پرداخت الکترونیک

رتبۀ اول پرداخت الکترونیک سامان کیش در رشد سهم بازار تراکنش‌ها

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، ضمن حفظ روند رو به رشد خود در آخرین گزارش شاپرک در تیرماه ۱۳۹۹ توانسته رتبۀ اول سهم بازار مبلغ تراکنش ابزار پرداخت اینترنت را کسب کند.

به گزارش نیک پرداخت بررسی عملکرد شرکت‌های پرداخت الکترونیک به خوبی نشان می‌دهد رتبۀ نخست رشد سهم بازار تراکنش تمام ابزارها و رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش ابزار‌های پرداخت اینترنت و موبایل در تیر ماه نیز در اختیار شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش است. افزون بر این، از منظر متوسط رشد سهم بازار تراکنش و مبلغ تراکنش اینترنت و موبایل از ابتدای سال ۱۳۹۹، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در رتبۀ نخست قرار دارد.

سهم بازار تراکنش همه ابزار‌ها

بنابر گزارش دنیای اقتصاد، در تیر ماه ۱۳۹۹، رتبۀ دوم PSP‌ها در سهم بازار تراکنش تمام ابزار‌ها با ۲۶/ ۱۹ درصد، به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش اختصاص یافته است. همچنین در این ماه، رتبۀ نخست رشد در سهم این بازار (۳۸/ ۰ درصد) در اختیار شرکت قرار دارد. نکته جالب توجه این است که در طول ۱۷ ماه گذشته، ضمن کسب رتبۀ دوم PSP‌ها در سهم بازار تراکنش تمام ابزار‌ها، سپ به طور متوسط، رشد مثبت ۰۶/ ۰ درصدی را نیز در این سهم به ثبت رسانده است؛ که از این حیث در رتبۀ دوم قرار دارد.رشد سهم بازار

بیشتر بخوانید: ماینرها فقط یک ماه برای خوداظهاری زمان دارند

سهم از تراکنش و مبلغ تراکنش‌ موبایل

این گزارش می‌افزاید؛ در تیر ماه سال جاری، شرکت با کسب ۴۱/ ۲۸ و ۵۰/ ۳۰، رتبۀ دوم PSP‌ها را به ترتیب در سهم بازار‌های تراکنش و مبلغ تراکنش موبایل به دست آورده است. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که با رشد ۸۵/ ۱ و ۲۶/ ۲ درصدی نسبت به خرداد ۹۹، رتبۀ اول رشد در سهم بازار‌های تراکنش و مبلغ تراکنش موبایل متعلق به سپ بوده است.

همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۹، میانگین رشد ۸۵/ ۰ در سهم بازار‌ تراکنش موبایل و ۹۳/ ۰در سهم بازار‌ مبلغ تراکنش موبایل برای شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به دست آمده است که از نظر متوسط رشد از ابتدای سال ۱۳۹۹در هر دو سهم بازار مذکور، سپ در رتبۀ اول قرار دارد. آخرین گزارش رسمی شاپرک نشان می‌دهد که پرداخت الکترونیک سامان کیش با کسب ۲۷/ ۱۹ درصد از تراکنش‌های اینترنت در تیر ماه، رتبۀ سوم PSP‌ها را در این سهم از آن خود کرده است.

آمار این گزارش با تاکید بر رشد چشم‌گیر ۸/ ۴ درصدی نسبت به خرداد ۹۹، رتبۀ اول رشد در سهم بازار تراکنش اینترنت را متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش دانسته است. همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۹، سپ به طور متوسط رشد مثبت ۳/ ۱ درصدی در این سهم داشته که از حیث متوسط رشد از ابتدای سال ۱۳۹۹ نیز رتبۀ اول را به دست آورده است. لازم به ذکر است که در طول ۱۷ ماه گذشته، رشد متوسط ۲۹/ ۰ درصدی در این سهم نیز برای پرداخت الکترونیک سامان کیش ثبت شده است.

سهم بازار تراکنش کارتخوان

شاپرک در آخرین گزارش خود آورده است؛ در تیر ماه ۱۳۹۹، سپ با رشد ۰۴/ ۰ درصدی نسبت به خرداد ۹۹، رتبۀ دوم PSP‌ها را در سهم بازار تراکنش کارتخوان با ۸۶/ ۱۸ درصد، دریافت کرده و از طرفی در طول ۱۷ ماه گذشته، ضمن کسب رتبۀ دوم PSP‌ها در سهم بازار تراکنش کارتخوان، سپ به طور متوسط رشد مثبت ۰۷/ ۰درصدی را نیز در این سهم به خود اختصاص داده که از حیث متوسط رشد ۱۷ ماهه، شرکت دارای رتبۀ دوم است

منبع: دنیای اقتصاد

خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست