کسب بیت کوین با بازی چگونه ممکن است؟

کسب بیت کوین با بازی و نحوه نقد کردن آن

بی‌شک می‌توان بیت کوین را رایج‌ترین ارز دیجیتالی جهان دانست. بسیاری از فعالان این حوزه معتقدند که ممکن است روزی بیت کوین جایگزین پول‌های رایج امروزی شوند. شاید برایتان جالب باشد که از همین حالا بسیاری از محصولات دنیای فناوری به استقبال این ایده رفته و از بیت کوین به جای پول نقد به عنوان راهی برای پرداخت پاداش به کاربرانشان استفاده می‌کنند. اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی یکی از این موارد هستند. در ادامه مطلب با نیک‌ پرداخت همراه شوید تا چند مورد از اپلیکیشن‌هایی که امکان کسب بیت کوین با بازی را برای کاربرانشان فراهم می‌کنند بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای کسب بیت کوین با بازی

در ادامه به معرفی اپلیکیشن‌هایی می‌پردازیم که از بیت کوین به عنوان پاداش در جریان بازی استفاده می‌کنند. اغلب این اپلیکیشن‌ها هم در اندروید و هم در آیفون موجود بوده و پرداخت‌هایشان هم از طریق پی پال، گیفت کارت، کارت‌های پیش پرداخت و … صورت می‌گیرد. در خصوص بهترین روش نقد کردن پی پال هم این مطلب را بخوانید.

« توجه داشته باشید که برخی از این سایت‌ها و برنامه‌ها ممکن است با توجه به تحریم‌ها برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی مواجه باشد و برخی از این بازی‌ها صرفا جهت آشنایی معرفی شده‌اند.»

گردونه‌های شانس

گردونه‌های شانس یا به عبارتی spin games  بازی‌هایی بسیار ساده و بدون نیاز به فکر کردن هستند. در سایت Free Bitcoin می‌توانید تا ۲۰۰ دلار بیت کوین را از طریق این گردونه‌ها به دست بیاورید. شما هر ۶۰ دقیقه امکان چرخاندن و امتحان کردن شانس خود را دارید. هرگاه توانستید عدد ۱۰۰۰۰ را ببینید می‌توانید بیت کوین دریافت کنید. البته در غیر این صورت نیز امکان برنده شدن جایزه‌های کوچک‌تر وجود دارد.

بازی‌های فلش

بازی‌های فلش را می‌توان در رتبه سوم کسب بیت کوین با بازی قرار داد. این بازی‌ها به تنهایی نیز سرگرم کننده هستند و طرفداران زیادی دارند اما با احتمال برنده شدن پول بسیار جذاب‌تر می‌شوند. به طور مثال می‌توان به وبسایت Tremor Games‌ اشاره کرد که در نگاه اول یک سایت بازی آنلاین معمولی به نظر می‌رسد اما در حقیقت می‌توانید با آن بیت کوین برنده شوید. هنگامی که موجودیتان از حد تعیین شده بیشتر شود می‌توانید پولتان را از سایت برداشت کنید.

بازی کش کلمبر

یکی دیگر از سایت‌های مناسب برای کسب بیت کوین با بازی Cash Clamber است. این سایت به کاربرانش امکان می‌دهد که بازی ویژه خود را طراحی کرده و با دوستانشان آن را بازی کنند. به نسبت موفقیت‌هایتان به شما بیت کوین داده خواهد شد که امکان برداشت  آن‌ها از حساب بازی وجود دارد.

کسب بیت کوین با بازی کلش کمبر
بازی کش کلمبر

Sweatcoin

این برنامه بابت راه رفتن به شما پول پرداخت می‌کند. با نصب آن روی گوشی هوشمند خود به ازای هر ۱۰۰۰ قدم به مقدار ۰.۹۵ sweatcoins دریافت می‌کنید. هر زمانی که به حداقل مسیر تعیین شده رسیدید می‌توانید این sweatcoins‌ها را به جوایز دیگر تبدیل کنید. گزینه‌های موجود برای تبدیل عبارتند از: لباس ورزشی، برنامه‌های تناسب اندام، پول نقد از طریق پی پال، اپل واچ، آیفون و … . اگر به چنین اپلیکیشن‌های ورزشی برای کسب درآمد علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطلب راه بروید، درآمد دلاری بگیرید را هم بخوانید.

کسب بیت کوین با بازی و اپلیکیشن
این برنامه بابت راه رفتن به شما پول پرداخت می‌کند

Swagbucks LIVE

این اپلیکیشن هم در اندروید و هم دستگاه‌های اپل قابل دسترسی است. این اپلیکیشن شامل یک بازی با اجرای زنده با ۱۰ سوال از مسائل کم اهمیت است که می‌توانید به طور رایگان به آن ملحق شده و جایزه نقدی بگیرید. در هر بازی یک فرصت دارید تا در صورت حذف دوباره وارد بازی شوید. این بازی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و اگر جزو برندگان باشید مبلغ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار بین شما تقسیم می‌شود.

پادکستر فریلنسر
با استفاده از بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی در نیک‌پرداخت می‌توان درآمدهای ارزی و دلاری خود را به ریال تبدیل کرد.

iRazoo

اگر می‌خواهید از طریق بازی یا شرکت در نظرسنجی‌ها درآمد کسب کنید، iRazoo یک انتخاب عالی برای شروع است. این سایت بابت پاسخ به نظرسنجی، تماشای فیلم، انجام بازی‌ها و موارد دیگر به شما پول می‌پردازد. این وظایف هر روز بروز شده و اگر این برنامه را به دوستان خود معرفی کنید هم امتیاز می‌گیرید. می‌توانید این امتیازات را به صورت نقدی از طریق پی پال یا کارت‌های هدیه بازخرید کنید.

سیستم امتیاز دهی این وبسایت محبوب که از سال ۲۰۰۷ ایجاد شده بر پایه فعالیت‌های کاربران است. شما با دریافت حداقل ۱۲۰۰۰ امتیاز می‌توانید ۲۰ دلار از طریق پی پال دریافت کنید. برای دریافت گیفت کارت ۵ دلاری هم حداقل ۳۰۰۰ امتیاز لازم است.

Coin Pop App

این برنامه رایگان اندرویدی با بیش از ۵ میلیون بار دانلود، شاید شما را ثروتمند نکند اما می‌تواند مقداری پول نقد اضافی برایتان فراهم کند. این اپلیکیشن در ازای دانلود و اجرای بازی‌های مختلف به کاربران خود پول پرداخت می‌کند. پس از ثبت نام در این برنامه که در مارس ۲۰۱۸ منتشر شده است به مقدار ۴۴۴۴ سکه به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

در این اپلیکیشن بازی‌های مختلفی ارائه می‌شود که با توجه به اطلاعات حساب کاربری و بر حسب سن و جنس بازی‌های مناسب هر کاربر دسته‌بندی می‌شوند. همچنین با پیشنهاد آن به دوستانتان می‌توانید امتیاز کسب کنید.

کسب بیت کوین با بازی‌های مختلف
این اپلیکیشن در ازای دانلود و اجرای بازی‌های مختلف به کاربران خود پول پرداخت می‌کند

Bananatic

توسعه دهندگان بازی‌ها از Bananatic برای آزمایش بازی‌ها و دریافت نظرات استفاده می‌کنند. با پیوستن به انجمن‌ها و نظر دادن درباره بازی‌ها از طریق این اپلیکیشن می‌توانید پول دریافت کنید. هرچند که میزان کسب بیت کوین با بازی در این اپلیکیشن آنچنان زیاد نیست ولی می‌توانید به عنوان یک سرگرمی کوچک روی آن حساب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی گیمرها و استریمرها

Bonus – Boodle

آخرین برنامه‌ای که در این لیست جهت کسب بیت کوین با بازی به آن میپردازیم برنامه Boodle است. این برنامه رایگان برای امتحان برنامه‌ها و بازی‌های جدید به شما پاداش می‌دهد. با به دست آوردن سکه‌های Boodle می‌توانید به بازخرید کارت‌های هدیه از فروشگاه‌هایی مانند نایکی بپردازید. راه‌های بدست آوردن سکه‌های Boodle به این طریق است:

  • انجام بازی‌های محبوب موبایلی
  • پاسخگویی به سوالات
  • تکمیل پیشنهادات ویژه
  • کشف معاملات
  • معرفی به دوستان
  • گرفتن نظرسنجی روزانه

این اپلیکیشن تنها برای کاربران اندروید در دسترس است.

سوالات پرتکرار درباره کسب بیت کوین با بازی

همواره سوالات و ابهامات زیادی درباره اپلیشکن‌هایی که به عنوان پاداش به کاربران خود پول نقد یا ارزهای دیجیتال می‌دهند وجود دارد. در ادامه به چند نمونه متداول از این سوالات و پاسخ‌های آن می‌پردازیم.

آیا بازی‌های پولی ایمن هستند؟

در حقیقت این مسئله به وبسایت یا اپلیکیشنی که از آن استفاده می‌کنید بستگی دارد. باید درباره سابقه اپلیکیشن مورد نظر که در آن بازی می‌کنید تحقیق کرده، نظرات آنلاین را بخوانید یا وبلاگ‌های آنلاینی که همه چیز را درباره بازی‌های پولی می‌نویسند دنبال کنید. در هر صورت باید درباره وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که ادعا می‌کنند بابت بازی به شما پول می‌دهند کاملا تحقیق کنید چون ممکن است نا امن بوده یا حتی نوعی کلاهبرداری باشند.

چه اپلیکیشن‌هایی برای بازی به شما پول واقعی می‌پردازند؟

برنامه‌های زیادی وجود دارند که به کسب بیت کوین بیت کوین با گوشی کمک می‌کنند. از آنجا که این برنامه‌ها نرخ‌های تبدیل متفاوتی دارند یا فعالیت‌های متفاوتی برای انجام دادن ارائه می‌کنند، انتخاب یک برنامه رایگان و مطمئن از بین آن‌ها دشوار است. برنامه‌ها یا وبسایت‌هایی مانند MyPoint یا Swagbucks بلافاصله پس از انجام فعالیت پول می‌پردازند که می‌تواند مبنایی در انتخاب برنامه‌هایی از این قبیل باشند.

درآمد این بازی‌ها چقدر است؟

این اپلیکیشن‌ها درآمد آنچنانی ندارند که شغل روزانه‌تان را به خاطر آن‌ها کنار بگذارید. میزان وجهی که از طریق این بازی‌ها می‌توانید به دست آورید بستگی به نحوه استفاده از آن‌ها، امتیازاتی که به دست می‌آورید و آنچه بازخرید می‌کنید دارد. شاید همه اینها نیاز به صرف زمان قبل توجهی داشته باشد اما به هر صورت می‌توانید به کسب درآمد با گیم به عنوان یک درآمد کوچک در کنار سرگرمی روی آن حساب کنید. مطلب چگونه می‌توانیم با بیت کوین از آمازون خرید کنیم را هم بخوانید.

نقد کردن درآمد ارزی

تا اینجا به شما بازی‌هایی را معرفی کردیم که از طریق  آن‌ها می‌توانید به کسب بیت کوین یا کسب درآمد دلاری بپردازید. اما اگر برایتان سوال پیش آمده است که چگونه باید درآمد ارزی حاصل از بازی‌ها را نقد کنید باید در جواب بگوییم که نیک پرداخت می‌تواند به شما کمک کند. شما با استفاده از خدمات نیک پرداخت می‌توانید به سادگی درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و آن را به حساب بانکی خود در داخل کشور منتقل کنید. برای این کار روی بنر زیر کلیک و از مشاوران متخصص ما در مورد نوع بازی و ارزی که می‌توانید نقد کنید مشورت بگیرید.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

جمع بندی

همانطور که دیدید کسب بیت کوین با بازی به سایت‌ها محدود نمی‌شود و به دنیای اپلیکیشن‌ها نیز راه یافته است که البته برای بسیاری از افراد انتخاب راحت‌تری است. تعداد این اپلیکیشن‌ها بسیار زیاد است و انتخاب از میان  آن‌ها کاری دشوار. در این مطلب نیک پرداخت به معرفی بهترین بازی‌های کسب بیت کوین پرداختیم که می‌توانند در کنار فراهم آوردن لحظاتی خوش برای شما، حسابتان را با بیت کوین پر کنند.

منبع: dollarfinancials

ارز دیجیتالبیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست