خرید بلک فرایدی

۱۰ ابزار سئو با تخفیف فوق‌العاده در بلک فرایدی!

بلک فرایدی یا جمعه سیاه تاریخی است که بسیاری از شرکت‌ها محصولات خود را با یک تخفیف خوب به فروش می‌رسانند. یکی از مزیت‌های بلک فرایدی این است که می‌توانید ابزار سئو، دامنه، هاستینگ و دیگر محصولات مرتبط را با تخفیف عالی تهیه کنید. در این مقاله ۱۰ ابزار سئو با تخفیف را معرفی خواهیم کرد که در جریان جمعه سیاه امسال به صورت گسترده با تخفیف مناسب به فروش خواهند رسید. اگر به دنبال تهیه چنین محصولاتی در خرید بلک فرایدی هستید، حالا بهترین زمان برای خرید با تخفیف فوق‌العاده است.

پنج روز دیگر ۲۵ نوامبر است. خرید بلک فرایدی در حقیقت روز ۲۳ نوامبر است، یعنی سه روز دیگر، اما فروش از جمعه آغاز نخواهد شد و باید ۲ روز بعد، یعنی یکشنبه ۲۵ نوامبر منتظر جمعه سیاه باشیم. با این حال اگر به دنبال خرید ابزار سئو با تخفیف هستید، در نیک‌پرداخت لیستی از شرکت‌هایی که ابزار خود را به فروش گذاشته‌اند آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چرا بلک فرایدی یا جمعه سیاه به این نام مشهور شد؟

همچنین اگر قصد خرید بلک فرایدی دارید، خدمات مسترکارت نیک پرداخت را به خاطر داشته باشید.

۱. SE Ranking

SE Ranking یک ابزار سئو مناسب و کامل برای وبمسترها، آژانس‌ها و تیم‌های مارکتینگ است که به دنبال گرفتن رتبه بهتری هستند. این ابزار سئو علاوه بر بهبود رنک، صفحات را بهینه‌سازی می‌کند و می‌تواند کمپین‌های سئو با هر پیچیدگی را مدیریت کند. این ابزار سئو با تخفیف عرضه می‌شود و امکاناتی همچون ردیابی مکانی، بازرسی وبسایت، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مانیتور بک‌لینک، تحقیقات در مورد کلمات کلیدی، مانیتور رقبا، گزارش سئو و خیلی امکانات دیگر را دارد.

ابزار سئو با تخفیف

اگر در خرید بلک فرایدی قصد تهیه این ابزار سئو را دارید سری به وبسایت SE Ranking بزنید و در تاریخ مقرر این ابزار سئو را دریافت کنید.

۲. MaxCDN

MaxCDN یک وبسایت تولید محتوا و ارائه خدمات شبکه است که به شما کمک می‌کند تا سرعت و عملکرد وبسایت خود را بالا ببرید. یکی از جذاب‌ترین امکانات این ابزار، ارائه آنالیز CDN در لحظه و نمایش پهنای باند بر ثانیه است. استفاده از وبسایت و درصد ذخیره کیش هم جزو امکانات این ابزار است. این ابزار به راحتی با وردپرس همخوان خواهد شد و کار خواهد کرد. این ابزار سئو با تخفیف ۲۵ درصدی آماده خرید است. برای خرید نیاز به هیچ کدی هم ندارید.

۳. OptinMonster

ابزار سئو با تخفیف

از طریق OptinMonster می‌توانید فرم‌های اشتراک مختلفی را درون سایت خود قرار دهید. با این ابزار می‌توانید بازدیدکنندگان را به سرعت و بهترین حالت ممکن به مشترکین خود تبدیل کنید. این ابزار راه‌های مختلفی را برای ارائه فرم در اختیار می‌گذارد. می‌توانید فرم را به صورت پاپ‌آپ نمایش دهید یا کد آن را برای قرار دادن در قسمتی از سایت دریافت کنید. خرید بلک فرایدی این ابزار سئو با تخفیف ۳۵ درصدی عرضه خواهد شد.

۴. Long Tail Pro

ابزار Long Tail Pro یک ابزار سئو برای دسکتاپ است. می‌توانید یک لیست از کلمات کلیدی که به صورت ماهانه باید به سراغ آن‌ها بروید را از طریق این ابزار تهیه کنید. متریک‌های این کلمات کلیدی و همچنین رقابت موجود را هم می‌توانید از طریق این ابزار تهیه کنید. اگر به دنبال یافتن کلمات کلیدی هستید، می‌توانید خریدی با ۳۳ درصد تخفیف داشته باشید.

۵. Kontent Machine

Kontent Machine یک ابزار کوچک است که به شما کمک می‌کند تا محتوای باکیفیتی را با استفاده از متد LSI ایجاد کنید. این ابزار ویدیو، لینک و تصاویر را ایجاد خواهد کرد و همچنین کیفیت محتوای تولید شده را کنترل می‌کند. این ابزار سئو با تخفیف ۴۰ درصد عرضه می‌شود که معامله خوبی خواهد بود.

۶. YoRocket

ابزار سئو با تخفیف

ابزار سئو YoRocket در حقیقت یک پلاگین وردپرس است که به شما اجازه می‌دهد تا المان‌های داخل هر صفحه مانند عنوان و تگ‌های توضیحی مطالب را بهینه‌سازی کنید. از این طریق CTR بهتری در گوگل خواهید داشت. این سیستم بهترین تگ‌ها را برای عناوین شما ارائه خواهد داد و تلاش می‌کند تا ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما جذب کند. می‌توانید این محصول را در قراردادی سالانه با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

۷. GetResponse

GetResponse یک ابزار خوب برای ایمیل مارکتینگ است. این ابزار به کاربران و مشترکین شما در زمان درست و مناسب ایمیل ارسال خواهد کرد. اگر بخواهید یک محتوا را پروموت کنید، یک محصول را بررسی کنید یا یک پیشنهاد جذاب دهید، این ابزار اخبار شما را پخش خواهد کرد. می‌توانید فرم‌های سفارش و نظرخواهی را از طریق این ابزار تهیه کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد نحوه کاری خود از کاربران جذب کنید. این ابزار تنها ۹ دلار در ماه هزینه دارد و یک ماه رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سایبر ماندی چیست و چه فرقی با بلک فرایدی دارد؟

۸. WP-CRM System

ابزار سئو با تخفیف

WP-CRM System یک سیستم مدیریت روابط با مشتریان است که به صورت اختصاصی با وردپرس هماهنگ شده است. این ابزار به شما اجازه می‌دهد که پروژه‌ها را مدیریت کنید، وظایف شخصی را تعیین کنید، کمپین‌های مارکتینگ را دنبال کنید و فرصت‌ها را به موفقیت تبدیل کنید. این ابزار سئو با تخفیف ۲۰ درصد عرضه خواهد شد و تنها لازم است ایمیل خود را ارائه دهید.

۹. BlueHost

BlueHost یکی از برترین و حرفه‌ای‌ترین سرویس‌های وب‌هاستینگ در جهان است. این شرکت ۲ میلیون وبسایت در جهان را پشتیبانی می‌کند. خدمات این شرکت گسترده است و شامل VPS، هاستینگ، هاست وردپرس، هاست اختصاصی و فضای ابری می‌شود. با پیشنهاد جمعه سیاه می‌توانید ماهانه ۴ دلار سود کنید.

۱۰. WP Rich Snippets

ابزار سئو با تخفیف

اگر با موتورهای جستجو مشکل دارید یا به میزان کافی بازدید ندارید، بهتر است که از این محصول استفاده کنید. WP Rich Snippets مجموعه‌ای از پلاگین‌ها است که وبسایت شما را بررسی می‌کند و یک سری گزارش و پیشنهاد کارآمد به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید با ۵۰ درصد تخفیف این پلاگین‌ها را با لیسانس کامل دریافت کنید.

حرف پایانی

بلک فرایدی یک زمان مناسب برای خرید ابزار سئو با تخفیف است. اگر شما هم اطلاعی از تخفیف‌های موجود دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید. همچنین بهتر است عجله کنید و در تاریخ مقرر شروع به خرید این ابزار کنید.

خرید از سایت های خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست