سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران

۵.۵ میلیون نفر در سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران شرکت کردند

مشارکت ۵.۵ میلیون نفر در سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران روز گذشته رقم خورد. سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور سال جاری مربوط به شرکت پیوندگستر پارس در نماد بپیوند در فرابورس ایران انجام شد.

به گزارش نیک پرداخت، در مرحله اول ۱۵ درصد  از سهام این شرکت برقی در فرابورس ایران برای اولین بار ارائه شده است و قیمت کشف شده هر سهم عرضه اولیه شده شرکت برق پیوند گستر پارس ۱۸۵۰۰ ریال بوده است.

تعداد کدهای تخصیصی در سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران

طبق اعلام فرابورس ایران، میزان مشارکت در این عرضه اولیه ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ کد معاملاتی بوده است که تعداد کدهای تخصیص یافته ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۹۸۱ کد معاملاتی بوده و حداکثر سهام تخصیص یافته به هر کد معاملاتی ۷۸ سهم از این شرکت برقی بوده است.

بیشتر بخوانید: ۵ نکته‌ای که پیش از سرمایه گذاری روی بیت‌ کوین باید بدانید

توصیه کارشناسان بورس به افراد ناوارد

این روزها گرچه شاخص بورس تعریفی ندارد و مرتب در حال کاهش است، اما کارشناسان همواره تأکید می‌کنند مردمی که برای سرمایه‌گذاری به بورس و فرابورس مراجعه کرده‌اند، از خرید سهام شرکت‌های عرضه اولیه و نیز سهام شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند و مستقیماً وارد سهامداری شرکت‌ها نشوند، چون بازار بورس یک بازار همراه با ریسک و سود و زیان است و ممکن است در اثر این نوسانات بخشی از سرمایه افراد ناوارد از بین برود.

همچنین اکثر کارشناسان توصیه می‌کنند مردم از کانال‌های سیگنال فروش و سیگنال دهنده پیروی نکنند، بلکه به مشاوران مجوز دار بورسی مراجعه کرده و با افراد امین و متخصص مشورت بگیرند و سرمایه خود را از بین نبرند.

منبع: فارس

خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مطلب در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست