خرید اکانت ProWritingAid

واجب‌تر از نان شب برای نویسنده‌ها؛ خرید اکانت ProWritingAid

قبل از اینکه وارد دنیای اینترنت و هوش مصنوعی شویم، نویسنده‌ها فردی را استخدام می‌کردند تا نوشته‌های‌شان را ویراستاری کند. حتی تعدادی از آن‌ها تایپیست/ویراستاری را کنار خودشان داشتند. داستان‌های‌شان برای تایپیست انشا می‌کردند و او هم کارش را انجام می‌داد. حالا که هوش مصنوعی شکل و شمایل همه چیز را تغییر داده است، نوشتن و ویراستاری هم مسیر تازه‌ای پیش گرفته. برای شما به عنوان نویسنده‌ی داستان و رمان، تولیدکننده‌ی محتوای متنی برای سایت‌ها و مجله‌های مختلف یا هر کاری مرتبط با نوشتن، ابزارهای زیادی برای حرفه‌‌‌ای شدن وجود دارد. اگر نویسنده‌ی منزوی و عاشق تنهایی‌تان هستید، خرید اکانت ProWritingAid برای شما از نان شب هم واجب‌تر است. دستیاری ساکت، حرفه‌ای، کاربلد و بدون خطا که هر نوشته‌ای را برای شما ویرایش می‌کند.

شاید شما با ابزارهای مشابه ProWritingAid کار کنید. مثل گرامرلی یا Hemingway Editor. اما در این مقاله قصد داریم امکانات، موارد کاربرد و ویژگی‌های اکانت رایگان و پرمیوم ProWritingAid را بررسی کنیم. اگر به یک دستیار و ویراستار برای بهبود نوشته‌های‌تان نیاز دارید، در ادامه پیدا خواهید کرد.

کافیه لینکش رو بفرستی

خرید با پی پال. نامحدود. زیر ۳۰ دقیقه.

آشنایی با نرم‌افزار ProWritingAid

نرم‌افزار ProWritingAid یک ویراستار حرفه‌ای و هوشمند است که معمولاً برای بهبود ساختار مقاله‌ها استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به کاربران ـ مخصوصاً فریلنسرها و نویسندگان حرفه‌ای ـ کمک می‌کند تا همه‌ی اشتباهات نگارشی را حذف و کلمات بسیار هوشمندانه و بهینه‌ای انتخاب کنند. قابلیت‌های اکانت ProWritingAid ساختمان دستور زبان یک متن منسجم می‌کند و نگارش، املا و علائم نگارشی در صحیح‌ترین حالت ممکن نوشته می‌شوند. نرم‌افزار ProWritingAid از طریق مرورگرهای موجود در ۲ سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است. همچنین می‌توان از آن به عنوان یک افزونه (Extension) در Word و Google Docs هم استفاده کرد. خبر خوب برای نویستدگان حرفه‌ای و فریلنسرهای بین‌المللی این است که اکانت ProWritingAid، امکان پشتیبانی از فضای برنامه محبوب Scrivener را هم فراهم می‌کند.

چند وقت پیش، یکی از کارکنان تیم ProWritingAid به شوخی گفته بود که احتمالا استیفن کینگ (نویسنده مشهور داستان‌های ژانر وحشت) هم از نرم‌افزار ProWritingAid برای ویرایش متن‌هایش استفاده می‌کند! او در ادامه گفته بود که اگر به این موضوع شک دارید، از خود استیفن سوال کنید.

 

اکانت ProWritingAid

چه کسانی به خرید اکانت ProWritingAid نیاز دارند؟

ابزار ProWritingAid به طور کلی برای تمامی نویسندگان، بلاگرها و فریلنسرهای محتوا مفید، کاربردی و مناسب است. همچنین مترجم‌ها، تولیدکنندگان محتواهای متنی، فریلنسرهای بین‌المللی و حتی دانشجویان برای نوشتن مقاله‌های انگلیسی به این نرم افزار نیاز خواهند داشت. اگر نظر ما را بخواهید، باید بگوییم که خرید اکانت ProWritingAid بهترین گزینه برای افرادی است که زمان زیادی را برای نوشتن کتاب، مقاله یا گزارش‌های خبری صرف می‌کنند.

نرم‌افزار ProWritingAid در رابطه با مسئله‌ی سرقت ادبی (Plagiarism) حساسیت بالایی دارد. چون ابزارهایی در آن تعریف شده که امکان ردیابی سرقت‌های ادبی در متون مختلف را فراهم می‌کند، اما باید برای بهره‌مندی از این قابلیت، هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. حالا که بحث هزینه شد، بهتر است بدانید که این نرم‌افزار مانند پلتفرم‌های دیگر، لزوماً نیازمند اشتراک‌ ماهانه نیست و می‌توان هزینه‌های آن را به صورت سالانه و دائمی هم پرداخت کرد.

اکانت ProWritingAid

کاربرد اکانت ProWritingAid

ProWritingAid ویرایشگری هوشمند است که استفاده از آن خوانایی متون را بهبود می‌بخشد. موارد زیر، درکی بهتر و کامل‌تر از چند عملکرد مهم و اساسی این نرم‌افزار را نشان می‌دهند:

  • برطرف کردن مشکلات نگارشی و املای کلمات.
  • بهبود ساختار دستور زبان.
  • افزایش کیفیت جملات با حذف کلمات نامفهوم، تکراری و ضعیف.
  • بهبود خوانایی متن مورد نظر.

نکته‌ی جالب در رابطه با عملکرد نرم‌افزار ProWritingAid این است که با استفاده از افزونه‌ی آن در فضای برنامه‌های مایکروسافت مانند Word می‌توان ساختار اشتباه موجود در متن را با رنگ‌های مختلف مشاهده کرد. برای مثال، “اشتباهات دستوری با رنگ آبی”، “اشتباهات نگارشی و املایی با رنگ قرمز” و “جملات نادرست و ضعیف با رنگ زرد” نشان داده می‌شوند. در نهایت، ابزار موجود در نرم‌ افزار ProWritingAid به کاربران کمک می‌کند تا موارد زیر به خوبی در متن مورد نظر نمایان شوند:

  • جملات کلیشه‌ای
  • کلماتی که بیش از حد استفاده شده‌اند
  • جملات به هم چسبیده‌ای که سرعت خواندن را کند می‌کنند
  • کلمات مبهم و انتزاعی
  • وجوه مختلف و زمان‌ نادرست افعال
  • طول و اندازه خیلی‌ بلند یا خیلی‌ کوتاه جملات به کار رفته در متن

اکانت ProWritingAid

ویژگی‌ اکانت پرمیوم ProWritingAid

یکی از ویژگی‌های منفی نرم‌افزار ProWritingAid، محدودیت اکانت رایگان آن است که تنها امکان ویراستاری و بررسی ۵۰۰ کلمه را برای کاربران فراهم می‌کند. در ضمن با استفاده از نسخه رایگان این نرم‌افزار نمی‌توان آن را به عنوان افزونه در مرورگرها و همچنین برنامه‌های مایکروسافت مانند Word استفاده کرد. جدول زیر، مقایسه‌ای کوتاه اما مهم از اکانت ProWritingAid به صورت پرمیوم و رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد:

نسخه پرمیوم نسخه رایگان
امکان نصب شدن روی دسکتاپ قابلیت استفاده تنها از طریق سایت
قابلیت استفاده در Google Docs امکان بررسی تنها ۵۰۰ کلمه
امکان اضافه شدن به عنوان افزونه در Word عدم اضافه شدن به عنوان افزونه در Word
بررسی و ردیابی سرقت ادبی در متون فاقد قابلیت اضافه شدن در مرورگرها

خرید اکانت پرمیوم ProWritingAid

همان‌طور که گفته بودیم، اکانت ProWritingAid را می‌توان به صورت سالانه و حتی دائمی هم تهیه کرد. حساب‌های پرمیوم و غیر رایگان نرم‌افزار ProWritingAid شامل ۳ نوع با ۳ قیمت متفاوت (به یورو) و به شرح زیر هستند:

  • اکانت ماهانه: ۲۰ یورو
  • حساب پرمیوم سالانه: ۷۹ یورو (با احتساب ۶۷ درصد تخفیف و به ازای هر ماه ۶.۵۸ یورو)
  • پرداخت  اکانت دائمی (LifeTime): 299 یورو

قیمت اکانت ProWritingAid

خرید اکانت ProWritingAid با نیک پرداخت

برای خرید اکانت‌های پرمیوم و غیر رایگان ProWritingAid می‌بایست در ابتدا به سایت ProWritingAid.com مراجعه و سپس روی گزینه Pricing در قسمت بالایی سایت کلیک کرد. در این بخش، می‌توانید یکی از ۳ اکانت پرمیوم را انتخاب کنید و یکی از ۴ درگاه قابل پرداخت از جمله PayPal را برای هزینه‌ها در نظر بگیرید. در ضمن، این سایت امکان برگشت هزینه حساب‌های پرمیوم را در صورت اشکال تا ۱۴ روز بعد فراهم کرده است تا با خیالی آسوده پروسه پرداخت را به پایان برسانید. حالا که صحبت از پرداخت با پی پال شد، مطمئن‌ترین راه برای خرید اکانت ProWritingAid ثبت نام در سایت نیک پرداخت و ثبت سفارش است. برای خرید با پی پال در نیک پرداخت، فقط لینک‌ را ارسال کنید تا ۳۰ دقیقه بعد خریدتان نهایی شود.

پیشنهاد نیک پرداخت

خرید از سایت های خارجیخرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست