پس انداز پول پی پال

سیستم پاداش جدید پی پال با هدف پس انداز پول

با سیستم پاداش جدید پی پال، کاربران می‌توانند با پس انداز پول خود در هنگام خرید سرویس‌ها و محصولات جدید، از تخفیف قابل توجهی برخوردار شوند.

شرکت پی پال به تازگی سیستم پاداش جدید خود را با هدف پس انداز پول و دریافت تخفیف‌های ویژه معرفی کرد. این پاداش جدید به مشتریان اجازه می‌دهد تا با پاداش خود از طریق اپلیکیشن پی پال، به راحتی محصولات و سرویس‌های خود را خریداری کنند و بتوانند دارایی خود را پس انداز کنند. این سیستم مشتریان را مستقیما با تخفیف‌ها و پیشنهادات جدید فروشندگان و ارائه دهندگان سرویس‌های مختلف متصل می‌کند.

در سیستم پاداش پی پال، مشتریان وفادار این شرکت با دریافت امتیاز از تخفیف‌های جدید و قابل توجهی برخوردار می‌شوند که در نهایت منجر به ذخیره و پس‌انداز پول آن‌ها می‌شود. معاون بخش خرید و پرداخت اقساطی پی پال در این خصوص می‌گوید:

«با چالش‌های مالی که این روزها مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که بخشی از دلایل آن مربوط به افزایش قیمت‌ها و نیاز مشتریان برای بودجه بندی در خرید ماهانه‌ است، برای مردم سخت است که بتوانند تمام خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهند و حتی برای سفر تعطیلات برنامه‌ریزی کنند. حال با سیستم جدید PayPal Rewards، مشتریان راحت می‌توانند فروش‌ها، تحفیف‌ها و پیشنهادات فوق‌العاده را به راحتی از این طریق پیدا و خریداری کنند.»

فرقی نمی‌کند کجای دنیا از این سیستم جدید پاداش استفاده کنید. حتی برای خرید سرویس‌های مورد نیاز خود که تخفیف خورده‌اند، می‌توانید از پی پال استفاده کنید. در صورتی که به افتتاح حساب پی پال امن و وریفای شده نیاز دارید، ما در نیک پرداخت این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم.

منبع: PayPal Newsroom

اخبار ارز دیجیتالپی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست