پرداخت ارزی

۲.۸ برابر شدن ارزش ETF دارا یکم

روز گذشته برای ارزش ETF دارا یکم چهش پیدا کرد و هر ۱۰ هزار تومان این سهام دیروز ۲۸ هزار تومان معامله شد. با نیک پرداخت همراه باشید.صندوق دارا یکم با هدف خصوصی سازی برخی از بانک‌ها و صندوق‌های دولتی، ماه گذشته پذیره نویسی شد که از اوایل تیرماه قابلیت معامله پیدا کرد اما برای برخی از سهامداران اختلالاتی در فروش ایجاد شده است.این سهام با رفع مشکلات برخی کارگزاری‌های و اختلالات نر‌افزاری به پرتفوی سهام داران اضافه خواهد شد. با این حال ارزش ETF بسیار بالا رفته است.

بیشتر بخوانید:‌ ۱۰ تیر روز ملی صنعت و معدن

چند روز پیش هم مشخص شده بود که ارزش ETF که با نماد دارا یکم شناخته می‌شود، ۱۲ درصد رشد کرده است.

محمود گودرزی معاون شرکت بورس درباره این موضوع گفته بود: پس از یکماه پذیره نویسی، از روز شنبه ۷ تیرماه، معاملات ثانویه صندوق دارایکم از طریق سازمان بورس اوراق بهادار قابل معامله شد و همه دارندگان این صندوق می‌توانند از طریق سامانه‌های آنلاین معاملاتی و کارگزاری‌ها اقدام به خرید و فروش سهام کنند.

وی ادامه داد: با کشف قیمت واحدهای این صندوق رشد ۱۲۰ درصدی را تجربه کرد. افرادی که واحد این صندوق را خریداری کرده‌اند می‌توانند از طریق سامانه آنلاین نیز اقدام به خرید کنند، اما به دلیل محدودیت در معاملات آنلاین حداقل سفارش ۵۰۰ هزار تومان است.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست