپرس فلوت

با استفاده از نسخه پشتیبانی قالب فلوت به سادگی می‌توانید آن را روی وب‌سایت خود نصب و اجرا کنید. با چند کلیک قادر خواهید بود، تم تصاویر و نوع نمایش آن‌ها را مشخص کنید. سفارشی‌سازی تم‌ها در این قالب ساده وردپرس به راحتی امکان‌پذیر است و همین امر موجب محبوبیت قالب فلوت شده است.

هاستینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست