کریپتو تب

کریپتوتب افزونه‌ ای برای استخراج بیت‌ کوین

آیا تا به‌حال چیزی در مورد کریپتوتب (Cryptotab) شنیده‌اید؟ کریپتوتب، افزونه استخراج بیت‌کوین است. اگر اخبار مربوط به دنیای ارز دیجیتال و بیت‌کوین را دنبال می‌کنید، قطعا مطالبی در مورد درآمد زیاد و بدون زحمت، آن ‌هم فقط با جمع کردن زیرمجموعه از طریق لینک، خوانده‌اید. در این مقاله به بررسی موضوعی که تبدیل به بحث داغ این روزها شده است می‌پردازیم و شما را از اسرار کریپتوتب آگاه می‌کنیم.

کریپتوتب چیست؟

کریپتوتب یک افزونه استخراج بیت‌ کوین، هنگام استفاده از مرور‌گرهای فایرفاکس و کروم است که این امکان را به کاربران می‌دهند تا در استخر استخراج ارز دیجیتال شرکت کنند. این استخر، بیت‌کوین‌های واقعی استخراج نمی‌‌کند، بلکه کل درآمد استخراج شده را به بیت‌کوین‌هایی برای پرداخت به شرکت‌کنندگان تبدیل می‌کند. همچنین کریپتوتب یک شبکه ارتقا بازاریابی ارائه می‌دهد که کاربران به وسیله آن می‌توانند برای به‌کار گرفتن نیروهای جدید، کمیسیون دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: با بیت کوین چه کالا یا خدماتی را می‌توانیم بخریم؟

در عین حال که کریپتوتب راه بسیار ساده‌ای را برای استخراج ارز دیجیتال به کاربرانش ارائه می‌کند که می‌تواند به دریافت درآمد منفعل آن‌ها کمک کند، کاربران باید از شفاف نبودن فعالیت این شرکت مطلع باشند.

چه کسی پشت پروژه کریپتوتب است؟

افزونه کریپتوتب
هیچ کس مشخص نمی‌کند که پشت پروژه کریپتوتب چه کسی است و چه زمانی این پروژه کلید خورده است. به‌نظر می‌رسد که این شرکت به سرعت در حال رشد است. پست‌های فیس‌بوک این شرکت نشان می‌دهند که صفحه آن تنها در چند هفته هزاران فالور را جذب کرده است و این پلاگین صدها هزار بار از پایگاه‌های هر دو مرورگر فایر فاکس و کروم دانلود شده است.

افزونه استخراج بیت‌کوین، چگونه روی مرورگر کروم کار می‌کند؟

کریپتوتب یک افزونه مرورگر است که کاربر را به استخر استخراج ارز دیجیتال متصل می‌کند. از آن‌جا که ارز دیجیتال به‌طور فزاینده‌ای به محاسبات اثبات کار برای استخراج نیازمند است، اشتراک‌گذاری منابع کامپیوتر در استخرها، اغلب تنها روش برای کسانی است که سخت‌افزار استاندارد برای کسب سود از این عمل دارند. استخراج با یک کامپیوتر معمولی ممکن است یک قرن طول بکشد اما ادغام منابع، به مشترکان این امکان را می‌دهد تا به پرداخت‌های ثابتی دست یابند.

برنامه کریپتوتب یک فایل جاوا اسکریپت با نام «money.js» است. به‌نظر می‌رسد که منبع آن برای بررسی در دسترس کاربران نیست. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که قدرت پردازش برای استخراج چقدر باشد یا اگر خواستند می‌توانند آن را به طور کامل خاموش کنند. پلاگین باید تا زمانی‌که مرورگر کاربر باز است،‌ به طور خودکار شروع به استخراج کند و هیچ آنتی‌ویروس و یا نرم‌افزار مسدود‌کننده‌ای هم این نسخه را مسدود نکند.

مرور کلی بر سایت کریپتوتب نشان می‌دهد که این سرویس از میان طیف گسترده‌ای از ارزهای مجازی، سودآورترین آن‌ها را در هر زمان تعیین شده، انتخاب می‌کند و سپس تمام پول‌های به دست آمده را برای پرداخت به کاربران، به بیت‌کوین تبدیل می‌کند. با این‌حال، صفحه «شرایط استفاده از این سرویس» نشان می‌دهد که این سرویس به‌طور انحصاری ارزهای مونرو را استخراج می‌کند.

گرچه درست است که هر دو روش احتمالا نسبت به استخراج بیت‌کوین سودآورتر هستند اما این شرکت باید نسبت به نرم‌افزار خود شفافیت بیشتری داشته باشد. در نهایت به‌نظر می‌رسد که هیچ روشی برای کاربر وجود ندارد تا بتواند دقیق بررسی کند که کدام‌ یک از کامپیوترهایش در حال استخراج هستند و همچنین راهی برای تعیین صحت اعدادی که این افزونه گزارش می‌دهد وجود ندارد.

جزییات محصول کریپتوتب

شما می‌توانید برنامه کریپتوتب را برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم به صورت رایگان دانلود کنید. سرویس دانلود این محصول در وبسایت آن و همچنین از طریق پایگاه‌های داده افزونه هر دو مرورگر در دسترس است. از ماه آوریل ۲۰۱۸، این سرویس تنها بر روی دسکتاپ کامپیوتر قابل اجرا است اما صفحه فیس‌بوک این محصول نشان می‌دهد که نسخه اندروید آن هم به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. استخراج ارز مجازی حتی در استخرها هم برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها از لحاظ محاسباتی فشرده است، بنابراین این نسخه نیاز به طراحی نوآورانه محصولی دارد که قدرت کمی بخواهد.

مرورگر کریپتوتب

کاربران بعد از کسب ۰/۰۰۱ بیت‌کوین مجاز به برداشت آن هستند. این شرکت در صفحه پرسش و پاسخ خود یادآور می‌شود که در صورتی که به‌طور منظم از افزونه استفاده شود، برداشت بیت‌کوین چندین ماه طول می‌کشد. گزارشی از همه پرداخت‌ها در وب‌سایت سرویس موجود است. در صفحه «استفاده از شرایط» شرکت، آمده است که کاربران باید برای دریافت مبلغ خود، از طریق حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی وارد سیستم شوند.

کریپتوتب، یک آرایش بازاریابی شبکه‌ای ارائه می‌کند که به کاربرانی که افراد جدید را وارد این سیستم کنند، ‌پاداش می‌دهد. به هر کاربر یک کد ارجاع داده می‌شود که می‌تواند آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و ۱۰٪ از درآمد حاصل از وارد کردن هر عضو جدید به این سیستم را کسب کند. این آرایش می‌تواند تا ده سطح هم ادامه پیدا کند و سود هر سطح موفق از شرکت‌کنندگان هم سیر صعودی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: استخراج بیت کوین چیست و چه اصولی دارد؟

برخلاف بسیاری از طرح‌های بازاریابی، شرکت‌کنندگان در این طرح با ریسک خرید محصولاتی که ممکن است نتوانند به فروش برسانند مواجه نیستند اما این بدان معنی است که کسانی که بعدا دعوت شده‌اند، پاداش کامل استخراج خود را دریافت نمی‌کنند. روشن نیست که چرا شرکت‌کنندگان به جای اجرای مستقل نرم‌افزار و نگه‌داشتن کل پاداش برای کار کامپیوترشان، تصمیم به وارد کردن کد ارجاع شخص دیگر می‌کنند.

 کلام آخر

کریپتوتب برای آن دسته از استخراج‌ کنندگان با تجربه‌ای که به دنبال درآمد منفعل هستند، سرویسی را پیشنهاد می‌دهد که استفاده از آن بسیار آسان است و می‌تواند برای آن‌ها بسیار مناسب باشد.

افزونه کریپتوتب

نصب این افزونه ساده است و باید هنگام استفاده از کامپیوتر بدون نیاز به هیچ تلاشی خودش شروع به کار کند. با این‌حال، افراد باید توجه داشته باشند که این سرویس فاقد شفافیت است و تیم توسعه آن همچنان نامعلوم است، در حالی‌که خود وب‌‌سایت ادعا دارد که هیچ اطلاعات شخصی را جمع‌آوری نمی‌کند و تنها سودآورترین ارزها را استخراج می‌کند. اثبات این ادعاها غیرممکن است زیرا کد منبع این افزونه در دسترس نیست.

نیک پرداخت با دسترسی به بازارهای بین المللی و همچنین همکاری با ماینرها و تامین‌کنندگان عمده ارز دیجیتال در داخل کشور، می‌تواند در زمینه خرید و فروش بیت کوین به شما کمک کند.

خرید ارز دیجیتالفروش ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت شما بخیر
    بنده با نسخه قدیمی کریپتو تب چند وقتی بود که در حال ماین بودم که سرعت هش بنده بین ۲۵ و۲۷ بود ولی از وقتی که نسخه جدید کریپتو تب را نصب کردم سرعت هش بین ۱۵ و ۱۷ هست و بالاتر نمی رود در ضمن مقدار کارکرد کمی هم دارد و مقدار کمی بین کوین در طول مدت کارکرد نسبت به گذشته جمع اوری می کند
    ۱- علت چی میتونه باشه و آیا نسخه قدیمی بهتر از نسخه جدید نیست
    ۲ -فرق این دو نسخه در چه چیزی است ؟
    ۳ -آیا نرم افزار دیگری هست که بتوان سرعت ماین را افزایش داد مثل booster
    ۴-آیا شما نسخه قدیمی کریپتو تب را دارید که بتوانید به ایمیل بنده ارسال کنید
    ۵- آیا ممکن هکر هایی باشند که از ماین بنده بتونند مقداری برداشت کنند
    ۶- شاید نسخه جدید مرورگر بر این اساس است که مقدار کمی ماین بشود
    با تشکر
    منتظر پیام شما عزیزان هستم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست