خرید ووچر نیک پرداخت

هدف‌گیری پرفکت؛ آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

در یک ظهر گرم تابستانی که کولر جواب دمای بالای هوا را نمی‌دهد، کلافه، دنبال بهترین راه برای انتقال و دریافت پول هستید. در روزی دیگر از همان تابستان داغ برای خرید از سایت‌های خارجی هیچ راه مناسبی برای پرداخت به‌ ذهن‌تان نمی‌رسد. به نقطه‌ی جوش می‌رسید و کم مانده به زمین و زمان بد و بیراه بگویید که لامپی درون مغزتان روشن می‌شود. در شرایط عادی، اگر سیستم‌های مالی و بانکی داخل ایران تحریم نبودند، هزارویک راه برای انجام کارهای‌تان وجود داشت. اما حالا، در شرایط استثنایی قرار داریم و تمام پرداخت‌های بین‌المللی به تحریم ختم می‌شوند. به جز یکی؛ پرداخت با ووچر پرفکت مانی. اما برای خوشحالی کمی زود است. چون سیستم پرفکت مانی از ریال پشتیبانی نمی‌کند. ولی هنوز برای بد و بیراه گفتن هم زود است، چون راه‌حل مسأله دست ماست.

با هدف‌گیری درست برنده‌ای

خرید و فروش ووچر. آنی و اتوماتیک.

این شما و این پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت و انتقال پول بین‌المللی است که تمامی روند آن به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در طول بیش از ۱۳ سال فعالیت، پرفکت مانی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های پرداخت دنیا شناخته می‌شود و در حال حاضر میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. توصیه می‌شود مقاله راهنمای جامع پرفکت مانی را نیز مطالعه کنید.

از نظر عملکرد، پرفکت مانی شباهت زیادی به پی پال دارد، با این تفاوت که پرفکت مانی کاربران ایرانی را تحریم نکرده و به همین دلیل مردم کشور ما می‌توانند بدون مشکل از مزایای آن بهره‌مند شوند. مقاله شرایط استفاده از پی پال در ایران را در این باره بخوانید. در پرفکت مانی می‌توانید ارزهایی نظیر دلار، یورو، پوند یا حتی ارزهای دیجیتال را دریافت و ارسال کنید. برای انجام این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. انتقال به صورت مستقیم از طریق بانک، خرید و انتقال بیت کوین از یک کیف پول، یا استفاده از ووچر پرفکت مانی انجام می‌شود.

نقش اول پرفکت؛ ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی به نوعی یک کارت شارژ است. یک کارت شارژ دیجیتالی همراه با یک سری شماره که با وارد کردن آن‌ها در پنل کاربری پرفکت مانی خود، می‌توانید حساب‌تان را شارژ کنید.

پس از افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده، زمانی که یک کد ووچر پرفکت مانی دریافت می‌کنید، با یک شماره ۱۰ رقمی، کد فعالسازی ۱۶ رقمی، مقدار موجودی ووچر و تاریخ ایجاد شده آن ووچر روبه‌رو خواهید شد.

یکی از ویژگی‌های ووچر پرفکت مانی این است که برای استفاده از آن در خریدهای اینترنتی، حتما نیازی نیست یک حساب پرفکت مانی داشته باشید. به این صورت که شما کارت ووچر را از واسطه یا صرافی خریداری می‌کنید و با وارد کردن آن در ساید مورد نظر، خریدتان تکمیل می‌شود.

چگونه خرید ووچر پرفکت مانی را انجام دهیم؟

 

یکی از دلایل اهمیت کدهای ووچر، استفاده سریع آن‌ها نسبت به سیستم‌های سنتی است. یکی دیگر از کاربردهای ووچر پرفکت مانی، انتقال دارایی به اشخاص دیگر است. به این صورت که شما پول را به صورت کد ووچر پرفکت مانی به شخص مورد نظر می‌دهید. لازم به ذکر است که خودتان هم قادر هستید ووچر پرفکت مانی را از طریق حساب‌تان ایجاد کنید. تنها کافی است نوع خروجی دارایی خود را از طریق کد ووچر پرفکت مانی انتخاب کنید. یکی از دلایل اهمیت کدهای ووچر، استفاده سریع آن‌ها نسبت به سیستم‌های سنتی است. همچنین عدم وجود تاریخ انقضا، این امکان وجود دارد که هر لحظه بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی هم کدهای ووچر کارمزد کمی را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین انتقال دارایی و سرمایه از طریق آن‌ها به سرعت و با حداقل کارمزد صورت می‌گیرد.

پرفکت مانی و ووچرش

چطور ووچر بخریم؟ تو یه چشم به هم زدن

اولین مسیری که برای خرید ووچر به ذهن همه‌ی ما می‌رسد، رفتن مستقیم به سایت پرفکت مانی است. قطعاً اشتباهی در این تصمیم وجود ندارد. اما در این راه ممکن است به یک مشکل اساسی بربخورید. قبل از آن با مسیر اول آشنا شوید. برای خرید ووچر از سایت پرفکت مانی از این مسیر بروید:

  • برای خرید ووچر پرفکت مانی ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و وارد بخش برداشت (Withdrawal) شوید.
  • در صفحه باز شده روی گزینه e-Voucher کلیک و گزینه Purchase a new e-Voucher را انتخاب کنید.
  • حال کافی است حساب مورد نظر و مقدار مورد نظر را وارد کنید. می‌توانید پیش از تکمیل خرید، با کلیک روی Preview Purchase خرید خود را مشاهده کنید و از مقدار آن مطمئن شوید.
  • در نهایت با کلیک روی گزینه Purchase e-Voucher خریدتان تکمیل می‌شود.

شارژ حساب پرفکت مانی

  • پس از خرید ووچر پرفکت مانی و دریافت آن، برای شارژ حساب باید وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید. سپس در بخش سپرده‌گذاری (Deposit) گزینه e-Voucher را انتخاب کنید.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

  • بعد از کلیک روی گزینه deposite گزینه e-voucher را انتخاب کنید
  • در صفحه باز شده، باید اطلاعات ووچری را که خریداری کرده‌اید، وارد کنید.
  • در قسمت #e-Voucher شماره ۱۰ رقمی ووچر را وارد کنید.
  • در قسمت Activation Code باید شماره ۱۶ رقمی ووچر را وارد کنید.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

  • شماره ۱۶ رقمی ووچر را در این قسمت وارد کنید
  • همچنین یک کد امنیتی نمایش داده می‌شود که آن را باید در کادر Turning Number وارد کنید.
  • سپس با کلیک روی گزینه Activate an e-Voucher، مبلغ ووچر خریداری شده به حساب شما واریز خواهد شد.

برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد شارژ حساب پرفکت مانی مطلب زیر را بخوانید:

کارمزد ووچر چقدر است؟

یکی از مزایای استفاده از کد ووچر این است که سپرده‌گذاری از طریق آن هیچگونه کارمزدی نخواهد داشت. بنابراین بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌توانید مبلغ مورد نظر را به حساب خود واریز کنید.

با این حال برای ایجاد کد ووچر از طریق حساب کاربری خودتان، ملزم به پرداخت کارمزد هستید. برای حساب‌های احراز هویت شده، این کارمزد ۰٫۵ درصد هر مبلغ خواهد بود. اما اگر حساب‌تان احراز هویت نشده باشد، باید ۱٫۹ درصد مبلغ کارمزد پرداخت کنید. برای حساب‌های احراز هویت شده، کارمزد ۰٫۵ درصد هر مبلغ خواهد بود.

خرید ووچر پرفکت مانی آنی و اتوماتیک

اما مشکلی که از آن صحبت کردیم این است: خرید دلاری. در این مورد به خاطر تحریم‌های بانکی و مسدود بودن پرداخت‌های بین‌المللی برای کاربران داخل ایران، ممکن است شما را با مانع جدی روبه‌رو کند. مسیر دوم اما اینجاست: خرید ووچر نیک پرداخت.

شما با ورود به حساب کاربری خود در نیک پرداخت، کافی است وارد صفحه سفارشات شده تا از خدماتی که ما در راستای سرویس‌های پرداخت پرفکت مانی و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی ارائه می‌دهیم آگاه شوید. برای خرید ووچر پرفکت مانی در نیک پرداخت لازم است به روشی که در ویدیوی زیر توضیح داده شده عمل کنید.

خرید آنی ووچر پرفکت مانی، نقد کردن پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی، خرید وب مانی، خرید پرفکت مانی ارزان و آنی و حتی شارژ فارکس آلپاری از طریق پرفکت مانی، از جمله خدماتی است که نیک پرداخت به شما ارائه می‌دهد.

خرید پرفکت مانی

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • معصومه روحی پور
    اسفند ۱۴, ۱۴۰۱ ۰۲:۲۱

    سلام من ۲دلار ووچر پرفکت مانی خریدم ونمی دونم کد ۱۰ رقمی ویا کد۱۶ رقمی رو کجا ببینم چون می خوام پرفکت مانی رو شارژ کنم برای خرید لاتاری ولی نمی دونم پولم رو کجا ریختم باید چه کار کنم تا بتونم پرفکت مانیم رو با اون دو دلاری که پرداخت کردم شارژ کنم

    پاسخ
    • اطلاعات ووچر پرفکت مانی شما از قسمت لیست تمام سفارشات و انتخاب سفارش آخر و از قسمت جزییات سفارش داخل کادر توضیحات مدیر به کاربر قابل مشاهده است و این ووچر شامل دو کد است که اولی کد ووچر و دومی کد فعال سازی آن است.
      https://panel.nikpardakht.com/panel/orders

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست