شگفت‌انگیزترین هتل های درختی جهان

شگفت‌ انگیزترین هتل های درختی جهان را می‌ شناسید؟

یکی از اقدامات اولیه برای سفر پیدا کردن یک هتل مناسب و راحت برای اقامت است. در حالی که اغلب هتل‌های جهان از معماری مدرن و در قلب شهرهای پر جمعیت ساخته می‌شوند هتل های درختی می‌تواند برای ماجراجویان تجربه متفاوتی محسوب شود. متاسفانه امروزه ساختن یک هتل به معنای نابودی تعداد زیادی از درختان باارزش است. با این حال، بسیاری از سازندگان هتل در جهان راه حل بهتری یافته‌اند. فکر می‌کنید راه‌ حل آن‌ها چیست؟ درست حدس زدید، ساختن هتل های درختی (Treetop Hotels). با نیک پرداخت همراه باشید در ادامه شما را با چهار هتل درختی شگفت‌انگیز دنیا آشنا می‌کنیم.

در ضمن اگر به دنبال راهی برای پرداخت هزینه رزرو هتل از سایت های خارجی می‌گردید، خدمات نیک پرداخت در خدمت شماست.

برج‌ های آرییری آمازون در برزیل

برج‌های آرییری آمازون از جمله هتل های درختی شگفت‌انگیز

برج‌های آرییری آمازون (Ariau Amazon Towers)، در شمال غربی شهر مانائوس (Manaus) برزیل، از جمله‌ هتل های درختی استاندارد جهان است. این هتل با ۲۸۸ سوئیت در هفت برج بر فراز رود آمازون (بزرگ‌ترین رود جهان) قرار دارد و عظیم‌ترین هتل درختی تجاری جهان است.

ژاک کاستو (Jacques Cousteau) کاوشگری است که ایده‌ی اولیه‌ی ساخت هتلی در قلب جنگل آمازون را به سبک بومیان برزیل داد. او این ایده را با یک هتل‌دار محلی در میان گذاشت. او تصمیم گرفت رویای کاستو را به واقعیت تبدیل کند. بلندترین برج آرییری آمازون، که به خانه‌ تارزان معروف است، در فراز زیستگاه درختان ماهون (Mmahogany) قرار دارد. این برج با بیش از ۲۱ متر ارتفاع، بر تمام جنگل آمازون دید دارد. علاوه بر این  برج‌های دیده‌بانی ۴۵ متری آمازون نیز همانند این برج‌ها،‌ مناظر خیره‌کننده‌ای را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

خانه‌ درختی سدر کریک در واشنگتن

خانه‌ درختی سدر کریک از جمله هتل های درختی جهان

خانه‌‌ی درختی سدر کریک (Cedar Creek Treehouse) بین گیاهان همیشه سبز پارک ملی کوهستانی ریینر (Mount Rainier National Park) و جنگل ملی گیفورد پینچوت (Gifford Pinchot National Fores) قرار گرفته و ارتفاع آن ۱۵ متر بلندتر از درخت سدر ۲۰۰ ساله‌‌ی این منطقه است. بازدیدکنندگان بعد از بالارفتن از پنج راه پله، به محل اقامت خود که شامل یک اتاق آفتابی و یک اتاق خواب زیر شیروانی با سقف شیشه‌ای است، می‌رسند. برای دیدن مناظر مرتفع‌تر، می‌توانید بر روی پل رنگین کمان (Rainbow Bridge) که حدود ۳۰ متر ارتفاع دارد و در نزدیکی همین خانه‌ی درختی است، پیاده روی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول را می‌شناسید؟

خانه‌ های درختی کادیر در ترکیه

خانه‌های درختی کادیر یکی از هتل های درختی جهان

معمولا اقامتگاه‌های درختی قدیمی، گران قیمت‌تر‌ از اقامتگاه‌های درختی نوساز هستند. اما این موضوع در مورد خانه‌های درختی کادیر (Tree Houses Kadir) که در یک روستای باستانی با ۳۰۰ خانه درختی در شهر المپوس آنتالیا قرار دارند، صدق نمی‌کند.

این هتل های درختی یکی از ارزان‌ترین محل‌های اقامت این منطقه‌ به شمار می‌روند، بنابراین گردشگران زیادی را که در جستجوی یک اقامتگاه خاص و ارزان هستند، به خود جذب می‌کنند. این خانه‌ها به کلیه‌ی امکانات رفاهی و تفریحی از قبیل تلویزیون ماهواره‌ای، میز پینگ پونگ، امکانات لباسشویی و .. مجهز هستند و در روستا تعدادی فروشگاه مواد غذایی و رستوران غذاهای دریایی نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید اقامت در خانه‌های درختی را با صرف حداقل هزینه تجربه کنید، خانه‌های درختی کادیر، گزینه‌ی بسیار خوبی است.

هتل درختی با اتاق‌ های مکعبی آینه‌ ای در سوئد

هتل درختی با اتاق‌های مکعبی آینه‌ای از جمله هتل های درختی جهان

این هتل درختی (Treehotel) در دهکده‌ی کوچکی در شهر هارادس (Harads) سوئد قرار دارد و یکی از مبتکرانه‌ترین هتل های درختی دنیا محسوب می‌شود. معماران محلی برای ساخت اتاق‌های غیرمعمول این هتل، هر یک طرح متفاوتی را پیشنهاد داده‌اند. در مجموع هفت محل اقامت متفاوت با نام‌های کابین، مکعب آیینه‌ای، لانه پرنده، بشقاب پرنده، مخروط آبی، سنجاقک و هفتمین اتاق ساخته شده است. اتاق‌های این هتل با طراحی آینه‌ای شکل خود در میان درختان پنهان و با طبیعت اطرافشان به شکلی عالی ادغام شده‌اند. ابعاد اتاق‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ متر مربع است.

هر یک از اتاق‌ها با دقت ویژه‌ای ساخته شده‌اند تا آسیبی به درختان منطقه‌ی لاپلند سوئد (Lapland) وارد نشود. علاوه بر این از انرژی هیدرو الکتریک و بازیافت زباله‌ها نیز برای جلوگیری از آسیب به طبیعت استفاده شده است. ساخت این هتل‌ها ثابت می‌کند که پیشرفت‌های تکنولوژیک و حفظ طبیعت می‌توانند در هماهنگی کامل در کنار هم اتفاق بیوفتند.

اگر شما هم قصد سفر دارید در جریان باشید که امکان رزرو بیشتر هتل‌های خارجی از طریق نیک پرداخت به صورت آنلاین وجود دارد و پرداخت هزینه مربوط به آن توسط نیک پرداخت انجام می‌شود. برای این کار کافی است به صفحه پرداخت هزینه رزرواسیون هتل های خارجی مراجعه کنید.

 

خرید بلیطرزرو هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست