راهنمای خرید بلک فرایدی در ایران

راهنمای خرید بلک فرایدی در ایران برای محصولات دیجیتال

هر سال نام بلک فرایدی در ایران به گوش ما می‌خورد و فروشگاه‌های آنلاین بسیاری در سراسر کشور اقدام به ارائه تخفیف‌های جذابی می‌کنند. اما اگر بخواهیم برای بلک فرایدی در ایران از فروشگاه‌های خارجی خرید کنیم چطور؟ در ادامه با نیک پرداخت راهنمای خرید بلک فرایدی در ایران برای محصولات دیجیتالی را بخوانید.

بلک فرایدی چیست؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه، به روز بعد از جشن شکرگزاری در آمریکا گفته می‌شود که آخرین جمعه ماه نوامبر هم به حساب می‌آید. این روز به صورت غیررسمی شروع خرید جشن کریسمس بوده و فروشگاه‌های بسیاری به صورت هماهنگ تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این روز مطلب بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست و چرا به این نام مشهور شد را بخوانید.

خرید بلک فرایدی در ایران

از آنجایی که متاسفانه به دلایل متفاوتی خرید کالاهای فیزیکی و دریافت آنها در ایران عملا غیرممکن است، قصد داریم روی خرید محصولات دیجیتالی در روز بلک فرایدی تمرکز کنیم. در این روز، شرکت‌های بزرگ ارائه کننده محصولات دیجیتال، مانند Udemy، namecheap و غیره، همگام با فروشگاه‌های دیگر، اقدام به ارائه تخفیف‌های جذابی برای محصولات خود می‌کنند. در ادامه چند مورد از این محصولات دیجیتال را معرفی می‌کنیم. خواندن مطلب خرید از gearbest را نیز توصیه می‌کنیم. 

پیشنهاد نیک پرداخت برای خرید بلک فرایدی در ایران

از آنجایی که برای خرید از وبسایت‌های خارجی نیاز به پرداخت ارزی داریم، نیک پرداخت برای شما راه‌حل‌های ساده‌ای در نظر گرفته است. برای خرید مستقیم خدمات و محصولات مورد نظرتان، داشتن مسترکارت خوب است و به سادگی اجازه خرید و پرداخت به صورت آنلاین و حتی حضوری را به شما می‌دهد.

خرید بلک فرایدی در ایران از Udemy

Udemy یک بازار آنلاین فروش محصولات آموزشی است که هزاران دوره از موضوعات بسیاری را در خود دارد. اگر دوست دارید توانایی جدیدی مانند دیجیتال مارکتینگ، طراحی گرافیک، سئو، برنامه‌نویسی، طراحی وبسایت و غیره بیاموزید، می‌توانید از Udemy استفاده کنید.

خرید بلک فرایدی در ایران از udemy

سال گذشته شرکت Udemy مجموعه گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی آنلاین خود را با قیمت ۱۰ دلار به ازای هر کدام از دوره‌ها به فروش گذاشته بود. قیمت اولیه بعضی از این دوره‌های آموزشی تا ۱۰۰ دلار هم می‌رسید، به همین دلیل تخفیف‌های Udemy استثنائی بودند. همچنین Udemy تخفیف‌های بلک فرایدی خود را یک هفته زودتر آغاز کرده بود، بنابراین، هر چه زودتر به وبسایت Udemy سر بزنید، احتمال خرید با قیمت کمتر بالاتر می‌رود.

خرید بلک فرایدی در ایران از Namecheap

شرکت Namecheap از ارائه‌دهنده‌های خدمات دامنه، هاستینگ، امنیت SSL و دیگر موارد مورد نیاز برای راه‌اندازی و امنیت وبسایت‌ها است. این شرکت هم در روز بلک فرایدی حراج‌های قابل توجهی روی خدمات خود ارائه می‌دهد که از روز ۲۳ نوامبر (۲ آذر) سال جاری آغاز می‌شود. اگر قصد دارید برای خرید بلک فرایدی خود از محصولات این شرکت استفاده کنید، بهتر است هر ساعت وبسایت را چک کنید تا پیشنهادهای جدید را از دست ندهید.

خرید بلک فرایدی در ایران

با توجه به وبسایت Namecheap، این شرکت برای خرید دامنه‌های خود تا ۹۸٪، برای خدمات هاستینگ تا ۹۷٪، برای خدمات امنیت تا ۹۰٪ و برای ایمیل‌های خصوصی تا ۹۵٪ تخفیف در نظر گرفته است. برای بهره بردن از این تخفیف‌های هیجان انگیز، در قدم اول باید پیش از شروع تخفیف‌ها، در سایت حساب کاربری ساخته و وارد آن شده باشید. پس از آنکه محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید، یک کوپن تخفیف برای شما صادر شده که برای استفاده از آن تا ۴۸ ساعت زمان دارید و پس از آن دوباره قابل استفاده نخواهد بود. در مورد ب تفاوت نام دامنه و هاست هم این مطلب را بخوانید.

خرید بلک فرایدی در ایران از Godaddy

Godaddy از مشهورترین شرکت‌های فروشنده دامنه وبسایت در سراسر جهان است که میلیون‌ها کاربر فعال در خدمات خود دارد. این شرکت هم مانند دیگر شرکت‌ها در روز بلک فرایدی، پیشنهادها و تخفیف‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌کند. به همین دلیل اگر نیاز به خرید دامنه برای وبسایت دارید، چشم از این وبسایت برندارید.

خرید بلک فرایدی در ایران از godaddy

برای خرید بلک فرایدی در ایران از سایت Godaddy، باید در این وبسایت به سادگی روی دکمه GET DEAL کلیک کرده تا تخفیف‌ها فعال شوند. بیشتر بخوانید: خرید هاست از GoDaddy چه مزایا و معایبی دارد؟

اگر مایل هستید تا برای خرید بلک فرایدی در ایران اقدام کنید، می‌توانید روی بخش خرید از سایت‌های خارجی کلیک کرده و همین امروز با همکاران ما تماس بگیرید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید
خرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست