خرید اکانت کلش آو کلنز

خرید اکانت کلش آف کلنز؛ مخصوص استراتژیک‌بازها

احتمالاً اگر در یک جمع ده نفره، درباره‌ی محبوب‌ترین بازی استراتژیک نظرسنجی کنید، همگی روی بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) توافق دارند. یک بازی استراتژیک جذاب که نزدیک به ده سال است در تمام گوشی‌های دیده می‌شود. این محبوبیت تا جایی پیش رفته که بازیکن‌های زیادی دست به خرید و فروش کلش آف کلنز زده‌اند.

این فقط یک بازی نیست. برای خیلی از بازیکن‌ها منبع درآمدی جذاب است. از یک طرف بازی و از طرف دیگر کسب درآمد دلاری. چی بهتر از این برای گیمری که شب و روز مشغول بازی کردن است؟ در این مقاله با نحوه‌ی خرید و فروش اکانت Clash of Clans با استفاده از حساب‌های پی پال، پرفکت مانی و ویزا کارت و راه‌های کسب درآمد از آن آشنا خواهید شد.

هیچ خریدی رو از دست نده

پی‌پال. پرفکت. کریپتو. ویزا کارت.

معرفی بازی کلش آف کلنز

حدود ۹ سال پیش یک بازی خفن برای دنیای ios معرفی شد که کمتر کسی فکرش را می‌کرد این‌قدر محبوب شود. کلش آف کلنز (Clash of Clans) محصول کمپانی سوپرسل (Supercell) بود و در هر لحظه دل گیمرهای زیادی را به دست می‌آورد. یک سال بعد، در اکتبر ۲۰۱۳ این بازی برای سیستم عامل اندروید هم معرفی شد تا دیگر همه‌چیز برای محبوبیت بیش از اندازه این بازی مهیا شود.

کلش آف کلنز روایت چندین قبیله جنگجو بود که هرکدام برای یک جنگ تمام‌عیار آماده می‌شدند. حمله‌های ناگهانی به قلب پایگاه دشمن شروع می‌شد و آن قبیله که از استراتژی و نیروی بیشتری برخوردار بود پیروز میدان می‌شد. رفته‌رفته همه‌چیز آن‌قدر جدی شد که تقریباً هرکسی حداقل یک اکانت برای بازی داشت و بازار خرید جم کلش آف کلنز حسابی داغ شده بود.

خرید اکانت کلش

روش‌های خرید اکانت کلش آف کلنز

همه‌گیری بازی کلش آف کلنز حتی یک‌جورهایی بدتر از پاندمی کرونا بود! همان‌طور که گفتم هرکسی حداقل یک اکانت برای بازی کردن داشت و بازار خرید اکانت کلش آف کلنز یا خریدن جم برای ادامه بازی داغ داغ بود. این جدیت و خرید و فروش‌ها باعث شده بود که حتی سایت‌های زیادی به صورت اختصاصی برای فروش یا خرید اکانت کلش آف کلنز راه‌اندازی شوند. روش‌های زیادی برای خرید اکانت کلش آف کلنز وجود دارد اما راه اصلی و تقریبا رایج‌ترین راه ممکن این است که شما اکانت گوگل (جیمیل) یا اپل آیدی فرد مورد نظر را بخرید. سعی کردم روش خرید اکانت کلش آف کلنز از طریق اکانت گوگل یا اپل آیدی را در ادامه این مطلب برای شما شرح بدهم.

  • رفتن به Google Setting بعد از نصب بازی.
  • انتخاب گزینه Connected Apps. 
  • ورود به اپلیکیشن بازی کلش آف کلنز.
  • انتخاب Disconnect.
  • وارد کردن پسورد و اکانت خریداری‌شده.

خرید اکانت کلش

 

خرید اکانت کلش آف کلنز از طریق واسطه با پول ایران

یکی دیگر از روش‌های خرید اکانت کلش آف کلنز استفاده از واسطه‌هاست. این واسطه‌ها به دو شکل وجود دارند؛ یکی به واسطه‌های آشنا (دوستان یا آشنایان نزدیک) تعلق دارد و دیگری بحث مربوط به سایت‌های واسطه‌ای است. بخش دوستان و آشنایان به کنار، اما در رابطه با سایت‌های واسطه‌ای موضوع کمی متفاوت است. سایت‌های زیادی وجود دارند که نقش یک واسطه را بازی می‌کنند و با فراهم کردن یک بستر مناسب برای خریدار و فروشنده باعث ایجاد این معامله می‌شوند. البته این سایت‌ها پورسانت خودشان را به ریال یا تومان می‌گیرند و قوانین فسخ و معامله مخصوص خودشان را ارائه خواهند داد.

خرید اکانت کلش آف کلنز به دلار

سایت‌های خدمات‌رسان بازی‌ بسیاری وجود دارند که امکان معامله یا خرید اکانت کلش آف کلنز را فراهم خواهند کرد. در این سایت‌ها علاوه بر خرید اکانت کلش آف کلنز می‌توان به خرید اکانت کالاف، خرید اکانت پابجی یا خرید و فروش کلش رویال هم پرداخت. اما مشخصا در رابطه با بازی کلش، می‌توانید به یکی از این سایت‌ها مثل IGVault مراجعه کنید.

به لینک مخصوص خرید اکانت کلش آف کلنز بروید و انواع اکانت‌ها را به دقت مورد بررسی قرار بدهید. خوبی سایت پیش رو، این است که همه اکانت‌ها را با مشخصاتشان ذکر می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید با کلیک روی هر اکانت اندازه Town Hall Level، Royal Champion Level یا اطلاعاتی از این قبیل را مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید. توجه کنید که ارزش‌گذاری یا قیمت‌های مربوط به هر اکانت با توجه به همین اطلاعات ارزشیابی می‌شوند. برای مثال ممکن است یک اکانت با جم‌های خیلی کم هیچ شانسی برای فروخته‌شدن نداشته باشد.

خرید اکانت کلش

کسب درآمد از کلش آف کلنز

همان‌طور که در ابتدای این مطلب گفتم اصلا به بازی کلش آف کلنز نمی‌آمد که ماهیت تجاری داشته باشد. با استقبال گسترده و چند صدمیلیونی کاربران سرتاسر جهان این امکان به وجود آمد که اکانت‌های این بازی خرید و فروش بشوند و امکان کسب درآمد از این سرگرمی به وجود بیاید. کسب درآمد از بازی کلش از دو حالت خارج نیست. مثلا شما به عنوان یک گیمر ماهر و حرفه‌ای، سطح یا به اصطلاح Level اکانت خودتان را (چه از طریق بازی مداوم و چه از طریق خرید جم) به اندازه قابل توجهی بالا می‌برید.

بالابردن سطح اکانت در این بازی به معنای جمع کردن جم زیاد، افزایش سطح Town Hall، افزایش سطح Hero ها و خیلی چیزهای دیگر است.

فرض کنید که شما دیگر حوصله بازی کردن را ندارید یا به فکر این افتاده اید که با ارتقای اکانت‌های مختلف و فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. از طرفی من یک کاربر مبتدی هستم که می‌خواهم اقدام به خرید اکانت کلش آف کلنز کنم. همان‌طور که گفته بودم، من هم می‌توانم با خرید اکانت شما به یک کسب درآمد در آینده فکر کنم.

درست است که من باید بابت خرید اکانت کلش آف کلنز پول بپردازم، اما با ارتقای سطح اکانتی که از شما خریده‌ام می‌توانم کار شما را تکرار کنم و اکانت ارتقا داده‌شده را به شخص دیگری بفروشم. کسب درآمد از این بازی با استفاده از این روش‌ها امکان‌پذیر است. تازه شما می‌توانید اکانتی که برای فروش درنظر گرفته‌اید را روی سایت‌های خارجی به حراج بگذارید و کسب درآمد دلاری، یورویی یا پوندی داشته باشید. حالا متوجه می‌شوید که چرا خرید اکانت کلش آف کلنز خیلی مهم است؟

خرید اکانت کلش

نقد درآمد ارزی گیمرها با نیک پرداخت

هیچ گیمری دلیلی برای ناامیدی از کسب درآمد ندارد. وقتی راه‌های کسب درآمد دلاری از بازی و نقد درآمد به طور چشمگیری وجود دارد. سیستم‌های مالی آنلاین دنیا مسیر کسب درآمد گیمرها را هموارتر از گذشته کرده‌اند. صرافی‌های آنلاین مثل نیک پرداخت واسطه‌هایی مطمئن هستند که هر گیمری به آن‌ها نیاز دارد. نقد درآمد دلاری از بازی به واسطه‌ی پال، ارز دیجیتال، پرفکت مانی و دیگر سیستم‌های مالی فقط برای شما، گیمرهای خوره‌ی بازی در دسترس است.

خرید از سایت های خارجیخرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت بخیر یه سوال داشتم وقتی کشور ایران در سایت های خارجی تحریم هستن و نمیزارن‌کاربران‌ایرانی خریدو فروش انجام بدن چجوری توی سایت های خارجی فروش داشته باشیم؟؟

    پاسخ
    • نوید رضایی
      دی ۱۰, ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰

      سلام دوست عزیز
      فروش در هر سایتی امکان پذیر نیست ولی با شرایط خاصی داخل بعضی از سایت‌ها ممکنه

      پاسخ
  • درود حیف این‌همه وقت گذاشتم تا کلن بسه ۱۵ با تتون‌۱۸ بعد برادر نامردم داد رفت برا یه تومن، در ضمن باید این شرکت از همان اول کنار این بازی یه سهم یا رمز ارز درست میکرد و می‌گذاشت تا الان ملی ارزش افزوده داشت مثل اتریوم و غیره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست