رئیسی

برخورد با بخش امنیتی اخلال در بازار ارز

رییس قوه قضاییه تاکید کرد که دولت اعلام کرده است ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی به بازار ارز برنگشته؛ اما صرفا گزارش حدود ۷ میلیارد دلار آن را به قوه قضائیه داده است حال آنکه مسئول بازگشت ۲۰ میلیارد دلار مابقی، عموما شرکت های بزرگ دولتی و نیمه دولتی هستند.

به گزارش نیک پرداخت و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس قوه قضاییه بیان کرد برای برخورد با آن بخش از بازار ارز که جنبه اخلال امنیتی و سیاسی دارد، آمادگی کامل داریم.

 مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت‌ها

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت‌ها در بازار ارز را ضروری دانست و افزود: آن بخش از این مسئله که جنبه امنیتی و سیاسی دارد، اگر دستگاه‌های امنیتی و سیاسی کشور در این باره گزارش کنند حتما دستگاه قضایی همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: ایجاد دموکراسی در کسب و کارها به لطف همبستگی قراردادهای هوشمند و اینترنت اشیا

بررسی فوری سازمان بازرسی

وی تاکید کرد: مدیریت بازار و کنترل قمیت‌ها و مراقبت از معیشت مردم، تاکید و خواست رهبر معظم انقلاب، مردم و نخبگان است و مدیریت بازار و قیمت‌ها امری شدنی است که دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه اهتمام داشته باشند. دستگاه قضایی نیز در این زمینه هر گونه همکاری لازم را خواهد کرد. رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی دستور داد به فوریت در خصوص سه چهارم ارز‌های صادراتی که برنگشته و دولت گزارش آن را نداده است، بررسی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست