شارژ حساب پرفکت مانی

چشم بسته زدی تو هدف؛ شارژ حساب پرفکت مانی

شما هم ترس فراموش کردن کیف پول موقع خرید را دارید؟ اینکه موقع حساب کردن، یادتان بیفتد که کیف پول‌تان را در خانه جا گذاشته‌اید. از این بدتر نمی‌شود. حساب خالی پرفکت مانی همان حس را ایجاد می‌کند. بدون شارژ حساب، انگار کیف پول‌تان در خانه جا مانده و فروشنده زیرلب غر می‌زند. با سیستم پرداخت پرفکت مانی یک قدم در خرید از سایت‌های خارجی، انتقال پول و استفاده از خدمات آنلاین جلو هستید. سرعت و امنیت این شیوه‌ی پرداخت دست شما را برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی باز می‌گذارد. نظرتان چیست روش‌های مختلف شارژ حساب پرفکت مانی را مرور کنیم تا هر لحظه برای خرید و پرداخت‌ آماده باشیم؟

سریع بخر. سریع‌تر بفروش.

خرید ووچر. آنی و اتوماتیک.

یک قدم عقب‌تر؛ اول افتتاح حساب

پرفکت مانی بار زیادی را از دوش شما برمی‌دارد. از انتقال پول به آن سر دنیا تا خرید از سایت‌های خارجی و پرداخت‌های بین‌المللی. برای انجام هرکدام از این کارها باید حساب‌تان را از قبل شارژ کرده باشید. حساب پرفکت مانی ندارید؟ ۳۰ دقیقه بعد خواهید داشت اگر مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت‌نام در سایت نیک پرداخت.
  • رفتن به داشبورد و ثبت سفارش جدید. 
  • ورود به خدمات پرفکت مانی و انتخاب «افتتاح حساب پرفکت مانی».
  • وارد کردن چند اطلاعات کوتاه.
  • تبریک. حالا یک حساب پرفکت مانی دارید.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

۴ روش شارژ پرفکت مانی

حالا که یک حساب پرفکت مانی دارید، وقت شارژ آن رسیده است. چهار روش برای انجام این کار پیشنهاد می‌کنیم. هرچند که این سیستم بین‌المللی هنوز به جبهه‌ی تحریم‌کننده‌های سیستم بانکی وارد نشده، ولی به دلیل تحریم‌های بانکی، برای شارژ حساب از نمایندگی‌ پرفکت مانی استفاده کنید. این مراکز خیال شما را از امنیت پرداخت‌ راحت می‌کنند. وقتی پای پول وسط است، امنیت اولویت‌تان باشد.

شارژ حساب پرفکت مانی با Bank Wire

Bank Wire یا استفاده مستقیم از سیستم بانکی – از آن جایی که پرفکت مانی و بانک‌های داخلی از یکدیگر پشتیبانی نمی‌کنند، امکان استفاده از این روش در ایران وجود ندارد.

شارژ نقدی حساب پرفکت مانی

Cash Deposit یا شارژ به صورت نقدی – برای این کار باید به سراغ صرافی‌هایی برویم که مستقیما با پرفکت‌مانی همکاری می‌کنند که خب مشخصا این ویژگی هم در ایران به صورت قانونی در دسترس نیست.

شارژ حساب پرفکت مانی

ووچر و شارژ حساب پرفکت مانی

e-Voucher یا شارژ با استفاده از کد ووچر – این روش به راحتی از طریق ایران قابل انجام است و سیستم پرداخت نیک پرداخت نیز این امکان را فراهم کرده تا مستقیما کد ووچر خریداری کنید.

با ورود به حساب خود در پلتفرم نیک پرداخت، می‌‌توانید با خیال راحت به میزان دلخواه ووچر پرفکت مانی خریداری کنید و آن را در حساب پرفکت مانی خود در قسمت Deposit وارد کنید تا حساب‌تان شارژ شود. ووچر پرفکت مانی دارای یک شناسه ۱۰ رقمی، یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی، تاریخ ایجاد شدن و مقدار آن ووچر است. توجه داشته باشید که این ووچرهای پرفکت مانی به صورت فیزیکی نیستند و دیجیتالی در اختیار شما قرار داده می‌شند. پس از ورود به حساب خود در پرفکت مانی، در بخش deposit و انتخاب e-Voucher، کافی است تا کد ۱۰ رقمی، کد فعالسازی ۱۶ رقمی و شماره امنیتی را وارد کنید تا حساب‌تان شارژ شود. در ادامه راهنمای گام به گام آن را می‌بینید.

  • پس از خرید ووچر پرفکت مانی و دریافت آن، برای شارژ حساب باید وارد حساب کاربری خود در پرفکت مانی شوید.
  • سپس در بخش سپرده‌گذاری (Deposit) گزینه e-Voucher را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده، باید اطلاعات ووچری را که خریداری کرده‌اید، وارد کنید.
  • در قسمت #e-Voucher شماره ۱۰ رقمی ووچر را وارد کنید.
  • در قسمت Activation Code باید شماره ۱۶ رقمی ووچر را وارد کنید.
  • همچنین یک کد امنیتی نمایش داده می‌شود که آن را باید در کادر Turning Number وارد کنید.
  • سپس با کلیک روی گزینه Activate an e-Voucher، مبلغ ووچر خریداری شده به حساب شما واریز خواهد شد.

با استفاده از صرافی‌های آنلاین

Certified Partners یا شارژ با کمک صرافی‌های آنلاین – شارژ پرفکت مانی از این طریق در ایران امکان‌پذیر است و همانطور که گفتیم، می‌توانید این کار را با کمک نیک پرداخت انجام دهید.

جایگزین درجه یک؛ شارژ حساب پرفکت مانی با بیت کوین

اگر با ارزهای دیجیتال سر و کار دارید و یکی از رمزارزهای شما بیت‌کوین است، می‌توانید حساب‌تان را از یک آدرس بیت کوینی شارژ کنید. اما توجه داشته باشید که در این روش، فقط حساب بیت کوینی شما در پلتفرم پرفکت مانی شارژ می‌شود.

شارژ حساب پرفکت مانی با نیک پرداخت

شارژ حساب پرفکت مانی با نیک پرداخت

حالا که صحبت از نمایندگی پرفکت مانی شد، پنل نیک پرداخت گزینه‌ای است که می‌توانید روی آن حساب کنید. برای شارژ حساب پرفکت مانی نیازی به انجام کار طاقت‌فرسا ندارید. با پرداخت ۵ هزار تومان کارمزد و تأیید مدارک هویتی حساب‌تان شارژ است. مشاوران نیک پرداخت ۲۴ ساعته و هر روز هفته آماده‌اند تا اختلالی در روند کارتان پیش نیاید.

  • ورود به سایت نیک پرداخت.
  • ثبت سفارش جدید.
  • از بخش پرفکت مانی، کلیک روی شارژ حساب پرفکت مانی.
  • انتخاب میزان و نوع ارز و وارد کردن شماره کیف پول.

آنی و اتوماتیک. ووچر پرفکت مانی.

پرفکت مانیخرید پرفکت مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست