شبکه لایتنینگ بیت کوین

کارمزد شبکه لایتنینگ بیت کوین هزار برابر ارزان‌تر از مستر و ویزا کارت

طبق جدید‌ترین داده‌های به دست آمده، شبکه لایتنینگ بیت کوین از نظر هزینه کارمزد، قادر است شبکه‌های پرداخت رایج را به راحتی شکست دهد. براساس داده‌های تازه‌ای از شرکت Glassnode، شبکه لایتنینگ بیت کوین به شکل قابل توجه‌ای ارزان‌تر از شبکه‌های پرداختی رایج مانند مسترکارت و ویزا است. در حال حاضر، هزینه ارسال دارایی در شبکه لایتنینگ ۰٫۰۰۲۹ درصد است. این میزان چیزی حدود ۱۰۰۰ برابر ارزان‌تر از پردازش پرداخت داریی در مسترکارت و ویزا کارت است.

 

۳۵۰+ ارز دیجیتال

از اتریوم تا یونی‌سواپ

 

مدیر بخش تحلیل شرکت Glassnode، در این گزارش میانگین نرخ کارمزد ارسال یک عدد بیت کوین در شبکه لایتنینگ ۳ هزار ساتوشی است. این رقم معادل ۰٫۸۴ دلار برای ارسال یک بیت کوین کامل با قیمت ۲۸٫۸۰۰ هزار دلار است. شبکه لایتنینگ، یک راه حل لایه ۲ (Layer 2 Solution) برای بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیاست که با هدف سرعت‌ بخشیدن به این دارایی ایجاد شد. حال با توجه به این آمارها، علاوه بر افزایش سرعت، لایتنینگ منجر به کارمزد هم شده است.

شبکه‌های پرداخت رایج مانند ویزا و مسترکارت در حال حاضر حدود ۲ الی ۳ درصد از هر تراکنش را از کسب و کارها دریافت می‌کند. این میزان کارمزد یک گزینه گران قیمت برای معاملات تجاری است. یکی از خدمات نیک پرداخت، خرید و فروش بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین است. در نیک پرداخت، امن و آنی، ارز دیجیتال ترید کنید.

منبع: Cointelegraph

بیت کوینفروش مسترکارتفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست