پایانه فروش بانک سپه

پشتیبانی ۱۰۰ هزار پایانه فروش بانک سپه توسط شرکت فن آوا

تامین و پشتیبانی ۱۰۰هزار پایانه فروش بانک سپه به شرکت فن آوا کارت سپرده شد.

به گزارش نیک پرداخت و به نقل از روابط عمومی شرکت فن آوا کارت، بانک سپه که بنابر آمار منتشر شده به لحاظ سهم بازار پذیرنده، جایگاه چهارم را در میان بانک‌ها دارد، با شرکت فن آوا برای پشتیبانی هزاران پایانه فروش خود (POS)، قراردادی را منعقد کرده است.

اتخاذ استراتژی کاهش بهای تمام شده

حمزه بابائی معاون بازار و توسعه کسب و کار شرکت فن آوا کارت از عقد قرارداد با بانک سپه به عنوان بزرگترین قرارداد از منظر تعداد پایانه فروش در طول فعالیت این شرکت خبر داد و گفت: شرکت فن آوا کارت در رویکرد جدید خود توانست با اتخاذ استراتژی کاهش بهای تمام شده خدمات، افزایش سطح کیفی خدمات و تمرکز بر مشتریان کلیدی در مدت کوتاهی دستاوردهای قابل توجهی را بدست آورد که از آن جمله می توان به کسب سهم خوبی از بازار پایانه‌های فروشگاهی بانک بزرگ سپه در رقابت با سایر رقبا اشاره کرد.

پایانه فروش بانک سپه
بابایی در توضیح ویژگی‌های این قرارداد افزود: این قرارداد به مدت ۱۹ ماه و از ابتدای شهریورماه سال جاری به مرحله اجرا در می آید.

ویژگی‌های قرارداد میان بانک سپه و فن آوا

حمزه بابایی بر انتظارات و استانداردهای بالای بانک سپه برای همکاری مشترک تائید کرد و ادامه داد: «شرکت فن آوا کارت توانست امتیازات لازم را برای شروع این همکاری کسب کند و بر این اساس بانک سپه نیز تامین ۱۰۰هزار دستگاه پایانه فروش (POS) و ارائه خدمات پرداخت را به این شرکت واگذار کرد.»

بابایی در توضیح ویژگی‌های این قرارداد به نصب، راه اندازی، آموزش، جابجایی و پشتیبانی اعم از سخت افزاری، نرم افزاری و پاسخ به مشتریان در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: این قرارداد به مدت ۱۹ ماه و از ابتدای شهریورماه سال جاری به مرحله اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: هک و کلاهبرداری در بلاک چین ؛ چطور امنیت بلاک چین تامین می‌شود؟

شایان ذکر است بانک سپه به لحاظ سهم بازار پذیرنده، بنابر آمار منتشر شده از سوی شرکت شاپرک، جایگاه چهارم را در میان تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کشور در اختیار دارد.

منبع: عصر بانک

خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید. 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست