همه چیز درباره سفر خارجی. از پرداخت بلیط هواپیما تا رزرو هتل

چک‌لیست سفر خارجی در پاییز: انتخاب مقصد. پرداخت بلیت هواپیما. رزرو هتل

آخرین روزهای آفتابی شهریور یعنی تابستان و همه روزهای داغش به پایان رسیده است و قرار است که پاییز از راه برسد. خیلی‌ها عاشق شش‌ماه اول سال هستند و این تغییرات فصلی، کمی حالشان را می‌گیرد. روش‌های بسیاری برای بیرون آمدن از این حال خراب وجود دارد؛ من به شخصه، یک سفر خارجی در پاییز را ترجیح می‌دهم، از آن سفرهایی که حسابی حال آدم را جا می‌آورند. در طول پاییز درجه هوا کاهش می‌یابد، سرعت زندگی کم می‌شود و بسیاری با این فصل و خنکی هوایش تازه سرحال می‌آیند. پیشنهاد سفر در پاییز، آن هم یک مسافرت پاییزی در خارج از کشور می‌تواند بهترین گزینه برای لذت بردن بیشتر از پاییز باشد. یک سفر پاییزی نیازمند شناخت درست از بهترین مکان برای مسافرت در پاییز است. با ما همراه باشید تا یک گردش مفصل به ۵ مقصد گردشگری معروف در جهان داشته باشیم تا ببینیم سفر خارجی در پاییز چه مزه‌ای دارد.

معرفی بهترین کشورها برای سفر خارجی در پاییز

سفر خارجی در پاییز گاهی به خاطر طولانی کردن تعطیلات تابستانی انجام می‌پذیرد؛ برای خود من اما یک سفر پاییزی بیشتر به دلیل کسب آرامش بیشتر و رهایی از افسردگی فصلی است. به هرحال هر انسانی یک دلیل مشخص برای سفر کردن -مخصوصا در پاییز- دارد که یکی از آنها فریلنسری در سفر است.

احتمالا شما هم با این قضیه موافقید که مقصد یک سفر خارجی در پاییز بسیار مهم است. فضای کشور یا شهر مورد نظر می‌تواند روی روحیه و خوش گذارنی ما تاثیر مثبت یا حتی منفی بگذارد. پس بیایید با هم یک سر به ۱۳ شهر از ۱۳ کشور خفن دنیا بزنیم و زیروبم یک سفر خارجی در پاییز را بیرون بکشیم. پیش از آن لازم است بگوییم برای پرداخت هزینه‌های مرتبط با سفارت و مهاجرت روی نیک پرداخت حساب ویژه باز کنید.

 

آنی و آنلاین. از هرجای دنیا.

۱. اوترخت (Utrecht) – هلند

به فضای باستانی و قدیمی اوترخت می‌رویم، جایی که اکثر چیزهایی که خواهید دید، به قرن دوازدهم مربوط می‌شوند. با آمدن پاییز، فضای باستانی اوترخت مملو از برگ‌های زرد، قرمز و نارنجی می‌شود؛ اسکله‌ها از باران‌های پاییزی استقبال می‌کنند و مسیرهای پیاده‌روی پذیرای مسافران و گردشگران هستند.

به کافه‌ها، رستوران‌ها و اسکله‌های اوترخت سر بزنید و سفر خارجی در پاییز را با خاطره‌های فراموش‌نشدنی به پایان برسانید. در اسکله‌های اوترخت یک قایق اجاره کنید و همه فضای پاییزی و سرشار از زندگی این منطقه را پارو بزنید. راستی اگر کمی سردتان شد، کمی از قهوه‌های بی‌نظیر آنجا را بنوشید و به هیچ‌چیز جز خوشگذارنی و آرامش فکر نکنید!

سفر خارجی در پاییز

۲. کپنهاگن – دانمارک

هربار وقتی که اسم دانمارک می‌آید، تمام وجود من پر از آرامش می‌شود. اصلا فکر کردن به دانمارک و شهرهای بی‌نظیرش وجود آدم را پر از حس خوب می‌کند. یکی از بهترین مقاصد سفر در پاییز، کپنهاگن است و بهتر است روزی تجربه سفر خارجی در پاییز در این مکان را هم تجربه کنید.

به عقیده دانمارکی‌ها، رنگ نارنجی، همن رنگ سبز است که تغییر شکل داده است. دانمارکی‌ها با همین طرز فکر به استقبال پاییز می‌روند و یک فصل خاطره‌انگیز را پشت سر می‌گذارند.

به کپنهاگن بروید و بهترین لحظات سفر خارجی در پاییز را در کنار مکان‌های بی‌نظیری مثل Rosenborg Castle، Vestre Cemetery و Botanical Garden بگذرانید. برای اطلاعات بیشتر از مکان‌های دیدنی شهر کپنهاگن دانمارک بهتر است که به سایت Visit Copenhagen سر بزنید و حسابی در مورد سفر خارجی در پاییز این شهر اطلاعات جمع‌آوری کنید.

سفر خارجی در پاییز

۳. نووسیبیرسک (Novosibirsk) – روسیه

به پایتخت منطقه سیبری در روسیه سلام کنید! اگر شما از آن‌دسته افراد سرمادوست هستید که دوست دارید یک سفر خارجی در پاییز داشته باشید، اینجا بهترین گزینه برای شماست.

تماشای غروب‌های طلایی، آب‌وهوای منجمد قطب شمال و بازدید از مکان‌هایی مثل سالن اپرا و باله روسیه، از جمله چیزهایی هستند که می‌شود در سفر خارجی در پاییز به مقصد نووسیبریسک تجربه کرد. معماری‌های این شهر یخ‌زده در سیبری روسیه، آدم را بهت‌زده می‌کند؛ مثلا همین سازه بزرگ و عظیم مجسمه لنین که در میدان لنین قابل رویت است.

مردم محلی این منطقه عادت دارند که توی آب‌های یخ‌زده شنا کنند و خوش بگذرانند؛ دوتا پتو تهیه کنید، دور خودتان بپیچید و در ساحل به تماشای آب‌تنی مردم و غروب آفتاب بنشینید. حتی کمی آن‌طرف‌تر هم می‌توان روی یک صندلی لم داد و عبور قطارهای سریع‌السیر روسی را روی پل‌های یخ‌زده و کوهستانی تماشا کرد.

سفر خارجی در پاییز

۴. سویل (Seville) – اسپانیا

حرارت روزهای تابستانی در سویل معمولا ۴۰ درجه سانتی‌گراد اندازه‌گیری می‌شود؛ روزها کوتاه‌اند و نور خورشید مستقیما می‌تابد، اما بهتر است که شما بیخیال روزهای خیلی داغ این نقطه از اسپانیا بشوید. چمدان‌هایتان را در تابستان ببندید و آماده یک سفر خارجی در پاییز به مقصد سویل باشید.

روزهای پاییزی سویل، نسبتا گرم هستند و شب‌ها خنک و خاطره‌انگیز سپری می‌شوند. در فصل پاییز -مخصوصا ماه‌های ابتدایی- بوی شکوفه‌های پرتقال همه خیابان را برمی‌دارد و نفس کشیدن در سویل را لذت‌بخش است.

برخلاف روزهای تابستانی سویل که همه مردم اسپانیا در ساحل Matalascañas جمع می‌شوند، در سفر خارجی در پاییز بهتر است که به بام هتل Doña Maria سر بزنید و بعدش به همراه بچه‌ها از شهر بازی Isla Mágica دیدن کنید. اگر فریلنسر در سفر هستید هم خواندن این مطلب را از دست ندهید.

سفر خارجی در پاییز

۵. بلفاست (Belfast) – ایرلند شمالی

به کناره‌های رودخانه لاگان در شمال شرقی ایرلند شمالی می‌رویم؛ اینجا بهشت پاییزدوستان برای یک سفر خارجی در پاییز است. ناحیه ایرلند شمالی به خودی خود سردترین زمستان‌های اروپا را دارد؛ بلفاست هم به عنوان دُردانه این ناحیه، دست کمی از سرما و روزهای خنک برای سفر خارجی در پاییز ندارد.

اسم شهر بلفاست آدم را یاد فیلم معروف بلفاست اثر کارگردان بریتانیایی کنت برانا می‌اندازد؛ البته به نظر من فضای این شهر ایرلندی دقیقا مثل فضای همان فیلم دراماتیک و فراموش‌نشدنی است.

مردم بلفاست یکی از خوشحال‌ترین و خوش‌گذران‌ترین مردم جهان هستند؛ همین قضیه باعث شده است تا بلفاست به یکی از ۵۰ مقصد برتر گردشگری جهان تبدیل شود و سفر خارجی در پاییز را لذت‌بخش کند. در سفر به این شهر بهتر است به موزه و کشتی تایتانیک، باغ وحش و قلعه بلفاست و کلیسای جامع سنت آن حتما و حتما سر بزنید.

سفر خارجی در پاییز

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با نیک پرداخت

بعد از مطمئن شدن از مدارک ویزا باید سراغ رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما بروید. وقتی امکان پرداخت آنلاین قبل از سفر مهیا باشد، هیچ دلیلی برای پشت گوش انداختن وجود ندارد. ایاین را درنظر بگیرید که زمانی پرداخت شما در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود، پس بهتر است همین حالا، هتل را رزرو و بلیت هواپیما را بخرید. با انجام این کارها تجربه‌ی سفر برای شما بدون شکل لذت‌بخش‌تر از هر زمان دیگر خواهد بود. با ثبت در سایت نیک پرداخت انجام تمام این کارها امکان‌پذیر است. از پرداخت تا رزرو.

خرید بلیطرزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست