خرید گیفت کارت

۸ گیفت کارت خیلی مهم که هرکسی باید داشته باشه

عشاق موسیقی، خوره‌های گیم، سینه‌چاک‌های اپل، فیلم‌بین‌های حرفه‌ای پلتفرم‌های خاص خودشان را برای دنبال کردن علایق‌شان دارند. از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن تا اسپاتیفای و آیتونز و نتفلیکس. داشتن اشتراک هریک از این‌ها ممکن است برای شما که در ایران زندگی می‌کنید، دردسرهای زیادی داشته باشد. این را باید آخر داستان بدانیم؟ قطعاً نه. داشتن گیفت کارت هرکدام از این پلتفرم‌ها مثل آب خوردن است. کافی است بدانید دنبال چه چیزی می‌گردید. در این مقاله با هشت گیفت‌ کارت‌ پلی استیشین، ایکس باکس، نینتندو، اسپاتیفای، نتفلیکس، آیتونز، گوگل و استیم آشنا خواهید شد. ممکن است بپرسید خرید گیفت کارت امکان پذیر است؟ جواب: با نیک پرداخت بله.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت نوعی کارت هدیه یا کارت اعتباری است که با ا وارد کردن کد پشت گیفت کارت‌ در قسمت Redeem سرویس مورد نظر دسترسی شما به امکانات جذاب هر سرویس امکان پذیر می‌شود. گیفت کارت‌ به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی وجود دارد. همچنین هر یک از شرکت‌ها، با توجه به نیازهای متنوع، گیفت‌ کارت‌هایی با مبالغ مختلف عرضه می‌کنند. قیمت آن‌ها ممکن است از ۲ یا ۵ دلار شروع شود. برخی گیفت کارت‌ها هم تا ۱۰۰ دلار قیمت دارند. باتوجه به نیازتان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

خرید انواع گیفت کارت

نامحدود. زیر ۳۰ دقیقه.

گیفت کارت پلی استیشن

شرکت پلی استیشن به عنوان یکی از برترین شرکت‌های سرگرمی دنیا که یکی از عرضه کنندگان کنسول‌ بازی‌ و یکی از برترین ناشرین بازی‌های ویدیویی است، محبوبیت بالایی بین کاربران ایرانی و خارجی دارد. شما با استفاده از خرید گیفت کارت‌ این شرکت قادر هستید بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید مستقیما اشتراک پلی‌استیشن پلاس خریداری کنید تا از خدمات مختلفی نظیر انجام بازی‌های آنلاین و دریافت بازی‌های رایگان بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید که گیفت کارت پلی اسیتشن ۴ و پلی استیشن ۵ فرقی با هم ندارند و همگی به یک روش در تنظیمات پلی استیشن وارد می‌شوند.

مزایای گیفت کارت پلی استیشن

نحوه‌ ردیم پلی استیشن

برای وارد کردن گیفت کارت PS4 یا PS5 خود، می‌توانید هم از طریق کنسول و هم از طریق وبسایت پلی‌استیشن این کار را انجام دهید. تنها کافی است در سایت یا کنسول خود وارد حساب کاربری شوید، از بخش Menu به قسمت تنظیمات (Setting) بروید و وارد قسمت Account Management شوید. در ادامه کافی است در قسمت Wallet در بخش Account Information، گزینه Add Funds را انتخاب کنید در قسمت Redeem Codes، حروف گیفت کارت پلی اسیتشن خود را وارد کنید.

مراحل فعال‌سازی گیفت کارت پلی استیشن پلاس هم دقیقا به همین روش انجام می‌شود.

گیفت کارت ایکس باکس

ایکس باکس یکی دیگر از عرضه کنندگان کنسول‌های بازی و از جمله ناشرین بزرگ بازی‌های ویدیویی است که یکی از زیرشاخه‌های بزرگ مایکروسافت محسوب می‌شود. با استفاده از گیفت کارت‌ ایکس باکس قادر هستید علاوه بر خرید بازی، اشتراک گیم‌پس (Xbox Gamepass) را خریداری کنید که بیش از ۲۰۰ بازی رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین اشتراک ایکس‌ گلد یکی دیگر از سرویس‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد تا با خرید آن، بازی‌های آنلاین پولی را انجام دهید. البته سرویس Xbox Gamepass Ultimate را هم فراموش نکنید که با قیمتی پایین‌تر، اشتراک گیم‌پس و گلد را در کنار یک سری ویژگی‌های جذاب، در اختیارتان قرار می‌دهد.

ردیم ایکس باکس (XBox) 

پس از خرید گیفت کارت Xbox تنها کافی است تا از طریق اپلیکیشن موبایل، وبسایت یا کنسول‌های این برند، وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت Redeem a Code، شماره گیفت کارت خود را وارد کنید. برای دسترسی به این بخش در کنسول‌های ایکس باکس، باید وارد قسمت Store شده و با فشردن دکمه View روی کنترلر، به قسمت Redeem بروید. در صورتی که از طریق وب سایت وارد حساب کاربری خود شده‌اید، کافی است مستقیما به صفحه Redeem a Code ایکس باکس بروید.

خرید گیفت کارت نینتندو

نینتندو یکی دیگر از سه عرضه کننده کنسول‌های بازی و از جمله ناشرین بازی‌های ویدیویی است که در ایران طرفداران خاص خود را دارد. شما با خرید گیفت کارت نینتندو می‌توانید بازی‌های جذاب این شرکت را مستقیما از فروشگاه آنلاین نینتندو خریداری کنید. توجه داشته باشید که گیفت‌های نینتندو با نام Nintendo eShop هم شناخته می‌شوند.

چطور گیفت کارت نینتندو را وارد کنیم؟

نینتندو کنسول‌های دستی مختلفی را عرضه کرده است. در صورتی که کنسول Wii U یا Nintendo 3DS در اخیتار دارید، ابتدا باید Nintendo Network ID خود را به حساب نینتندوی خود لینک کنید. در صورتی که کنسول Nintendo Switch در اختیار دارید باید ابتدا از طریق حساب کاربری خود، با کنسول نینتندو سوییچی که در اختیار دارید، حداقل یک بار به Nintendo eShop دسترسی پیدا کنید.

سپس برای وارد کردن گیفت کارت نینتندو کافی است از طریق یک مرورگر، به صفحه Redeem نینتندو مراجعه کنید. سپس با ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید کد گیفت کارت را وارد کنید.

گیفت کارت استیم

استیم یکی از مشهورترین سرویس‌های بازی‌های ویدیویی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی با مدیریت شرکت  Valve Corporation است که در ایران و جهان طرفداران بی‌شماری دارد. شما با خرید گیفت کارت استیم و شارژ استیم والت خود می‌توانید بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را خریداری کنید.

روش ردیم استیم و شارژ ولت

برای شارژ استیم والت خود کافی است پس از خرید گیفت کارت استیم، نرم‌افزار استیم را باز کنید و در قسمت پروفایل خود که در بالای صفحه قرار دارد، وارد قسمت View My Wallet شوید. حال کافی است روی گزینه Redeem a Steam Gift Card or Wallet Code شوید و شماره سریال گیفت کارت خود را وارد کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز

طرفداران شرکت اپل و محصولات گران قیمتی که عرضه می‌کند، در کشور ما کم نیستند. اپل سرویس‌های مختلفی در اختیار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی‌های موبایل، موسیقی، فیلم و سریال و حتی پادکست اشاره کرد. اپل توانسته در طول سال‌های فعالیت خود،‌ انواع و اقسام سرویس‌ها را برای تمامی اقشار جامعه و طرفداران خود فراهم کند. شما با خرید گیفت کارت آیتونز می‌توانید از تمامی محصولات پولی و اشتراک‌های ماهیانه این شرکت بهره‌مند شوید.

چطور گیفت کارت آیتونز را وارد کنیم؟

تنها کافی است از طریق گوشی آیفون، تبلت‌های آی‌پد یا آیپاد تاچ خود، اپلیکیشن App Store را باز کنید. سپس در قسمت بالای صفحه وارد پروفایل خود شوید. در این قسمت با یک گزینه Redeem Gift Card or Code مواجه خواهید شد. در صورتی که خرید گیفت کارت اپل خود را به صورت فیزیکی انجام دهید، قادر خواهید بود با استفاده از دوربین گوشی کد را به صورت خودکار وارد کنید. اگر گیفت کارت را به صورت دیجیتالی خریداری کرده‌اید، می‌توانید با انتخاب گزینه You can also enter your code manually گیفت کارت خود را وارد و حساب‌تان را شارژ کنید.

البته از طریق کامپیوترهای مک و ویندوزی هم قادر به انجام این کار هستید. در کامپیوترهای ویندوزی، کافی است تا نرم‌افزار iTunes را نصب کنید. در بخش منو وارد Account شوید و سپس گزینه Redeem را انتخاب کنید.

در صورتی که صاحب دستگاه مک هستید وارد قسمت App Store شوید و در بخش حساب کاربری، گزینه Redeem Gift Card را انتخاب کنید.

راهنمای خرید گیفت کارت گوگل

خرید گیفت کارت گوگل

گوگل پلی به واسطه میلیون‌ها گوشی و دستگاه‌های مختلف اندرویدی، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های سرگرمی محسوب می‌شود. در این فروشگاه از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی گرفته تا موسیقی، فیلم و سریال،‌ همه چیز پیدا می‌شود. توجه داشته باشید که گیفت کارت گوگل با نام‌های دیگری مانند Google Play Card هم شناخته می‌شود.

آسان‌ترین روش ردیم گیفت کارت گوگل پلی

مهم نیست چه دستگاهی در اختیار دارید، تنها کافی است وارد اپلیکیشن فروشگاه Google Play شوید. سپس در قسمت منو، گزینه Redeem را انتخاب، کد را وارد کنید و سپس گزینه Redeem را بزنید. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله زیر را بخوانید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از غول‌های استریم موسیقی است که می‌توانید در آن میلیون‌ها آهنگ مختلف در انواع و اقسام سبک‌ها پیدا کنید. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای، نه تنها از میلیون‌ها آهنگ و موسیقی گوناگون لذت خواهید برد، بلکه با گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود از طریق این پلتفرم، از خواننده و نوازنده‌های محبوب خود حمایت خواهید کرد.

ردیم گیفت کارت اسپاتیفای

وارد کردن گیفت کارت اسپاتیفای مثل آب خوردن است. پس از خرید گیفت کارت Spotify وارد حساب کاربری خود در سایت این پلتفرم شوید و سپس با ورود به صفحه Redeem اسپاتیفای، گیفت کارت خود را وارد کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم فیلم و سریال دنیاست که هر ساله نه تنها فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را در پلتفرم خود قرار می‌دهد، بلکه فیلم و سریال‌های اختصاصی جذابی هم تولید می‌کند. همچنین اگر از طرفداران برنامه‌های مستند هستید، این پلتفرم گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

ردیم گیفت کارت نتفلیکس 

ابتدا در سایت نتفلیکس وارد حساب کاربری خود شوید و خیلی راحت در صفحه Redeem نتفلیکس، گیفت کارت Netflix را وارد کنید.

خرید گیفت کارت از نیک پرداخت

اگر برای استفاده از امکانات بیشتر پلتفرم‌های موردنظرتان به اشتراک پرمیوم نیاز دارید، می‌توانید گیفت کارت مدنظرتان از نیک پرداخت تهیه کنید. زیر ۳۰ دقیقه، به تعداد نامحدود و مبلغ دلخواه هر گیفت کارتی در دسترس است. در این صورت هیچ تخفیفی را از دست نمی‌دهید و محدودیتی برای خرید از سایت‌های خارجی نخواهید داشت.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست