بزرگترین تراکنش ارز دیجیتال با 1.1 میلیارد دلار بیتکوین

بزرگترین تراکنش ارز دیجیتال با ۱.۱ میلیارد دلار بیتکوین

یک کاربر ناشناس طی روزهای گذشته تنها با ۴ دلار هزینه توانسته است رکورد بزرگترین تراکنش ارز دیجیتال را شکسته و طی ان ۱.۱ میلیارد دلار بیتکوین جابجا کند.

بزرگترین تراکنش ارز دیجیتال

به گزارش نیک پرداخت، یک کاربر ناشناس تنها با تنها با هزینه ۴ دلار معادل ۰.۰۰۰۲۷ توکن بیت کوین در روزهای گذشته ۸۸ هزار و ۸۵۷ توکن بیت کوین جابجا کرده است و به این ترتیب توانسته شبکه نقل و انتقال جهانی بیت کوین را طی روزهای گذشته با بزرگترین تراکنش خود روبرو کند.

در حالی که قیمت بیت کوین در حوالی ۱۳ هزار دلار قرار دارد، فرد ناشناسی بیش از ۱ میلیارد دلار از این دارایی دیجیتالی را از کیف پولش منتقل کرد و همانطور که در بالا گفته شد او این کار را تنها با هزینه ۴ دلار معادل ۰.۰۰۰۲۷ توکن بیت کوین انجام داده و خبرساز شده است.

این حجم انتقال برای کدام کارگزاری است؟

با توجه به ناشناس بودن کاربر، آمارها نشان داده اند که این حجم بیت کوین از طریق یک کارگزاری ارزهای مجازی در کشور آمریکا جابجا شده است.

به نظر می‌رسد که این تراکنش از طریق کیف پول ارز دیجیتال Xapo انجام شده است. از آنجایی که بخش حضانت صرافی کوین بیس مالکیت این والت را از سال ۲۰۱۹ در اختیار دارد، احتمالا مبدا تراکنش مذکور این صرافی آمریکایی بوده است.

بزرگترین انتقال به لحاظ ارزش دلاری

این جابجایی بیش از ۸۸ هزار بیت کوین به ارزش تقریبی ۱.۱۵ میلیارد دلار را با کارمزدی معادل ۳.۵۸ دلار جابجا کرد.

این بزرگترین نقل و انتقال ارزهای مجازی است که تاکنون در تاریخ بیت کوین به لحاظ ارزش دلاری به ثبت رسیده و درون بلاک ۶۵۴,۳۶۴ شبکه بلاک چین Bitcoin قرار دارد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین موفق شد از مقاومت ۱۲۰۰۰ دلاری عبور کند

رکورددار ارزشمندترین تراکنش قبلی

پیش‌تر و زمانی که قیمت بیت کوین ارزان‌تر بود از نظر تعداد یک کارگزاری ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ بیت کوین را جابجا کرده بود. صرافی بیتفینکس در آوریل سال جاری میلادی (فروردین ماه) با انتقال ۱۶۱,۵۰۰ واحد رمز ارز BTC و پرداخت تنها ۶۸ سنت کارمزد، رکورددار ارزشمند‌ترین تراکنش در شبکه بیت کوین بود.

[irp posts=”۱۹۳۱۸″ name=”معرفی کامل ارز دیجیتال دای و نحوه خرید و فروش آن”]

رکورد جابجایی بیت کوین متعلق به کجاست؟

رکورد جابجایی بیت کوین هنوز دست یک کارگزاری ژاپنی به نام گاکس، است که در سال ۲۰۱۱ معادل ۵۵۰ توکن را جابجا کرد اما به خاطر پایین بودن قابل توجه قیمت کل این جابجایی تنها ۱.۳۳ میلیون دلار ارزش داشت. در صورتی که در شرایط کنونی این تعداد بیت کوین بالای ۷ میلیارد دلار ارزش دارد.

منبع: فارس

خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست