استخدام فریلنسر

هنگام استخدام فریلنسر چه نکاتی بر کارفرما تاثیرگذار هستند؟

استخدام فریلنسر در موفقیت کسب‌وکار بسیار مهم است. پیش از این در نیک‌پرداخت به اهمیت ایجاد یک پروفایل مناسب به عنوان فریلنسر اشاره کردیم. شرکت‌ها در هنگام استخدام فریلنسر به نکات زیادی توجه خواهند کرد. مهم است که هنگام استخدام فریلنسر توسط این شرکت‌ها، شما بالاتر از دیگر رقبا بدرخشید. اما چگونه می‌توان پیشنهاد کاری خوب و مناسب را جذب کرد؟

رده عضویت شما هنگام استخدام فریلنسر تاثیرگذار خواهد بود

استخدام فریلنسر

برخی شرکت‌هایی که خدمات فریلنس ارائه می‌دهند و هنگام استخدام فریلنسر به عنوان بنگاه عمل می‌کنند، انواع مختلف عضویت دارند. به عنوان مثال جابینجا گزینه مشخصی برای بهتر دیده شدن رزومه شما دارد. می‌توانید با پرداخت مبلغ اضافه رزومه خود را به صدر لیست رزومه‌های قابل مشاهده منتقل کنید.

برخی سایت‌ها چنین سیاستی را دارند. ممکن است میزان رزومه ارسالی هم محدود شود و برای ارسال رزومه بیشتر مجبور به خرید عضویت ویژه باشید. البته خرید چنین عضویتی طبیعتا شانس شما برای دیده شدن و جذب یک کار خوب را بالاتر خواهد برد.

اگر هزینه این نوع عضویت از دید شما بالا است، زاویه دید خود را کمی تغییر دهید. مطمئنا کاری که دریافت می‌کنید درآمد بیشتری نسبت به هزینه پرداختی شما خواهد بود. همچنین یک عضویت ویژه به شما امکان ارسال درخواست برای چندین فرصت شغلی مختلف را خواهد داد. پس مطمئنا این نوع عضویت چیزی است که به کمک شما خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: فرصت های شغلی برای مشتاقان زندگی به صورت دیجیتال نومد

هنگام انتخاب فرصت، ریزبین باشید

هنگامی که یک مشتری برای استخدام فریلنسر توضیحاتی دقیق ارائه می‌دهد، شما هم باید دقیق‌تر باشید. می‌توانید پروپوزال و پروفایل خود را مشخص‌تر و ریزبینانه‌تر ارائه دهید. اگر این کار را بکنید، مشتری به این باور می‌رسد که شما به نیازهای آن‌ها توجه کرده‌اید. نباید با هر فرصت شغلی یکسان برخورد کنید.

همچنین یک توصیه هم برای شما داریم. اگر توضیحات مشتری کافی و کامل نیست، حتما از آن‌ها سوال بپرسید. باید به صورت کامل متوجه ماهیت شغل مورد نظر شوید. نباید وارد کاری شوید که نمی‌دانید چه چیزی در انتظار شما است.

پروپوزال خود را به صورت اسپانسر شده ارسال کنید

استخدام فریلنسر

پیش از این به سیستم جابینجا اشاره کردیم. در این سیستم شما امکان بالا بردن پروپوزال و رزومه خود را دارید. می‌توانید با پرداخت یک هزینه اضافه رزومه خود را بالاتر از دیگران نمایش دهید. اینگونه مطمئن می‌شوید که رزومه شما میان رزومه‌های دیگر گم نخواهد شد.

درست است که اینکار هزینه شما را افزایش می‌دهد، اما اگر حساب کنید که چه تعداد رزومه برای مشتری ارسال می‌شود، پروپوزال اسپانسر شده یک هزینه کاملا منطقی خواهد بود.

اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید، این شیوه از مارکتینگ ارزشمند خواهد بود. اما اسپانسر کردن پروپوزال تنها یک بخش ماجرا است. حتما مطمئن شوید که رزومه شما در بهترین حالت خود آماده شده است. اگر رزومه کاملی ندارید، پس بهتر است که هزینه اضافی برای اسپانسر کردن آن پرداخت نکنید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ گام کسب درآمد از طریق اینترنت برای فریلنسرها (قسمت اول)

هر درخواست کار را شخصی‌سازی کنید

هیچوقت نباید یک رزومه را برای چندین کار مختلف ارسال کنید. بهتر است که برای هر فرصت شغلی یک درخواست کاری کاملا جدا و کاملا شخصی‌تر ارسال کنید.

مشتری می‌تواند متوجه این تکرار شود. همچنین گاهی اوقات برخی مشتریان از فریلنسر درخواست می‌کنند که در رزومه خود یک سری اطلاعات مشخص را ذکر کند، اگر این اطلاعات در رزومه نباشد، پس مشتری متوجه تکراری بودن درخواست شما خواهد شد. اگر درخواست کار را شخصی‌سازی کنید، مشخص می‌شود که به کار اهمیت می‌دهید و شانس شما افزایش می‌یابد.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست