نقد پرفکت مانی

تو یه چشم به هم زدن؛ نقد پرفکت مانی زیر ۳۰ دقیقه

شما کلیدی در دست دارید که با استفاده از آن تمام قفل‌ها باز می‌شوند. در جیب‌ لباس و کشوی میزتان دنبالش نگردید. شاید برای رسیدن به آن باید سری به حساب‌های پرداخت بین‌المللی بزنید. جایی که تحریم‌های بانکی اجازه‌ی اتصال به سیستم‌های آنلاین بانکی بین‌المللی را نمی‌دهند. اما حالا با کلید قرمز رنگی که دارید تمام قفل‌ها باز می‌شوند. حدس این کلید قرمز آن‌قدر سخت نیست. کافی است پرفکت مانی را با آن رنگ قرمز پررنگ به یاد بیاورید. شمایی که قصد تبدیل دلار حساب پرفکت مانی‌تان را به ریال یا دیگر ارزها، از جمله ارز دیجیتال تبدیل کنید، به بهترین جای ممکن آمده‌اید. نقد درآمد ارزی با استفاده از سیستم‌های پرداخت مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از این سیستم‌ها پرفکت مانی است. مراحل زیادی را باید برای نقد پرفکت مانی انجام دهیم؟ قهوه‌تان را بریزید تا برای خواندن باقی مطلب تمرکز کافی داشته باشید.

‍۱. برای نقد پرفکت مانی در نیک پرداخت محدودیت یا سقفی وجود دارد؟
در نیک پرداخت خیر. بدون هیچ محدودیتی تمام ارزهای حساب شما را زیر ۳۰ دقیقه نقد می‌شود.
۲. با وجود تحریم‌های بانکی امکان نقد پرفکت مانی وجود دارد؟
به پشتوانه‌ی ۱۵ سال تجربه‌ی کار با حساب‌های ارزی در اوج سال‌های تحریم، بدون هیچ مشکلی ارزهای پرفکت مانی شما را به ریال تبدیل می‌کنیم.
۳. تسویه حساب پرفکت مانی در نیک پرداخت به چه صورت انجام می‌شود؟
در کمتر از ۳۰ دقیقه سفارش شما انجام خواهد شد.

دست به نقدیم

نقد پرفکت مانی. زیر ۳۰ دقیقه.

پرفکت مانی بین ایرانیان محبوبیت خیلی زیادی دارد. چون با استفاده از آن خرید و فروش دلار و اعتبارات ارزی امکان‌پذیر است. جدای از نقد پرفکت مانی و خرید دلار، امنیت سیستم آن خیال کاربران هم راحت کرده است. کاربران این سیستم مالی قبل از کار با این سیستم مالی احتمالاً سؤالاتی درباره‌ی ووچر پرفکت مانی و چگونگی نقد کردن آن داشته باشند. از اینجا دست خالی بیرون نمی‌روید.

کوتاه درباره‌ی پرفکت مانی

این سیستم پرداخت با تکیه بر شعار Just Perfect در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد. سیستم پرفکت مانی به صورت حقوقی متعلق به شرکت Perfect Money Finance Corp است و دفتر آن در کشور پاناما قرار دارد. پرفکت مانی از لحاظ عملیاتی در کشورهای پیشرفته متعددی مثل هنگ‌کنگ و بریتانیا مشغول به فعالیت است؛ به طوری که دفتر عملیاتی پرفکت مانی در پایتخت سوئیس (زوریخ) قرار گرفته است. از این بحث که بگذریم، به میران استقبال وحشتناک کاربران جهان از این سیستم پرداخت غیر نقدی می‌رسیم.

نقد کردن دلار پرفکت مانیچیزهایی که درباره‌ی نقد پرفکت مانی باید بدانید

یکی از کاربردهای مهم و پرطرفدار سیستم پرفکت مانی، خرید و فروش بیت کوین است. کاربران با محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و هویتی خود می‌توانند ارزهای دیجیتال بخرند و بفروشند. خرید دلار، شارژ بروکر فارکس با پرفکت مانی، ارسال پول و خرید از سایت‌های خارجی از دیگر مواردی است که می‌توان با استفاده از افتتاح حساب پرفکت مانی انجام داد.

  • خرید، فروش و انتقال انواع ارز به صورت غیر نقدی و آنلاین
  • تبدیل دلار پرفکت مانی و دریافت ارزهای رایج مثل یورو
  • کسب سود ماهانه با نگهداری ارزهای مختلف در حساب پرفکت مانی
  • خرید آنلاین و غیر نقدی از انواع سایت‌های طرف‌حساب با پرفکت مانی
  • خرید بیت کوین و بسیاری از اعتبارات رایج در معاملات جهانی و بین‌المللی
  • خرید ووچر بدون نیاز به ساخت اکانت

الزام برنده شدن؛ انواع حساب‌ پرفکت مانی

قبل از نقد دلار پرفکت مانی و استفاده از خدمات غیر نقدی و آنلاین باید یکی از حساب‌های آن را داشته باشید. سیستم مالی پرفکت مانی سه نوع حساب مختلف با مزایا و ویژگی‌های مختلف در خدمت کاربران قرار داده است. حساب معمولی، حساب ویژه و حساب پارتنر پرفکت مانی.

  • حساب نرمال یا معمولی (Normal Account)

این حساب بهترین گزینه برای کاربران تازه وارد به سیستم پرفکت مانی است. این حساب تاییدشده (Verified) نیست و برای انجام تراکنش‌های مختلف باید کارمزد به مراتب بیشتری در مقایسه با باقی حساب‌ها پرداخت کنید.

  • حساب ویژه (Premium Account)

این حساب را می‌توان نقطه‌ی مقابل حساب معمولی پرفکت مانی در نظر گرفت. حسابی تاییدشده (Verified) که به افرادی تعلق می‌گیرد که یک سال از فعالیت حسابشان گذشته است. به این ترتیب، با داشتن حساب پرمیوم از مزایایی مثل کاهش هزینه‌های تراکنش در نقد پرفکت مانی بهره‌مند می‌شوید.

  • حساب پارتنر (Partner Account)

اگر صرافی آنلاین و نمایندگی یا کارگزاری‌های مخصوص سرمایه‌گذاری دارید، داشتن حساب پارتنر پرفکت مانی را در اولویت قرار دهید. با داشتن این حساب هزینه‌های تراکنش و نقد پرفکت مانی تا اندازه‌ی قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نقد ووچر پرفکت مانی

تحریم بانکی؛ مانع نقد پرفکت مانی

فریلنسرهای بین‌المللی، کسب‌وکارهای آنلاین که بازار جهانی دارند و تمام افرادی که با شرکت‌های خارجی معامله می‌کنند، از دردسرهای نقد درآمد ارزی باخبرند. همگی زیر لب غرولند می‌کنند و شاید از عصبانیت روی میز بکوبند. داد بزنند یا خودخودی کنند. حق هم دارند. تحریم بانکی باعث و بانی تمام این‌هاست. اما اگر به پرفکت مانی روی بیاورید، کمتر حرص می‌خورید. چون مثل وب‌مانی از قوانین اقتصادی ایالات متحده پیروی نمی‌کند و استفاده از امکانات آسان‌تر شده است. به همین خاطر است که یک کاربر ایرانی مثل خود شما در همین لحظه یک حساب به صورت رایگان افتتاح کند. سفارش‌ها و دلارهای پرفکت مانی را نقد کند.

برای نقد پرفکت مانی می‌توانید از ووچر استفاده کنید. ووچر کدی است که با استفاده از آن می‌توان برای یک‌بار از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد. ووچر پرفکت مانی شبیه کارت شارژ سیم‌کارت‌های رایج کار می‌کند. ووچر پرفکت مانی را با مبالغ مشخص خریداری کنید و با وارد کردن کد آن، از خدمات این پلتفرم لذت ببرید. شما می‌توانید دلار پرفکت مانی را به ریال تبدیل کنید.

نقد پرفکت مانی با نیک پرداخت

نقد پرفکت مانی با نیک‌ پرداخت

افتتاح حساب، خرید و فروش یا نقد پرفکت مانی را بدون تردید با استفاده از نمایندگی مطمئن و معتبر انجام دهید. صرافی‌ها و مجموعه‌های بسیاری در ایران وجود دارند که همه خدمات و سرویس‌های پرفکت مانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مجموعه‌ی نیک‌ پرداخت با فراهم کردن بخش ویژه، قابلیت فروش یا خرید دلار پرفکت مانی را در کنار امکان نقد کردن به شما هدیه می‌دهد.

  • نقد دلار پرفکت مانی بدون محدودیت
  • زیر ۳۰ دقیقه

این‌ها بخشی از امکانات ویژه‌ی نیک پرداخت برای کاربران پرفکت مانی است. پاسخگویی و مشاوره ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته را هم کنار آن‌ها قرار دهید. دیگر کم و کسری وجود ندارد. کافی است در سایت نیک پرداخت ثبت نام کنید. درخواست بدهید و خیلی زود پول به حساب‌تان واریز می‌شود. بدون معطلی، حالا وقت نقد کردن است.

پرفکت مانیفروش پرفکت مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست