استخدام شرکت علی‌ بابا برای ۵ هزار نیروی جدید از کشورهای مختلف

به‌ تازگی بیانیه‌ای از سوی شرکت چینی علی ‌بابا منتشر شد که خبر از استخدام ۵ هزار نفر در بخش‌های ابری و هوش مصنوعی می‌دهد. این شرکت قصد دارد در سال مالی جاری، این تعداد نیرو را در کشورهای مختلف به سیستم کاری خود وارد کند. استخدام شرکت علی‌ بابا در شرایط شیوع ویروس کرونا، یکی از خبرهای جالب روز است. در ادامه با نیک پرداخت همراه باشید.

به‌ نقل از برات‌ نیوز، شرکت چینی علی‌ بابا یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت‌های تکنولوژی در چین و جهان است که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند. این شرکت در بیانیه‌ جدیدی اذعان داشت که برای سال مالی جاری میلادی، استخدام ۵۰۰۰ نفر را در دستورکار خود قرار داده و تصمیم دارد که شمار کارکنان و پرسنل خود را در کشورهای مختلف جهان افزایش دهد تا در بخش‌های مختلفی نظیر فضای ابری، هوش مصنوعی، ‌شبکه، دیتا بیس و سرورها فعالیتش را آغاز کند.

سخنرانی جف ژانگ برای استخدام شرکت علی‌ بابا

جف ژانگ (Jeff Zhang)، مدیر بخش Cloud Intelligence شرکت علی ‌بابا، در رابطه با این موضوع اظهار کرد: «قبلا انتظار می‌رفت روند که انتقال و جابه‌جایی دیجیتال برای کسب‌وکارهای آنلاین در چین، بین ۳ تا ۵ سال طول بکشد؛ اما امروزه باتوجه به تغییر شرایط کنونی که بیشتر به دلیل شیوع بیماری کرونا ایجاد شده، انتظار داریم که این پروژه جدید، در عرض یک سال انجام شود.»

او در ادامه سخنان خود درباره استخدام شرکت علی‌ بابا افزود: «برای سرعت‌بخشی به تکامل این روند، ما تنها به توسعه و بهره‌مندی از فناوری، خدمات و تکنولوژی‌های ابری بسنده نخواهیم کرد و از نوابغ و افراد بااستعداد متخصص در حوزه ارتباطات و فناوری هم بهره خواهیم برد؛ چون بر این باور هستیم که سرمایه‌گذاری در بخش نیروهای انسانی، بهترین مدل سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت به شمار می‌رود.»

منبع: برات نیوز

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست