کشف و ضبط صدها دستگاه ماینر بدون مجوز در بم و اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان و به نقل از برات نیوز، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۱۱ دستگاه ماینر بدون مجوز در شهر بم خبر داد.

سردار ناظمی، فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره می­گوید:

ماموران پلیس آگاهی”بم” با تکمیل تحقیقات خود به استقرار تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز مجازی (بیت کوین) در یک کارگاه سنگ بری پی بردند و باهماهنگی  مقام قضائی از این مکان ۱۱۱ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند. کارشناسان ارزش این دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در شهرستان بم را افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف ۱۰۵ دستگاه ماینر بدون مجوز دیگر در اصفهان

اما این تمام ماجرا نیست، چرا که تعدادی دستگاه ماینر بدون مجوز قاچاق نیز در استان اصفهان کشف شده است. در ادامه روند کشف دستگاه‌های ماینر قاچاق در کشور، ۱۰۵ دستگاه ماینر بدون مجوز هم در استان اصفهان کشف شده است. در گزارش منتشر شده از سوی فرمانده انتظامی شهرسان اصفهان، ۱۰۵ ماینر بدون مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ویژه پلیس کشف شد.

بیشتر بخوانید :‌ پیشنهاد افزایش حق مسکن کارگران پذیرفته شد

سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی اصفهان نیز بیان کرد:

مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشراف اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی سودجو با تهیه تعداد قابل توجهی ماینر خارجی قاچاق و تعبیه آن در یک واحد کوره پزی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کنند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که نهایتاً در این عملیات ۱۰۵ دستگاه ماینر خارجی قاچاق کشف شد. در این ارتباط پرونده تشکیل و متهمان مربوطه برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست