خرید گیفت کارت آمازون

خرید گیفت کارت آمازون و نحوه استفاده از آن

با شکل گیری فروشگاه‌های اینترنتی همچون آمازون امکان استفاده از کارت‌های اعتباری برای خرید اینترنتی هم فراهم شد. اما با گذر زمان روش‌های دیگری مثل استفاده از گیفت کارت‌ها هم پا به این عرصه گذاشتند. گیفت کارت، ابزاری است که توسط کمپانی‌های مختلف به مشتریانشان ارائه می‌شود تا بدون نیاز به کارت بانکی یا پرداخت نقدی، هزینه خرید‌های خود را به راحتی پرداخت کنند. گیفت کارت آمازون که توسط بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان صادر می‌شود، از این دسته کارت‌ها است. از طریق گیفت کارت آمازون و شارژ حساب خود در این سایت، به سادگی قادر به خرید محصولات مورد نظر خود خواهید بود. در این مطلب وبلاگ نیک پرداخت بیش از پیش با این گیفت کارت آشنا خواهیم شد.

گیفت کارت آمازون چیست؟

گیفت کارت آمازون نوعی کوپن پیش پرداخت است که شامل تخفیف‌هایی روی انواع محصولات است. از این کوپن می‌توان به عنوان یکی از روش‌های پرداختی در سایت آمازون هم استفاده کرد. ضمن اینکه قابلیت پرداخت قبض موبایل و دیگر صورتحساب‌های معمول هم با این کارت‌ها وجود دارد.

انواع گیفت کارت آمازون

گیفت کارت‌های آمازون هم مانند گیفت کارت اسپاتیفای در انواع مختلف ۱ دلاری تا ۲۰۰۰ دلاری موجود هستند که بسته به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید. علاوه بر قیمت، انواع گیفت کارت آمازون در مواردی مثل طراحی و نحوه ارسال هم تفاوت‌هایی نسبت به هم دارند. این کیفت کارت‌ها در انواع الکترونیکی، فیزیکی و حتی به شکل کارت پستال عرضه می‌شوند.

  • در نوع الکترونیکی می‌توانید عکس یا فیلم دلخواه خود را به کارت اضافه کنید.
  • در نوع فیزیکی هم می‌توانید از بسته بندی‌های بسیار متنوعی که برای این گیفت کارت‌ها وجود دارد استفاده کنید.

کاربردهای گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند. مثلا می‌توان با آن به خرید لوازم نو و دست دوم از طریق اینترنت پرداخت. همانطور که می‌دانید در حال حاضر آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان است. خوشبختانه همه محصولات ارائه شده در این فروشگاه قابلیت خرید با کارت هدیه آمازون را دارند. برای کسب اطلاع از گیفت کارت پلی استیشن هم این مطلب را بخوانید.

ضمنا از طریق گیفت کارت‌های آمازون می‌توانید برنامه‌های اندروید را هم برای موبایل خود خریداری و نصب نمایید. به طور کلی کاربردهای این گیفت کارت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • خرید لوازم نو و دست دوم
  • خرید انواع بازی ها
  • خرید کتاب
  • خرید بسته‌های نرم افزاری
  • خرید کیف و کفش و پوشاک
  • خرید برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های دیجیتالی
  • خرید لوازم خانگی
  • خرید لوازم تفریحی و …
خرید گیفت کارت آمازون
با گیفت کارت آمازون حتی می‌توان اپلیکیشن موبایلی هم خرید

چیزهایی که می‌توان با گیفت کارت آمازون خرید

همانطور که یش از این گفتیم معادل اعتبار و قیمت کارت هدیه آمازون می‌توان برای خرید انواع اجناس و کالاها از آن استفاده کرد. در واقع تقریبا هر چیزی که در فروشگاه‌های اینترنتی جهت فروش گذاشته شده است قابلیت خرید با این گیفت کارت را دارد. در ادامه فقط به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مخلوط کن

می‌خواهید رژیم غذایی خود را تغییر دهید؟ شاید شروع روز با یک لیوان اسموتی بهترین راه برای شروع این کار باشد. برای این کار می‌توانید انواع مخلوط کن‌ها با ویژگی‌ها و در اندازه‌های مختلف را با استفاده از گیفت کارت آمازون خریداری کنید.

خرید مخلوط کن با گیفت کارت آمازون
می‌توانید انواع لوازم خانگی را با گیفت کارت آمازون خریداری کنید

اسپیکر پرتابل

با استفاده از اسپیکرهای پرتایل می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در سفر یا پیک نیک‌های خانوادگی به صورت دسته جمعی گوش کنید. یکی از بهترین مدل‌های این اسپیکرها، اسپیکر آنکر است. این اسپیکر با استفاده از بلوتوث می‌تواند تا ۲۴ ساعت متوالی لذت گوش سپردن به آهنگ‌های مورد علاقه تان را در هر جایی که هستید به شما هدیه دهد. این اسپیکر هم قابلیت خریداری با گیفت کارت‌های آمازون را دارد.

گیفت کارت آمازون خرید اسپیکر
خرید اسپیکر پرتابل با گیفت کارت آمازون

اپل ایر پاد

اگر گیفت کارتی با مقدار شارژ فراوان به دستتان رسید شاید بخواهید خرید ایرپادهای اپل را امتحان کنید. چون مطمئنا ارزشش را دارند. حتی اگر مجبور شوید که فقط بخشی از هزینه آن را با گیفت کارت آمازون بپردازید. ایپرپادهای اپل بهترین هدفون‌های وایرلس هستند که می‌توانند کیفیت صدای بسیار خوبی را با اتصال به دستگاه‌های اپل برای شما به ارمغان بیاورند.

گیفت کارت آمازون خرید ایرپاد
اپل ایرپاد بهترین هدفون‌های بازار برای گوشی‌های اپل هستند

استند گوشی همراه

استندهای گوشی‌های همراه رفته رفته از محبوبیت زیادی برخوردار می‌شوند. این استندها کار شما برای تماس ویدیویی، گرفتن سلفی، تماشا کردن فیلم و دیگر کارهای معمول با موبایل را راحت می‌کنند. شما می‌توانید انواع مختلف این استندها را در طرح و اندازه‌های گوناگون با استفاده از گیفت کارت‌های خود خریداری کنید.

خرید با گیفت کارت آمازون
می‌توانید انواع لوازم جانبی را هم با گیفت کارت‌ها خریداری کنید

کتابخوان الکترونیکی

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به کتابخوانی دارند شاید دلتان بخواهد تجربه خواندن کتاب با یک کتابخوان الکترونیکی را هم امتحان کنید. از مزیت‌های این کتابخوآن‌ها می‌توان به امکان دسترسی آسان به نسخه‌های دیجیتالی کتاب‌های مورد علاقه تان اشاره کرد. حتی کتاب‌هایی که از نسخه چاپی کمیابی برخوردار هستند هم معمولا به صورت دیجیتالی آسان یافت می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آمازون، معروفترین کتابخوان الکترونیکی دنیا یعنی کیندل را خریداری کنید.

"<yoastmark

خرید گیفت کارت آمازون

با خرید گیفت کارت آمازون می‌توانید حساب کاربری خود را در این فروشگاه بزرگ شارژ کنید و به اندازه اعتبار شارژ شده از سایت آمازون خرید کنید.  متاسفانه به دلیل مشکلاتی که بر سر راه خرید از آمازون در ایران برای کاربران ایرانی وجود دارد بسیاری از آن‌ها قید تلاش برای خرید این کارت‌ها را می‌زنند. اما خوشبختانه سایت نیک پرداخت در کنار شماست تا بتوانید به سادگی و با کمترین هزینه ممکن، گیفت کارت آمازون را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. برای این کار با کارشناسان ما تماس گرفته یا روی بنر زیر کلیک کنید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید

نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون یا ردیم کردن آن

گیفت کارت آمازون می‌توان هم از طریق تلفن‌های همراه و هم از طریق وبسایت استفاده کرد. اگر از گوشی همراه خود برای این کار استفاده می‌کنید طبق مراحل زیر پیش بروید:

ردیم کردن از طریق گوشی:

  • اپلیکیشن آمازون را باز کنید.
  • از طریق منوی سه خطی آن گزینه Account را انتخاب کنید.
انتخاب گزینه Account
  • صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش Payments برسید.
  • در اینجا گزینه Manage gift card balance را طبق تصویر انتخاب کنید.
انتخاب گزینه Manage gift card balance
  • در صفحه باز شده می‌توانید کارت هدیه آمازون را ردیم کرده یا در صورت نیاز، گیفت کارت فعلی خود را شارژ کنید.
  • با انتخاب گزینه Redeem another gift card می‌توانید گیفت کارت جدیدتان را با وارد کردن یا اسکن کد روی آن فعال کنید.
در این صفحه کد روی گیفت کارت را وارد کنید

ردیم کردن گیفت کارت از طریق سایت

اگر می‌خواهید این کار را از طریق وبسایت انجام دهید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • وارد حساب کاربری خود در سایت آمازون شوید.
  • از گوشه سمت راست سایت گزینه Account & Lists را انتخاب کنید.
  • در منوی ظاهر شده، گزینه Gift Card Balance را انتخاب کنید.
انتخاب گزینه Gift Card Balance
  • در این صفحه می‌توانید موجودی گیفت کارت خود و تاریخچه تراکنش‌های آن را ببینید.
  • برای ردیم کردن گیفت کارت جدید باید روی گزینه Redeem a Gift Card کلیک کنید.
  • سپس کد روی کارت را وارد کنید.
کلیک روی Redeem a Gift Card و وارد کردن کد

علاوه بر روش‌های ذکر شده، می‌توانید هنگامی‌ که کالایی را از سایت یا اپلیکیشن آمازون خریداری می‌کنید در صفحه صورتحساب و از طریق بخش پرداخت‌ها، کد گیفت کارت آمازون را وارد کنید تا از آن به عنوان روش پرداختی خود استفاده نمایید. در مورد چهار روش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی هم این مطلب را بخوانید.

می‌توان در صفحه صورتحساب خرید هم از گیفت کارت استفاده کرد

جمع بندی

در این مطلب نیک پرداخت به معرفی گیفت کارت آمازون و کاربردهای آن پرداختیم. ضمن اینکه روش استفاده از این گیفت کارت در پلتفرم‌های مختلف را با جزئیات مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید در صورت نیاز، این گیفت کارت را از طریق سایت نیک پرداخت خریداری کرده و با خیال راحت استفاده کنید.

منابع: usatoday، businessinsider، timesofindia

خرید از سایت های خارجیخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست