درآمد دلاری از بازی

کسب درآمد از بازی در ایران با معرفی ۶ بازی آنلاین

یا پیشرفته‌تر شدن دنیای وسیع گیم و بازی‌های آنلاین، امکان کسب درآمد ارزی از این دنیای بزرگ هم فراهم شده است. از ایالات متحده تا ژاپن و از چین تا آسیای میانه، هر گیمری که اراده کند، می‌تواند از بازی کردن خود، پول دربیاورد. جالب‌تر این که گیمرهای ایرانی هم حالا به لطف پلتفرم‌های متعدد و مجموعه‌های مطمئن می‌توانند علاوه بر سرگرم شدن، کسب درآمد ارزی هم داشته باشند.

اگر از آن دسته گیمرهای پروپاقرص و حرفه‌ای باشید، می‌دانید که بازی‌های آنلاین همیشه از جذابیت و امکانات بیشتری نسبت به بازی‌های آفلاین بهره‌مند هستند. البته بازی‌های آفلاین هم جذابی خودشان را دارند، اما به طور کلی، بهتر است که علاوه بر سرگرم شدن، به کسب درآمد هم بیاندیشید. بسیاری از گیمرها با سپری کردن بیش از نیمی از زمان شبانه‌روز خود به بازی‌های مختلف، عقیده دارند که لایق یک درآمد خوب و قابل توجه‌اند. البته ما هم با آن‌ها هم‌عقیده‌ایم و باور داریم که هم می‌شود از گیمینگ پول درآورد و هم می‌توان حسابی سرگرم شد.

نقد درآمد ارزی

زیر ۳۰ دقیقه. بدون چک و سفته.

کسب درآمد دلاری با بازی در ایران

کسب درآمد ارزی از گیم به نوعی به عنوان یک شغل دورکاری هم محسوب می‌شود؛ چرا که شما با نشستن در پشت مانیتور یا گوشی موبایل‌تان، می‌توانید به دلار یا ارزهای دیگر کسب درآمد داشته باشید. همچنین گیمینگ از دردسرهای دورکاری هم برخوردار نشده است و شما کارفرما یا مدیر ندارید. به عبارت دیگر، شما با بازی کردن، هم خوش می‌گذارنید، هم پول در می‌آورید و هم کار خودتان را دارید. اگر شما هم از آن دسته گیمرهای خوش‌دست و خوش‌فکر هستید، کافی است به درآمد ارزی و دلاری فکر کنید. البته اگر آن‌قدرها هم حرفه‌ای نیستید و قصد دارید به دنیای وسیع گیمینگ قدم بگذارید، کافی است اراده کنید و البته این مقاله را انتها مطالعه کنید. در این مقاله روش‌های کسب درآمد ارزی از بازی‌های آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا هیچ دغدغه‌ای در رابطه با کسب درآمد دلاری از گیم حتی در کشور ایران هم نداشته باشید.

درآمد دلاری از گیم

انقلاب در کسب درآمد ارزی از بازی‌های مدرن

با ظهور بازار پرطرفدار کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال، جذابیت کسب درآمد ارزی از بازیها P2E افزایش یافته است. واژه P2E که خلاصه‌ شده عبارت Play to Earn است، به عنوان بازی‌های مخصوص کسب درآمد معنا می‌شود و اصولا به نحوی طراحی شده‌ است که گیمر بتواند از طریق بازی در آن‌ها پول بیرون بیاورد.

کسب درآمد ارزی از بازی‌های آنلاین با توجه به دنیای مدرن گیمینگ، حالا رنگ‌وبوی تازه‌ای به خودش گرفته است و می‌توان کاملا روی آن‎ها حساب ویژه‌ای باز کرد. این مدل‌ بازی‌ها به صورت اختصاصی برای بزرگسالانی طراحی شده است که می‌خواهند از طریق بازی کردن، کسب درآمد آنلاین هم داشته باشند. در مورد بهترین استریم‌های بازی هم این مقاله را بخوانید.

بسیاری از گیمرها در زمان نوجوانی و کودکی‌شان حین بازی با جملات معروف و تکراری والدینشان مواجه شده‌ا‌ند که بهتر است به دنیال یک شغل پردرآمد باشند؛ غافل از اینکه چه شغل پردرآمدی بهتر از بازی کردن وجود دارد، آن‌هم وقتی که گیمرها واقعا استعداد بازی کردن حرفه‌ای را دارند.

با همه این اوصاف، خبر خوش برای همه گیمرها این است که در حوزه بازی‌های P2E هم انقلابی رخ داده است که امکان کسب درآمد بیشتر را افزایش می‌دهد. به صورت مشخص، بازی‌های مبتنی بر سیستم بلاک‌چین که با خرید و فروش NFT کار می‌کنند، از این قبیل بازی‌ها هستند.

برای مثال، بازی Axie Infinity یک بازی مبتنی بر بلاک چین و NFT است که امکان کسب درآمد ارزی را برای گیمرها فراهم می‌کند. اگر با دنیای NFT و کسب درآمد ارزی از طریق آن به خوبی آشنا باشید، می‌دانید که در این نوع بازی‌ها می‌توان توکن‌های بازی را با قیمتی بسیار بالا به فروش رساند.

برای مثال، در حال حاضر گران‌ترین NFT که با قیمت ۲.۳۳ میلیون دلار به فروش رسید، متعلق به بازی DappRader است. حالا که با انواع بازی‌های مدرن و امکان کسب درآمد ارزی از طریق آن‌ها آشنا شده‌اید، بهتر است که به سراغ ۵ نوع بازی های درآمدزا برویم که حسابی می‌توانند شما را سرگرم و البته، پولدار کنند. اگر دوست دارید که به دنیای سودآور و سرگرم‌کننده بازی‌های آنلاین قدم بگذارید، ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

معرفی ۶ بازی آنلاین با قابلیت کسب درآمد

در ادامه قصد داریم که شما را با ۶ بازی آنلاین و پرطرفدار که در بین گیمرها محبوب شده‌اند، آشنا کنیم هرکدام از این بازی‌های درآمدزا واقعی پتانسیل آن را دارند که بتوان از طریق بازی کردن با آن‌ها پول درآورد. اینکه هرکدام آن‌ها چه رتبه و چه مزایای به خصوصی دارند و داستان بازی کردن با آن‌ها از چه قرار است، مباحث مفصل و تخصصی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اما پیش از آن که بخواهیم به سراغ هرکدام از این ۶ بازی برویم، لازم است بدانید که هیچ دغدغه‌ای در رابطه با نقد کردن پول پس از کسب درآمد ارزی با بازی نداشته باشید؛ نیک پرداخت امکان نقد کردن درآمد ارزی را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما می‌گذارد.

بازی شماره یک: Splinterlands

اگر به کسب درآمد ارزی از بازی آنلاین فکر می‌کنید، توصیه ما به شما بازی Splinterlands است که پیش از این با عنوان Steem Monsters شناخته می‌شد. این بازی که به صورت اختصاصی در بلاکچین Hive قرار گرفته است، در سبک‌ بازی‌های تجاری طراحی شده و برای بازی کردن با آن باید وارد دنیای کریپتوکارنسی شد. پروسه کسب درآمد ارزی در بازی Splinterlands از طریق یک گیم پلی بسیار جذاب و البته هوشمندانه پیش می‌رود و گیمرها در فضای آن، برای دریافت جوایز مختلف و متنوع با هیولاهای درون بازی به مبارزه می‌پردازند.

البته ناگفته نماند که این بازی پولساز برای نوجوانان هم مناسب است و افرادی که تمایل دارند از سنین نوجوانی وارد کسب درآمد آنلاین شوند، می‌توانند روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند. سازندگان بازی Splinterlands به گیمرها و علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهند که با استفاده از کارت‌های بازی، با دیگر بازیکنان وارد دادوستد و به اصلاح خودمان معامله بشوند. این کارت‌های بازی، هم بر روی دستگاه‌های تلفن همراه و هم بر کامپیوترها و گجت‌های هوشمند قابل اجرا هستند.

در حال حاضر، کسب درآمد ارزی در این بازی با بیش از ۵۰۰ کارت متنوع امکان‌پذیر است و با استفاده از قابلیت‌های آن می‌توان توانایی و قدرت کاراکترهای بازی را ارتقا بخشید و با قوای بیشتری به مبارزه با هیولاها پرداخت. به طور کلی، ۷ توانایی در هر کارکتر تعبیه شده است که او می‌تواند با تکیه بر آن‌ها با هیولاهای بازی مبارزه کند. در ضمن، کارت‌هایی که پیش از این در موردشان صحبت کردیم، شامل دنیاهای مختلف زیر هستند:

  • دنیای آتش
  • زمین
  • محفل اژدها
  • دنیای مرگ
  • زندگی
  • عالم آب
  • جناح مزدورها یا مرز بی‌طرفی

بازی در Splinterlands که در سرزمین‌های مختلفی رخ می‌دهد، آن‌قدر جذاب و خفن است که در آن می‌توان با استفاده از انرژی‌های غیر طبیعی هم به کاراکترهای داخل بازی، انرژی تزریق کرد. برای مثال، علاوه بر کارت‌های بازی، معجون‌های کمیابی هم در بازی وجود دارند که برای خرید آن‌ها باید از فروشگاه بازی استفاده کرد. بسیاری از گیمرها از طریق خرید انرژی تاریک (Dark Energie) که یک نوع ارز دیجیتال است، برای کسب درآمد ارزی، دورخیز می‌کنند؛ به عبارت ساده‌تر هرچقدر که در این بازی سرمایه‌گذاری کنید، پول بیشتری هم نصبیتان می‌شود.

بازی شماره ۲: Chainmonsters یا هیولاهای زنجیری

بازی هیولاهای زنجیری یا Chainmonsters از آن دسته بازی‌های آنلاین است که به صورت چندنفره یا گروهی می‌توان در آن به کسب درآمد ارزی مشغول شد. در محیط این بازی، شما و گیمرهای هم‌دستتان می‌توانید در یک محیط بسیار بزرگ و استراتژیک به مبارزه با هیولاهای وحشتناک و پلید بپردازید. بازی هیولاهای زنجیری به نوعی، هم فال و هم تماشاست و در آن می‌توان ترسید، پول درآورد و سرگرم شد.

این بای آنلاین هم بخشی از بازی‌های فوق مدرن امروزی است که سیستم آن مبتنی بر بلاک چین Flow چیده شده است. همه NFTهای موجود در این بازی به گیمرهای آن تعلق دارد و توسط آن‌ها کنترل و مدیریت می‌شوند. توسعه‌دهندگان بازی Chainmonsters، بلاکچین Flow را انتخاب کردند، چون معتقد بودند که این فضا بهترین اتمسفر برای بازی‌های نسل جدید محسوب می‌شود.

هدف از طراحی و ارائه این بازی، ایجاد مشارکت‌های طولانی‌مدت و همچنین شکل دادن یک تجارت آنلاین است که هیچ گیمری تا حالا آن را تجربه نکرده است. شرکت تولیدکننده این بازی، از ژانویه سال ۲۰۲۲، نسخه‌های بازی را با تکیه بر توکن‌ Access ارائه کرده‌اند و هم‌اکنون می‌توان با توجه به این جزئیات، وارد محیط درآمدزای آن شد.

به صورت کلی، ۱۳۵ Chianmon مختلف در بازی وجود دارند که گیمرها می‌توانند در طول بازی به آن‌های دسترسی داشته باشند. این Chainmonها از جمله چیزهایی هستند که گیمرها برای دستیابی به آن‌ها و کسب درآمد ارزی وارد بازی می‌شوند و می‌توانند NFTهای مخصوص (که با عنوان Crystal Chainmon شناخته می‌شوند) را به وجود بیاورند.

بازی شماره ۳: Gods Unchained یا خدایان رهاشده

یکی دیگر از گزینه‌های ایده‌آل برای بازی‌های رایگان و آنلاین که به کسب درآمد ارزی منجر می‌شود، بازی Gods Unchained است. این بازی هم با توجه به کارت‌های مخصوص خودش مورد استفاده گیمرها قرار می‌گیرد و میلیون‌ها کاربر و بازیکن دارد. از سال ۲۰۱۸ که اولین ورژن این بازی منتشر شد، حدود ۱۵ میلیون دلار فقط از سرمایه‌گذاری از طریق کارت‌های موسوم به Mystic Cards به دست آمده که انصافا آمار بسیار خوبی است.

ارز دیجیتال بومی این بازی با عنوان GODS شناخته می‌شود و از طریق آن می‌توان به کسب درآمد ارزی و بیتکوینی هم مشغول شد. جالب است بدانید که این بازی هم در فضای مبتنی بر سیستم‌های بلاکچین اجرا شده است و می‌توان با معامله از طریق ارز GODS و تبدیل کردن آن به پول فیات، از پول درآوردن لذت برد.

بسیاری از گیمرها با تکیه بر پتانسیل‌های Gods Unchained، درآمد بیتکوینی با بازی به صورت آنلاین را تجربه کرده‌اند و بسیاری دیگر با توجه به این مکانیزم به بازی کردن ترغیب شده‌اند. تیم مدیریتی و سازنده این بازی قصد دارد تا نسخه موبایلی آن را هم وارد بازار کند تا افراد بیشتری وارد دنیای خدایان رهاشده شوند.

بازی خدایان رهاشده بیشتر شبیه به سرزمین دلارهای رهاشده است که گیمرها می‌توانند با دستیابی به آن‌ها از کسب درآمد دلاری خود نهایت لذت را ببرند. تمام NFTهای این بازی بر سیستم اتریوم بنا شده‌اند و به گیمرها این فرصت را می‌دهند تا از طریق یک گیم پلی روان و ساده برای دستیابی به کارت‌ها بازی کنند.

بازی شماره ۴: شکار سکه‌ها یا Coin Hunt World

بازی شکار سکه‌ها یا Coin Hunt World از ترکیب عناصر بازی‌های آنلاین مختلف بهره‌مند شده و با تکیه بر دنیای رمزنگاری ارزهای دیجیتال به کاربران، علاقه‌مندان و البته، گیمرها معرفی شده است. اگر شما هم به جرگه گیمرهای این بازی بپیوندید، در اولین برخورد با گیم پلی و دنیای فانتزی آن، متوجه شباهت آن با بازی Pokémon Go خواهید شد. گیمرها با مواجه با فضای فانتزی و جذاب این بازی، برای کسب درآمد ارزی از طریق کشف دنیاهای جدید مشغول می‌شوند.

اگر شما هم خیلی با بازی پوک مون خاطره دارید و دوست دارید به خاطر خاطرات خود هم که شده، این بازی را تجربه کنید، کافی است که در محیط بازی، به تعقیب پوکون‌های جدید بپردازید و بیت کوین به دست بیاورید. ارزهای دیجیتالی که از طریق بازی Coin Hunt World به دست می‌آیند، در انواع و اقسام اپلیکیشن‌های صرافی معامله می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به راحتی به پول نقد تبدیل کرد؛ البته این امکان برای گیمرهای ایرانی مهیا نیست و بابت آن به پلتفرم‌های مطمئن دیگر (که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد) مراجعه کرد.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گیم پلی این بازی چگونه است؛ بازی، عملا با نصب شدن اپلیکیشن روی دستگاه مورد نظرتان شروع می‌شود و شما باید به دنبال کشف گنج‌ها و سکه‌‎های دفن‌شده در بازی باشید. فراموش نکنید، شما می‌توانید همزمان که به دنبال شکار سکه‌ها هستید، بازی‌های دیگری هم انجام دهید و با پیدا کردن چیزهای جدید در حاشیه بازی، بیت کوین به دست بیاورید؛ حتی امکان کسب درآمد ارزی از طریق پیدا کردن NFT در محیط بازی هم وجود دارد.

جالب‌تر این که گیمرها می‌توانند با پیدا کردن یک‌سری کلید مخصوص، خزانه‌های داخل بازی را باز کنند. به محض باز شدن خزانه، بازیکن با سوالات مختلف و گاه بی‌معنی مواجه خواهد شد که اگر در بازه رمانی مشخص‌شده به آن‌ها پاسخ بدهد، می‌تواند پاداش دریافت کند. بازی شکار سکه‌ها هم‌اکنون به صورت رسمی در ایالات متحده، کانادا و بریتانیا در دسترس است و کاربران دیگری که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند، می‌توانند از آن کسب درآمد ارزی داشته باشند.

بازی شماره ۵: بازی جعبه شنی یا Sandbox

تا حالا به این فکر کرده‌اید که ممکن است، یک بازی با ترکیب سیستم بلاک چین، شبکه DeFi و توکن‌های NFT برای کسب درآمد ارزی ارائه شود؟ بازی جذاب جعبه شنی یا Sandbox از آن دسته بازی‌های مدرن است که به گیمرها اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای طراحی رایگان، دنیای بازی را با توجه به خواسته‌های خود، شخصی‌سازی کنند. در حقیقت، با استفاده از قابلیت‌های این بازی می‌توان یک متاورس ۳ بعدی ایجاد کرد تا در دنیای ساختگی آن، به بازی مشغول شد.

گیمرها می‌توانند با ابزارها و کالاهایی که به صورت مجازی ساخته‌اند، NFT ایجاد کنند و کسب درآمد ارزی داشته باشند. توکن‌های این بازی با عنوان SANDS و در مارکت The Sandbox Marketplace فروخته می‌شوند. نکته جالب بازی جعبه شنی اینجاست که توکن‌های SAND را می‌توان برای تمامی تراکنش‌ها و معاملات درون بازی استفاده کرد. تمامی این قابلیت‌ها زمانی به وجود آمدند که در سال ۲۰۱۸، آرتور مادرید و سباستین بورژه تصمیم گرفتند تا یک بازی با قابلیت ایجاد متاورس ۳ بعدی و مبتنی بر سیستم بلاک چین راه‌اندای کنند.

در ابتدا، این بازی قرار بود تا با بازی معروف و محبوب Minecraft رقابت کند؛ البته این رقابت به سود سازندگان لبازی Sandbox انجامید و بیش از ۴۰ میلیون بار توسط کاربران و گیمرها دانلود شد. هم‌اکنون، این بازی که به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مدرن تلقی می‌شود و با بازی Axie Infinity و دنیای Decentraland در رقابت است.

بازی جعبه شنی در نوامبر سال ۲۰۲۱، بودجه‌ای ۹۳ میلیون دلاری از شرکت تولیدکننده موبایل SoftBank (که یک شرکت ژاپنی است) دریافت کرد. همچنین، از شرکای پروژه این بازی که قابلیت کسب درآمد ارزی را فراهم می‌کند، می‌توان به شرکت Atari (آتاری)  و اسنوپ داگ (هنرمند محبوب آمریکایی) اشاره کرد. راستی آیا می‌دانید خرید زمین مجازی توسط اسنوپ‌داگ و درآمدزایی‌اش در آن موجب رشد قیمت آن شد؟ برای اطلاع بیشتر از این نحوه خرید زمین، مقاله چگونه در متاورس زمین مجازی بخریم را مطالعه کنید.

بازی شماره ۶: بازی جدید تلگرام به نام Notcoin (نات کوین)

پلتفرم تلگرام اخیرا با آغاز شال جدید میلادی ۲۰۲۴، از بازی جدیدی در این پلتفرم رونمایی کرده است که استقبال فراوانی در همین روزهای ابتدایی از سمت کاربران دریافت کرده است.

این بازی که به نام نات کوین یا به لاتین NotCoin شناخته شده است، از طریق رباتی در تلگرام انجام می‌گیرد و سادگی آن باعث شده است که در تمامی محیط‌ها، افراد با سن و سال مختلف  را جذب خود کند. روند بازی نات کوین به این صورت است که کاربر تنها با لمس نماد سکه روی صفحه می‌تواند امتیاز به دست آورد. گمانه زنی‌ها بر این قرار است که احتما در آینده بسیار نزدیک هر کدام از این امتیازها و سکه‌های به دست آمده در این بازی تبدیل به ارز دیجیتال شده و ارزش پیدا کنند.

در نتیجه بازی نو ظهور نات کوین را نیز می‌توانیم در لیست بازی‌های پولساز قرارداد و بتوان به خوبی از طریق این بازی کسب در آمد داشت.

اگر شما هم به این بازی جدید و پولساز تلگرام علاقه‌مند شدید، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله‌ی«همه چیز درباره‌ی نات کوین؛ بازی و دریافت رایگان کوین»را مطالعه کنید.

نات کوین

نقد درآمد ارزی از بازی در ایران

همان‌طور که در این مقاله به صورت گذرا اشاره کردیم، بسیاری از گیمرهای جهان می‌تونند با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های مختلف، پروسه کسب درآمد ارزی خود را به پول نقد تبدیل کنند. همینطور به این موضوع هم اشاره کردیم که کاربران ایرانی از این قضیه مستثنی هستند و به دلیل تحریم‌های اقتصادی نمی‌توان به صورت مستقیم از قابلیت‌های نقد کردن درآمد ارزی بهره‌مند شد. بسیاری از کاربران ایرانی با استفاده از پلتفرم‌های ایرانی بسیاری، درآمد ارزی و دلاری خود را نقد می‌کنند و متحمل کارمزدهای وحشتناک و سرعت بسیار کند تراکنش‌ها می‌شوند.

از طرفی، ما اینجا در نیک پرداخت در کنار شما گیمرهای عزیز هستیم تا علاوه بر ترغیب شما برای کسب درآمد ارزی، روش مستقیم و بدون دردسر نقد کردن آن به ریال را هم به شما نشان دهیم. مجموعه حرفه‌ای نیک پرداخت با ارائه خدمان مختلف در بخش نقد کردن درامد ارزی در خدمت شماست. شما می‌توانید همین الان روی آدرس الکترونیکی بخش ویژه نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید تا با پرداخت کمترین کارمزد، در سریع‌ترین زمان ممکن، درآمد دلاری و ارزی خود را به ریال تبدیل کنید. مقاله زیر راهنمای مفصلی برای این کار است.

جمع‌بندی

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توان با بازی کردن کسب درآمد کرد و درآمد دلاری رسید؟ بسیاری از گیمرهای آمریکایی، اروپایی، ژاپنی و تمام علاقه‌مندان به بازی در جهان با بازی‌های مدرن و آنلاین درآمد قابل توجهی به دست می‌آورند. اما آیا در ایران هم امکان درآمد دلاری از گیم وجود دارد؟

ما هم در این مقاله به صورت کاملا مفصل و با ارائه جزئیات، هم این مسئله را مورد بررسی قرار دادیم و هم ۵ بازی آنلاین پرطرفدار و درآمدزا را در اختیار شما قرار دادیم. با استفاده از نکات مهم این مقاله که به صورت اختصاصی در رابطه با کسب درآمد ارزی تهیه شده‌اند، می‌توانید به عنوان یک گیمر کار کنید و از لذت درآمد دلاری یا بیت کوینی بهره‌مند شوید.

در ضمن، ما در این مقاله به شما توضیح دادیم که چرا ایرانیان نمی‌توانند مانند گیمرهای خارجی از امکان نقد کردن درآمد به صورت مستقیم بهره‌مند شوند. به همین دلیل توضیح دادیم که چرا باید نیک پرداخت را به عنوان پلتفرم مطمئن ایرانی برای نقد کردن درآمد ارزی انتخاب کرد.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش وب مانی

۱۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست