فریلنسر

انواع پیشنهادهای کار به فریلنسرها چیست؟

شناخت انواع پیشنهادهای کار به فریلنسرها می‌تواند تضمینی برای دریافت کار مداوم و درآمد دائمی در زمینه‌ی کسب و کار‌تان باشد. این مقاله از نیک پرداخت به شما کمک خواهد‌ کرد تا چنانچه به تازگی تصمیم گرفته‌اید به صورت فریلنسری کار کنید، بتوانید با انواع کارهایی که می‌شود به صورت فریلنسری انجام داد؛ آشنا شوید و برنامه ریزی کنید که چگونه در یک ساختار منظم به جستجوی آن‌ها بپردازید و همچنین برای تعادل حجم کاری‌تان برنامه‌ریزی کنید.

انواع پیشنهادهای کار به فریلنسرها

پیشنهادهای کار به فریلنسرها را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. با ما همراه باشید تا با مدت زمان آن‌ها همچنین میزان درآمد و جزئیات‌شان آشنا شوید.

شرکت های طراحی

  • مدت زمان همکاری: بلند مدت همراه با بستن قرارداد به طور منظم
  • درآمد: بالا

قرارداد بستن با شرکت های طراحی ، یعنی کار پر درآمد به صورت دائم و منظم. این گونه شرکت‌ها این روزها با به کارگیری فریلنسرها، توانسته‌اند حجم کاری خود را افزایش دهند. برای کارهایی از این نوع، شما می‌بایست مسئولیت‌پذیر و قابل اعتماد باشید و در ساعات منظم کاری فعالیت داشته باشید. مشتریانی که کارهایشان را به یک فریلنسر واگذار می‌کنند، هزاران یا صدها هزار دلار برای شرکت خود هزینه کرده‌اند و در صورت وارد کردن خسارت به آن‌ها، بخش اعظم آن بر عهده‌ی شماست.

پیشنهادهای کار به فریلنسرها - شرکت های طراحی

همچنین مدت زمان انجام هر کار ممکن است شما را تحت فشار قرار دهد. شما می‌بایست مهارت‌های ارتباطی خود را قوی کنید. چرا که ممکن است در طول روز تماس‌های زیادی از جانب مشتریان‌تان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته طلایی برای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

بستن چندین قرارداد‌ کاری به طور هم زمان سخت است اما غیر ممکن نیست. شما می‌توانید خود را به طور کامل برای شرکت‌هایی که تمایل دارید به طور مستقیم با آن‌ها همکاری کنید معرفی و نحوه‌ی همکاری با آن‌ها را برایشان بازگو کنید.

کسب و کارهای کوچک

  • مدت زمان: قراردادهای مکرر و کوتاه مدت
  • درآمد: بیشتر از میانگین

یکی از پیشنهادهای کار به فریلنسرها ، کار با یک کسب و کار کوچک است. این نوع کار برای یک فریلنسر رایج‌تر و آسان‌تر است. ارتباط کاری می‌تواند شخصی باشد و همچنین دائما در حال انجام باشد اما همیشه پایدار نخواهد بود. خسارت‌ها می‌تواند با توجه به نوع کار متفاوت باشد. اما پتانسیل کاری بسیار زیاد و میزان درآمد دائم و پایدار است. تجربه مشتریان ثابت کرده است در این زمینه کار کردن بهترین راه کسب درآمد است.

کارهایی که فقط برای یک بار انجام می‌شود

  • مدت زمان: کوتاه مدت
  • درآمد: متوسط و کم

به سومین نوع از پیشنهادهای کار به فریلنسرها رسیدیم. این گونه کارها می‌آیند و می‌روند و تضمینی برای یک درآمد ثابت برای آن‌ها وجود ندارد. یعنی بعد از این که کار را تمام کردید، چیز دیگری باقی نمی‌ماند. این نوع کارها سریع انجام می‌شوند و حتی بیشتر از یک روز طول نخواهد کشید. حتی شما می‌توانید این نوع کار را تکرار کنید و آن را تبدیل به یک رابطه‌ی کاری طولانی مدت کنید. کافیست کار را به نحو احسن انجام دهید و در کنار آن خدمات دیگر اما مرتبط با آن کار را نیز ارائه دهید.

پیشنهادهای کار به فریلنسرها - کارهایی که یک بار انجام می‌شوند

در انجام کارهای فریلنسری‌تان تعادل بر قرار کنید

با ترکیب سه نوع فعالیت فریلنسری ذکر شده، می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید. اما به هر حال، این که بتوان چند پروژه را به صورت همزمان انجام داد و آن‌ها را مدیریت کرد، اندکی مشکل است. شما ابتدا می‌بایست کارها را برای خود تعریف کنید، سپس بسنجید که از عهده‌ی چه مقدار کار می توانید برآیید همچنین مشخص کنید که چه نوع پروژه‌هایی برای شما مناسب‌ترند.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش وب مانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست