هر کلمه یک دلار؛ ده مجله برای درآمد دلاری نویسنده‌های فریلنسر

نویسنده‌اید و دنبال درآمد دلاری هستید؟ تصور خیلی از افراد فعال در زمینه‌ی محتوای متنی این است که درآمد دلاری و پروژه‌های بین‌المللی فقط به حوزه‌هایی مثل برنامه‌نویسی و گرافیک محدود می‌شود. تصوری که قطعاً اشتباه است. نوشتن برای سایت‌های مختلف خارجی، مجله‌های اینترنتی و کاغذی برای هر نویسنده‌ای که با زبان آن مجله آشناست به راحتی امکان‌پذیر است. درآمد دلاری نویسنده‌های فریلنسر از خانه، اتاق یا محل مورد علاقه‌تان برای نوشتن و فعالیت در مجله‌های معتبری مثل Forbes در یک قدمی شماست.

اگر بتوان یک خصلت مشترک برای نویسندگان به خصوص فریلنسر در نظر گرفت، قطعاً “وسواس” است. وسواس در انتخاب کلمه، سایت و مجله‌ی منتشرکننده و میزان درآمد از هر مطلب. در این مقاله با ده مجله‌ی برتر مخصوص نویسنده‌های فریلنسر و درآمد دلاری از نویسندگی آشنا خواهید شد.

 

درآمد فریلنسریت نقده

زیر ۳۰ دقیقه. نامحدود در حجم.

درآمد دلاری با نوشتن برای مجلات خارجی؟

درآمد دلاری از نوشتن برای مجله‌های خارجی دو ابزار مهم نیاز دارد: رزومه‌ی قابل توجه، دسترسی به منابع دست اول و دانش کافی از زبان انگلیسی. فعالیت به عنوان نویسنده در مجلات خارجی می‌تواند ایده‌ای فوق‌العاده تازه با پتانسیل بالا باشد. برای بازنویسی و ویرایش متون هم می‌شود از ابزارهایی مثل گرامرلی، SpinRewriter یا ProWritingAid کمک گرفت تا محتوایی ایده‌آل به دست آورد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید متوسط درآمد دلاری نویسنده‌های فریلنسر که برای مجلات خارجی کار می‌کنند، برای هر نوشته گاهی تا ۵۰۰ دلار هم می‌رسد. این میزان کسب درآمد از نویسندگی در دنیای فریلنسری بسیار قابل توجه است و می‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

۱. مجله AARP

مجله AARP  فقط برای رده‌سنی خاصب منتشر می‌شود؛ افراد ۵۰ سال به بالا. این مجله یکی از بیشترین نرخ‌های محبوبیت بین شهروندان آمریکایی را داراست. در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون نفر آمریکایی، اشتراک این مجله را خریداری کرده‌اند. مطالب این مجله بیشتر در رابطه با موضوعاتی از قبیل اخبار روزمره، سلامت و تناسب اندام، غذا، مسافرت و مسائلی از این دست است. برای کسب درآمد دلاری از طریق این مجله و ایجاد یک قرارداد همکاری، به سایت این مجله رجوع کنید.

درآمد دلاری از مجله

۲. مجله The Atlantic

برای فعالیت در مجله آتلانتیک به عنوان یک نویسنده فریلنسر، باید با موضوعات مهمی از قبیل تحلیل مسائل سیاسی، کسب‌وکار، فرهنگ، فناوری، اخبار بین‌المللی و هنری آشنا باشید. مجله The Atlantic همیشه از همکاری با نویسندگان فریلنسر استقبال می‌کند و فرصتی برای تقویت مهارت‌های نویسندگی فریلنسرها به شمار می‌رود. برای شروع کار با مجله The Atlantic کافی است که وارد سایت آن‌ها شوید و پس از مطالعه قوانین و مقررات، برای همکاری ایمیل بزنید. حقوق در نظر گرفته‌شده برای نویسندگان فریلنسری که می‌خواهند با این مجله همکاری کنند، چیزی برابر با ۱۵۰ تا ۱۶۰۰ دلار برای هر نوشته در ماه، با توجه به میزان مهارت‌های نویسنده است.

۳. مجله Discover

دنبال مجله‌ای می‌گردید که بیشترین نرخ دستمزد را برای نویسنده‌ها در نظر دارد؟ به Discover Magazine سر بزنید. این مجله حقوق قابل توجهی را برای نویسندگانش در نظر می‌گیرد. در Discover برای هر کلمه، ۱ دلار در نظر گرفته است تا با نگارش ۱۵۰۰ کلمه برای هر مطلب، ۱۵۰۰ دلار نصیب نویسنده فریلنسر شود. مطالب این مجله مبتنی بر موضوعاتی از قبیل تحقیقات پزشکی، فناوری، علم فیزیک، سفرهای دریایی و حتی تاریخ‌پژوهی است. البته ناگفته نماند که شما به عنوان یک نویسنده فریلنسر باید مطالب مورد نظر این مجله را با زبانی ساده برای مخاطبان بنویسید. البته، این یک ویژگی خوب است چون دیگر لازم نیست برای فعالیت در این مجله، مدرک تخصصی و دانشگاهی ارائه دهید.

۴. مجله Family Circle

مجموعه Family Circle امکان تولید محتوا و کسب درآمد دلاری از مجله را با نگارش مطالبی در حوزه خانواده و کودکان فراهم کرده است. این مجله بیش از ۴.۲ میلیون مخاطب دارد و یکی از محبوب‌ترین مطبوعات حاصل حاضر دنیاست. جالب است بدانید که در صورت قبول همکاری، نویسندگان فریلنسر می‌توانند بابت هر یک کلمه‌ای که می‌نویسند، یک دلار دریافت کنند. برای کسب موفقیت در حوزه نویسندگی برای این مجله کافی است بدانید، چه موضوعاتی می‌تواند برای خانواده‌ها، کودکان و والدینشان مناسب، جذاب و خواندنی باشد. برای همکاری و کسب درآمد دلاری از مجله Family Circle به سایت آن مراجعه کنید.

۵. مجله Forbes

مجله Forbes از جمله مطبوعات مطرح جهان است و کمتر نویسنده فریلنسری پیدا می‌شود که نام این مجله را نشنیده یا مطالب آن را نخوانده باشد. مطالب این مجله بیشتر در حوزه‌های کسب‌وکار، اقتصاد، کارآفرینی، نوآوری و مسائل انگیزشی است و با در نظر داشتن آن‌ها می‌توان در صورت قبول همکاری، به درآمد دلاری از مجله Forbes دست یافت. این مجله هم سیاستی مانند اکثر مطبوعات دیگر را در پیش گرفته است و حداقل یک دلار بابت هر کلمه به نویسندگان فریلنسر پرداخت می‌کند. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این مجله و ایجاد همکاری با آن می‌توانید به سایت مجله Forbes مراجعه کنید.

همکاری و کسب درآمد دلاری از مجله فوربس

۶. مجله Green Entrepreneur

مجله Green Entrepreneur یکی از جدیدترین مطبوعاتی است که به صورت تخصصی در حوزه کارآفرینی فعالیت می‌کند. مخاطبان این مجله نوپا می‌توانند آخرین اخبار مربوط به کارآفرینی، کسب‌وکار، فناوری و شیوه زندگی صنعتی را از طریق مطالب آن دنبال کنند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از مجله Green Entrepreneur هستید، کافی است به سایت آن مراجعه کنید و همه دستورالعمل‌ها و مقررات را مورد بررسی قرار دهید. این مجله دستمزد قابل قبولی را برای نویسندگان همکار خود در نظر گرفته است و می‌تواند بابت هر کلمه چیزی برابر با ۱.۵ دلار پرداخت کند. با این اوصاف، یک نویسنده فریلنسر که با این مجله همکاری می‌کند، می‌تواند با نگارش یک مطلب ۱۰۰۰ کلمه‌ای، دستمزدی برابر با ۱۵۰۰ دلار دریافت کند و از این روش فریلنسری که در بلندمدت سود خوبی دارد لذت ببرد.

درآمد دلاری از مجلات خارجی

۷. مجله Hakai

اگر به موضوعات جالبی مثل باستان‌شناسی، اکولوژی، زیست‌شناسی، زمین‌شناسی و اقیانوس‌شناسی علاقه‌مند هستید، معطل نکنید و برای همکاری به مجله Hakai پیام دهید. کسب درآمد دلاری از مجله Hakai با دریافت یک دلار بابت هر یک کلمه فراهم است و می‌توان روی موضوعات متنوع و جدید آن حساب باز کرد. داستان‌های کوتاه و اخبار این مجله در حوزه محیط زیست، چیزی برابر با ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه و مقالات تخصصی آن ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه حجم دارند. بدین‌ترتیب، یک نویسنده فریلنسر می‌تواند با همکاری با این مجله، درآمدی معادل  ۸۰۰ دلار تا ۵ هزار دلار داشته باشد. با خرید اکانت گرامرلی نیز خیالتان از بابت ویرایش و ادیت مطالب علمی و تخصصی راحت خواهد بود. برای این کار روی بنر زیر کلیک کنید.

۸. مجله Sierra

مجله Sierra به شدت تمایل دارد تا با نویسندگان خلاقی که ذهنشان مملو از ایده‌های ناب است، همکاری کند. اکثر مطالب این مجله را موضوعاتی از قبیل فضاهای زیست‌محیطی و طبیعت تشکیل می‎دهد. جیسون مارک، ویراستار و ادیتور این مجله می‌گوید: “من فکر می‌کنم که مجله Sierra چیزی شبیه به یک محافظ برای سیاره زمین و محیط‌های طبیعی است. ما دوست داریم تا از طریق مطالبی که منتشر می‌شوند، حفاظت از محیط‌ زیست و منابع طبیعی را به نوعی جشن بگیریم”. این مجله، دستمزدی برابر با یک دلار برای هر یک کلمه در نظر گرفته است و یک مجموعه حرفه‌ای با عنوان باشگاه نویسندگان Sierra دارد. اگر دوست دارید شما هم به عنوان یکی از اعضای این باشگاه به نویسندگی مشغول شوید، به سایت این مجله سر بزنید.

۹. مجله Smithsonian

مجموعه Smithsonian تنها یک مجله نیست؛ این مجموعه شامل یک موسسه است که ۱۹ موزه و گالری، یک پارک جانورشناسی و چندصد متر فضای داخلی برای نشان دادن اهمیت محیط زیست دارد. این مجموعه همواره در تلاش است تا چیزهای زیاد و آموزنده‌ای را در رابطه با علم، فناوری، محیط زیست و جهان پیرامون ما ارائه دهد. مجله Smithsonian برای نویسندگان تخصصی خود ارزش ویژه‌ای قائل است و بابت هر کلمه، حدود یک تا ۳ دلار دستمزد پرداخت می‌کند. البته ورود به این مجله به عنوان نویسنده و کسب درآمد دلاری از مجله Smithsonian کمی سخت است و باید با ذهنی پر دانش و دستانی پر از ایده‌های فوق‌العاده کاریزماتیک و جالب برای همکاری اقدام کرد.

درآمد دلاری از مجله

۱۰. مجله The Sun

بیش از ۴۰ سال از فعالیت مجله The Sun می‌گذرد و مطالب آن در حوزه موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی منتشر می‌شوند. دستمزدی که این مجله برای نویسندگان فریلنسر در نظر گرفته است، با توجه به تعداد کلمات محاسبه نمی‌شود. این مجله برای هر مطلبی که نگارش می‌شود، حدود ۲ هزار دلار دستمزد پرداخت می‌کند. برای شروع همکاری با این مجله هم دقیقا مثل تمامی مجلات دیگر، به سایت آن سر بزنید و برای نویسندگی و البته کسب درآمد دلاری از مجله The Sun اقدام کنید.

نقد درآمد دلاری نویسنده‌های فریلنسر با نیک پرداخت

حالا به مرحله‌ی نهایی رسیده‌اید؛ نقد درآمد ارزی. نیک پرداخت برای تمامی مشاغل فریلنسری این امکان را فراهم کرده است که بتوانند درآمدشان با هر ارزی را نقد کنند. دلار، یورو، پوند یا ین. زیر ۳۰ ذقیقه، نامحدود در حجم از طریق هر درگاهی که شما بخواهید. ثبت نام و ثبت سفارش تنها کاری است که باید در نیک پرداخت انجام دهید تا درآمدتان را نقد کند. حالا بی‌معطلی برای مجله و سایت‌ موردعلاقه‌تان رزومه بفرستید.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارتکسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست