چهره جدید نیک پرداخت

چهره جدید نیک پرداخت

نیک پرداخت نام آشنای پرداخت‌های ارزی آنلاین تصمیم به ایجاد تغییراتی در زمینه‌های ظاهری وبسایت و همچنین بهبود خدمات خود گرفته است. در ادامه با چهره جدید نیک پرداخت بیشتر آشنا شوید.

نیک پرداخت تنها کم‌تر از ۶ ماه پیش، با هدف ارائه خدماتی متفاوت در زمینه پرداخت‌های آنلاین ارزی، متولد شد. تجربه‌ای نزدیک به یک دهه در ارائه این خدمات توسط بنیان‌گذاران نیک پرداخت، باعث شد تا مجموعه در همین مدت زمان کوتاه به موفقیت‌هایی دست پیدا کند که شاید در هر مجموعه دیگری سال‌ها زمان لازم داشت. ما همواره تلاش کردیم تا با ارائه بهترین خدمات، مشتریان خود را راضی نگه داریم و حالا بازدید روزانه‌ای بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از وب سایت، که بخش اعظم آن به ثبت سفارش منجر می‌شود، نشان می‌دهد که در مشتری مداری و ارائه خدمات شایسته مشتریان خود، موفق بوده‌ایم.

وقتی افراد بیشتری برای استفاده از خدمات به سراغ ما آمدند، خیلی زود احساس مسئولیت کردیم و فکر کردیم همه چیز باید زودتر از چیزی که تصورش را داشتیم به بالاتر از استاندارد رایج در این عرصه نزدیک شود. در این زمان دیگر ارائه خدمات متفاوت و پشتیبانی حرفه‌ای برای مشتریان ما که درک بالایی از خدمات آنلاین دارند کافی نیست. برای همین سعی کردیم همگام با بهتر شدن ارائه خدمات و رفع نقاط ضعف احتمالی، در کنار بالا بردن نقاط قوت، حس بهتری از ورود به وب سایت نیک پرداخت برای شما ایجاد کنیم.

در همین راستا، از حدود سه هفته پیش پروژه تغییر ظاهر سایت برای کارایی بهتر و ایجاد حس بهتر در مشتریان کلید خورد و حالا با اتمام این فرایند، نیک پرداخت با ظاهری مدرن‌تر، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است. اما این تمام ماجرا نیست، در کنار تغییر ظاهر سایت، نشان تجاری (لوگو) نیک پرداخت هم طراحی مدرن‌تری به خود گرفته و با سبک طراحی مینیمال خودش، حس بهتری در همه ما ایجاد می‌کند. پس اگر پیش از این به دیدن نیک پرداخت با لوگو و ظاهر قدیمی عادت داشتید، از امروز لوگوی جدید ما را به خاطر بسپارید.

درست است که لوگوی نیک پرداخت و ظاهر سایت ما عوض شده، اما همچنان حق هرگونه بهره‌برداری از نشان تجاری سابق، برای نیک پرداخت محفوظ است. از شما همراهان گرامی خواهشمندیم اگر هرگونه تخلفی در استفاده از لوگوی سابق ما مشاهده کردید، با اطلاع دادن به تیم نیک پرداخت، به ما در پیگیری این سوء استفاده کمک کنید.

با افتخار اعلام می‌کنیم که حدود ۲ ماه است که شبکه‌های اجتماعی نیک پرداخت هم رنگ جدیدی به خود گرفته و سعی کردیم محل خوبی برای یاد گرفتن در زمینه‌های مختلف مثل دیجیتال مارکتینگ، ارز دیجیتال، تکنولوژی، تحصیل در خارج از کشور و چندین موضوع دیگر باشد که فکر کردیم برای مشتریان نیک پرداخت جذاب هستند. اگر دوست داشتید در کنار یاد گرفتن این همه مطالب مفید از اطلاعیه‌ها و تخفیف‌های ویژه نیک پرداخت هم مطلع شوید، حتما ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

منتظر اتفاق‌های هیجان‌انگیز باشید!

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست