برملا شدن دروغ کریگ رایت درمورد خلق بیت کوین

برملا شدن دروغ کریگ رایت درمورد خلق بیت کوین

پیامی در ۱۴۵ کیف پول حاوی بیت کوین به این موضوع اشاره می‌کند که «کریگ رایت» که خود را خالق بیت کوین می‌نامد، دروغ گو است. در ادامه با نیک پرداخت همراه باشید.

به گزارش برات نیوز، این پیام که در تاریخ ۲۵ می منتشر شد، شامل ۱۴۵ آدرس و امضا است. آدرس‌ها مربوط به فردی است که پیام‌ها را مخابره کرده است. در این پیام ها گفته شده: «کریک رایت یک دروغگو و کلاهبردار است. او کلیدهای لازم برای علامت‌گذاری روی این پیام‌ها را ندارد. شبکه لایتنینگ یک دستاورد شگفت انگیز است. به هر حال باید روی ارتقا ظرفیت‌های شبکه کار کنیم. متاسفانه راه حل، تغییر یکسری از کدها نیست.»

رایت به دلیل اینکه خود را بنیان‌گذار بیت کوین معرفی کرده، با شاکیان مختلفی روبه‌رو شده است و در حال حاضر، در چند دادگاه مختلف پرونده دارد. بیشتر پرونده‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که رایت، مدارک لازم را برای اینکه اثبات کند بیت کوین را خلق کرده است؛ در دست ندارد. حتما می‌دانید که خالق بیت کوین فرد ناشناسی به نام «ساتوشی ناکاموتو» است؛ شخصی که گفته می‌شود، بیش از یک میلیون بیت کوین در اختیار دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرار است در یکی از پرونده‌های دادگاهی رایت، از کدهایی که در بیت کوین‌های او پیدا شده استفاده کنند؛ پرونده‌ای که شاکی آن «ایرا کلیمن» است.   دادگاهی کریگ رایت

حالا سوال اینجا است که آیا رایت، کلید مخصوص برای رمزگشایی کیف پول‌ها را دارد یا خیر. رایت با این کار می‌تواند ثابت کند که صاحب این کیف پول‌ها است. اما افراد بسیاری در جامعه بیت کوین باور ندارند که کریگ رایت خالق بیت کوین باشد و معتقد هستند که رایت، ساتوشی ناکاموتو نیست.

اتفاق جالب‌تر این ست که در سال ۲۰۱۵ هم، ایمیلی از ساتوشی ناکاموتو منتشر شده بود که در آن گفته شد: «من کریک رایت نیستم، همه ما ساتوشی هستیم.»

حالا چه اتفاقی برای رایت رخ می‌دهد؟ رایت اتهامات مختلفی دارد که یکی از آن‌ها جعل مدرک است؛ مدرکی که می‌گوید او ساتوشی ناکاموتو است.

هر روز این موضوع آشکارتر می‌شود که رایت، صاحب این بیت کوین‌ها نیست. به هر حال پرونده رایت، ماه میلادی آینده بسته می‌شود و مشخص می‌شود که او حقیقت را می‌گوید یا خیر.

منبع: برات نیوز

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست